Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2024 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Salutare si bine ne-am regasit acum la +100 000 km cu jucaria. Tot ma mai supara cateodata si ma gandesc sa o vand sau sa nu, dar din zi in zi ma re-indragostesc de ea. Problema serioasa sa zic asa va fi cu adevarat cand va aparea al treilea membru in familie deoarece si viitoarea sotie tot masina cu 2 locuri are Am zis sa revin sa ma mai "laud" cu ce am mai facut pe la ea si ce recomandari mai am. Pana acum totul bine, nu a picat nimic, nu consuma ulei asa ca am zis ca merita si ea upgrade-uri. Din pacate am renuntat la softul MTM (ECU + TCU) deoarece a fost nu problematic ci foarte problematic... Am mers pentru cutie cu un stage 2+ de la TVS Engineering (Olanda) instalat la Automatico in Bucuresti, recomand baietii deoarece au fost foarte promti si profi. I-am ales pe cei de la TVS deoarece am gasit numai review-uri pozitive iar instalarea iti da unele optiuni care nu am mai auzit si la altii. Pentru putere am mers pe mana celor de la 034 Motorsport, mi-au placut deoarece au un aparat cu care iti poti scrie softul chiar tu si care ulterior il optimizeaza nevoilor tale dar mai ales mi-a placut ca poti oricand sa schimbi hartile de la stock la Stage 1, 2 sau 2+ cum am luat eu. Adica cand merg la ITP, "e stock domne" In continuare toate upgrade-urile le-am tinut sa zic asa la limita legii si am incercat sa echilibrez investitiile in putere/franare/directie cat mai mult deoarece este o masina cu care merg zilnic. Nu voi face upgrade-uri in motor/turbo/evacuare deoarece puterea pe care o are acum, este mai mult decat suficienta. Mai jos avem upgrade-urile masinii + ce urmeaza sa vina Upgrades: 034 motorsport - dogbone mount - billet catch can - strut tower reinforcement - front subframe locking collars - rear subframe mount inserts - stainless steel braided break lines - billet breather block off kit JXB Performance - driveshaft center support bearing carrier Girodisc - front rotors 370 - back rotors 310 - magic break pads (less break dust) Bar-Tek - DSG catch can NGK - Spark plugs - Ignition coils Go Fast Bits (GFB) - Diverter Valve + (DV+) Forge Motorsport - Silicone Boost Hoses Ram-Air - Performance intake kit with PRORAM filter Urmeaza sa vina 034 Motorsport - HPFP upgrade Wagner Tuning - Evo 2 intercooler La final voi reveni si cu poze, cel mai sigur dupa ziua mea deoarece nu prea am timp de ea acum fiind cu nunta. Sa auzim numai de bine! Si drumuri bune!2 points
-
Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.2 points
-
Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!1 point
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!1 point
-
Masina asta era doar una din variante, pe lista au mai aparut si Toyota Land Cruiser, si/sau poate Jeep Grand Cherokee... vai vedem ce optiuni ar mai fi, cautam, ne ma informam, mai aflam una alta... - dar nu as dori sa ducem discuta offtopic in vreun versus... Oricum, va multumesc pentru informatii si pareri!1 point
-
1 point
-
@dragos suma am DKZA si... mers 80% extraurban, schimbat uleiul la 1 an /2x.xxx km... uleiul era OK; 200ml de benzina in 5.5l. mers 50/50% la 15.000km/1an uleiul era OK. stage 1 @270CP, dupa vreo 2000km cu 70% in oras (8000 in total)... era naspa... trecut de la Castrol la ravenol. 5000km 50/50, stage 1. Nu mai are cine sa il verifice ca s-a dus pe eternele campii ale vanatorii... Ochiometric arata OK. La 7500km/200h de functionare, il dau afara.1 point
-
Am citit SSP 645 si SSP 606 si SSP 436 si ce inteleg din ele este ca tot sistemul se adapteaza la necesarul de presiune de ulei. Toate bune si frumoase dar ce ma bazaie cel mai tare este ca in intervalul 0 - 3500 adica fix unde pompa este in modul in care pastreaza 1.8 bari presiune de ulei ( ps in toate acele studii nu prea este specificata temperatura ulei-ului cand a fost facuta masuratoarea ) daca accelerez ca tampu' atunci o sa am nevoie de presiune de ulei care sa imi activeze variatoarele de la arborii cu came si daca cumva peste asta mai sunt si jet-urile de racire ale pistoanelor pornite ( care daca am inteles eu bine papa cam 0.9 bari ) imi e tare frica ca o sa ajung sa am o presiune insificienta pentru a imi pastra ok pelicula de ulei la cuzineti ( care btw in numele eficientei au fost micsorati ... fgm greta si green shit ) Ce m-a facut sa stau si sa investighez un pic problema a fost acest video https://youtu.be/zi8u2e-XRJw?si=Jit0GfvQKLdRGkfA , acum poate sa fie un video in care fac reclama la pompa lor de ulei dar in acelasi timp cam prea crapa ea888-urile Bine o solutie alternativa ar fi sa renunt la GPF si sa trec pe un 5w40 cinstit care sa reziste1 point
-
Cativa ani diferenta dar poate ajuta pe cineva. Am avut o problema similara, un scartait combinat cu un zgomot gen sarma agatata de roata. Arcurile ce fixeaza sistemul la frana de mana (sabotii) erau rupte si cazute in interior.1 point
-
Salut, Nu am facut backup inainte, dar stiam ca versiunea o pot gasi online nu stiu daca a fost intr-adevar desteapta alegerea ... dar a functionat. Eu nu am avut optiunea cu AIO (link) dar uite-te peste acest link (help) poate te ajuta sa intelegi mai bine ... Pare ca este creat special atunci cand faci update de la o versiune mult mai veche dar vezi si tu Spor1 point
-
Fa o diagnoza intai, sa vedem ce erori ai. Nu e de la mizerie.... Stergi sigla, asa se face0 points
-
@dercos nu contesta nimeni legile fizicii, dar am avut zeci de masini de la iefine la scumpe, si niciuna nu a avut vreun far aburit. Niciodata. Daca e s-o luam dupa litera legii/fizicii, TOATE masinile are trebui sa aibe farurile aburite, nu? Deci?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00