Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute.
Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta.
Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari.
In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.