Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2024 în toate secţiunile
-
@Fantozzi Chiar daca sunt masini de firma pe toate le-am intretinut si le-am condus ca si cum ar fi fost masini personale. Nu-mi sta in caracter "sa-mi bat joc" in general de lucruri fie ca sunt sau nu ale mele. Doua dintre ele (skoda o2fl si o3) le-ma achizitionat eu dupa iesirea din leasing si functioneza impecabil si astazi 90% regim de oras (la parinti). Niciuna din situatiile pe care le-ai descris tu la rubrica "asa nu" nu se aplica in cazul meu. Deci, raman la parerea personala ca sunt probleme cu cutiile dq200 pe care producatorul le-a recunoscut de-a lungul timpului dar din pacate dealer-ul nu le recunoaste si impinge la limita timpul astfel incat o eventuala cedare sa se intample la iesirea din garantie si reparatia sa se efectuieze pe bani. @Xman_ghio Este "directiva interna de multinationala" ca toate masinile din flota sa fie cu motoare diesel si de la un producator German (si nu Mercedes,Audi sau BMW, deci exclus brand-uri premium) pentru ca firma la care lucrez e o firma germana.......nu pot alege eu alta motorizare si totodata bugetul este limitat. Deci, per total o gramada de restrictii la care trebuie sa ma adaptez. In ceea ce priveste alegerea cutei automate in detrimentul celei manuale eu personal sunt de parere ca este mult mai confortabil si "mai indicat" o cutie automata pentru oras decat una manuala. As fi ales manuala pentru deplasari preponderent extra-urban.2 points
-
ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.2 points
-
Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tehnic, ai dreptate. Dar semi independenta suna ca semi insarcinata1 point
-
@halamadrid Nu imi e foarte clar cum un VW 508 0w20 este superior unui alt ulei .. este doar o specificatie. Cat despre intervalul de schimb de ulei asta depinde de gargaunii fiecaruia si de cum foloseste masina , pot sa zic ca am dat uleiuri jos din motor si dupa 1000 km cand nu imi mai satisfaceau cerintele dar niciodata nu am depasit 10k km indiferent de ce producator / combinatie de vascozitate am folosit . Am sa postez rezultatele analizei de ulei @razvancc da in istoricul masinii apare o scurgere de antigel care a fost remediata pe garantie. Nu este precizat daca a fost inlocuita pompa sau nu Oricum monitorizez nivelul de antigel. @tzuicomicina - da m-am uitat pe canalul tipului slabut tare :))) https://bobistheoilguy.com/forums/ contine mult mult mai multe informatii. Stiu ca nu sunt multi utilizatori din vechiul continent dar motoarele recente VW au fost importate si peste balta si specificatiile uleiurilor nu difera ff mult. Oricum sunt multe thread-uri care contin informatii ce sunt general valabile.1 point
-
Daca ii schimba spatele ala ciudat, incepe sa arate iarasi a masina.1 point
-
Salut. Nicidecum nu se face asa ceva, si mai ales la B8. Se monteaza priza cu 13 pini si modulul dedicat pentru asa ceva. Modul original, nu vb de altceva. Modulul de carlig face mult mai multe, nu doarb sa dea curent catre becurile de pe remorca.1 point
-
Capsulate, necapsulate adica etanse sau neetanse nu inseamna ca nu au aer in interior. Acel aer contine vapori de apa. E foarte simplu.1 point
-
1 point
-
Bine spus Scaunul meu arata mai bine la 315.000 km si am 90 kg Dar oferta e normala , asa sunt masinile vandute in AG , cu tupeu maxim , PERFECTE Doar pe teritoriul judetului Arges si-a facut cetatea proprie Vlad Tepes , nu ? Poenari parca De aici si teparii , urmasii marelui domnitor1 point
-
Asa ar fi corect, dar daca masina nu se strica, ce ar mai face service-urile, producatorii de piese OEM etc...1 point
-
Permiteti-mi o parere, jucand rolul clientului ignorant: de ce ma freaca pe mine grija de ce model de cutie am pe masina? De ce sa imi bat capul in plus dupa ce am platit o suma de bani pentru 2 pedale? Am masina cu "cutie automata", o voi folosi unde am nevoie de ea, asa cum am nevoie de ea si o voi intretine conform planului de service. Daca se strica, la garantie cu ea. Dq200, 250, 380/381, 500, astea sunt pentru cultura generala si pentru mecanici. Clientul ar trebui sa primeasca o masina care nu se strica, punct.1 point
-
1 point
-
Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00