Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2024 în toate secţiunile
-
2 points
-
Incet incet, mai bifam lucruri de pe to do list. - Înlocuit kit de brate complet, Lemforder - Înlocuit carenajele aftermarket cu unele originale. Nu recomand carenaje aftermarket noi. - Înlocuit amortizoare spate (Bilstein) - Am trecut la placute față ATE Ceramic. Inițial am avut Brembo, dar scârțâitul lor m-a făcut sa revin la ATE. - Buson ulei + antigel de Audi R8. Din păcate cel de antigel nu pot sa îl pun. Lovește în capota. Next -> Revizia airride. Voi duce masina la AFS, în București unde se vor ocupa baietii ce au și montat sistemul de Airride de la Airlift.2 points
-
Si uite asa adio mitul ala cu 69dB zgomot cum erau marcate CC1 Azi se considera 71dB zgomot foarte mic1 point
-
Pe latime de 8 nu trebuie 235, se pot pune si 225. Inclusiv din fabrica pe 8 vin 225. Protectia de janta o ofera anvelopa, fie ca e 235, fie 225 e la fel. Pretoria pe 18” cred ca difera fata de 19 in sensul tehnicii de turnare, cele de 19 sunt forjate.1 point
-
@acidone77vezi comentariile ;)) Probabil peste 2 saptamani urmeaza inca un video1 point
-
1 point
-
Pentru usa stg.sp. vezi solutia de mai jos, pentru mine a functionat: https://www.seatcupra.net/forums/threads/rattling-sound.472538/1 point
-
@Shumii la tine nu e de la regenerare (care apropos urca turatiile la 900-950 ture). Ce vezi tu este "load management"-ul care intra in functiune. Adica incarca bateria - fie datorita unei probleme de incarcare (alternator - dar la tine e reparat), fie datorita unei probleme cu bateria. Mai e o chestie: daca faci doar drumuri scurte, bateria va fi mereu mai descarcata, asa ca in fiecare dimineata va intra load management, va urca turatia la 1100 ture si incarcarea va fi mai buna decat la relanti. Fa un drum lung (100km) ca sa se incarce bine bateria. Apoi lasa masina si daca si in dimineata urmatoare tot intra load management-ul atunci schimba bateria. Cand ai schimbat bateria masinii ultima data?1 point
-
Mi-am batut recordul: 7.2L/100 Km, acelasi traseu, 145 Km, viteza medie 74 Km/h. Am plecat cu motorul cald si am resetat consumul la plecare. Azi merg la revizie, cred ca le zic sa imi bage si un Eco tuning, poate ii bat pe cei cu cu dizal/gpl1 point
-
Prima data sa termin cu smirghelul. Ulterior vedem .. dar sigur trebuie protejate. Optiuniile sunt limitate si probabil o sa incerc lac si cuptor. Va multumesc de sfaturi.1 point
-
@cxr2testAm avut in trecut pe un Golf trimurile infoliate tot cu folie Al. La caldura folia nu a rezistat foarte bine la colturi. Dar intradevar...arata bine la inceput. @DoomyMultumesc frumos. Momentan o sa "lupt" cu ce am. Setul oem Al si alte 2 seturi care vor fi transformate ( Pacific si Carbon). O sa revin cu poze finale. E de munca...1 point
-
Salut - eu doar ce le-am schimbat pe amandoua - sunt pe garantie - tot cad din primul an din ce am tot citit pe forumuri- sau poate asa a fost sa fie - la mine s-au dus una cate una - trebuie informat serviciu de garantie VW daca masina mai este in garantie - la mine in jur de 50 euro fiecare in caz k nu eram in garantie fara mana de lucru de la ei - de ce zic asta - am fost de fata cand au fost schimbate - si aveti grija cand demontati oglinda - are foarte multe prinderi si tinde sa se rupa din prima daca tragi ca un erou de ea - cei de la vw au lubrifiat pt 15 min - si dupa sau apucat de ea , ca nu iesea deloc.1 point
-
Si mie mi se pare la fel!! Pare mai slab calitativ.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si in sfarsit, marele vis s-a realizat : Alltrack R este aici ! Astazi am ridicat masina dupa 2 zile petrecute in curtea celor de la DOP. In aceasta ultima etapa s-au realizat ultimele operatiuni necesare finalizarii proiectului: - instalare turbo IS38 (06K145874P - aceasta a fost codul pe care l-am cautat cu ardoare la achizitie, dorind a lua pe cat posibil ultima revizie). - instalare intercooler FMIC PRO, 65mm core (practic cel mai mare intercooler dedicat pe care il puteam monta ) - Racingline turbo inlet pipe - Racingline silicon hose pentru admisia R600 - bujii RS7 - schimb filtru ulei si ulei Mobil 1 ESP 5W-30 - soft ECU + TCU Reamintesc si modificarile care erau deja pe masina: - admisie Racingline R600 - downpipe HJS 200 cell, ECE compliant - evacuare catback Remus - jante 18" Sebring - padele Leyo PD Rezultatul il puteti vedea in graficul de mai jos. Ma declar foarte multumit, am inteles ca pentru mai mult ar fi trebuit si un upgrade de HPFP pentru ca a intervenit o limitare din aceasta cauza. Softul nu este fortat, este facut in limite de siguranta, asa cum este si normal de altfel. In urma acestui upgrade major, voi adapta viitoarele intervalele de service la 7.000 km pentru schimb ulei/filtre si max 20.000 Km pentru bujii. Rez In ce priveste feedback-ul, desi este foarte devreme, pot spune ca masina imi pare acum racheta , de la aprox 3000 rpm trage ca nebuna pana sus. Desi trebuie sa mai testez, nu sunt afectat de pierderea acelui zvac initial al IS12, adica se simte ca acum probabil am nevoie de un +500rpm pentru acelasi feeling jos in ture, dar nimic deranjant, exista destul rezerva de putere si jos a.i. sa nu te simti afectat. Acest aspect era unul de care imi era un pic teama, combinatia pe care o aveam cu soft Revo era extraordinara, iar odata cu instalarea downpipe-ului, masina a suferit o transformare radicala in (si mai) bine. In D s-a amplificat si sunetul evacuarii ceea ce imi place foarte mult. De asemenea, in S, se aude si admisia (desi nu ma omor dupa sunetul ei si nu ma pasioneaza in mod deosebit) mai mult sau cel putin asta am perceput la o prima testare. In urma cu 1 saptamana am fost foarte aproape in a achizitiona un kit de frane de la APR, erau niste ultime stocuri in State la niste preturi incredibile (reduceri adevarate..), dar din pacate, cu toate cheltuielile aferente folosind o companie terta pentru livrare, ajungeam sa platesc o suma mare, suma la care probabil am si alte variante locale (desi nu cu etrieri cu 6 pistonase probabil, dar nah.. ). Oricum, am placute si discuri noi, asa ca anul asta ma linistesc.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00