Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2024 în toate secţiunile

  1. Piese de rezistenta pe ultima luna: reconditionarea a 2 seturi de xenon oem generatia 1. Curatat, refacut carcasa detetiorata, curatat lupe si sticle, refacut si gresat suruburile de reglaj, refacut cablajul,refacut oglinda faza lunga si vopsit ornamente lupe. Multa munca.
    5 points
  2. Asta ai inteles din ce se intampla zi de zi in aceasta tara ... ca avem ceva cu noi insine ? Cand o sticla de apa plata de 0.5 a ajuns 3 lei ? Cand ajungi acasa sa mananci si observi ca nu ai fost atent ptr ca ai si alte probleme , iar ce ai cumparat azi expria azi ? Ptr ca exista angajati platiti sa puna in fata tot ce e vechi ? Cand tin in depozite tot ce e proaspat ca sa poata vinde ce e vechi ? Iar alimente care expira peste 10 zile sunt deja umflate si alterate ? Pentru ca nu au fost depozitate si transportate cum trebuie ? Cand comanzi mancare la restaurant care se crede de top si primesti cartofi prajiti jumatate stricati ptr ca la " pachet " mai pot scapa de marfa stricata in loc sa o arunce Da , mere si eu cumpar romanesti ptr ca sunt mai bune Dar nu poti trai doar cu mere , e vorba de tot , general , si general totul e mai scump si mai prost aici din simplul motiv ca legile nu se aplica decat ptr cei mici Atunci sa mergem pe ce spun prietenii nostri paraziti : Ne place sa ne plangem cand e bine, ca asa ne vine Cand e rau, e rau de tot, da' inca e bine
    2 points
  3. Tu cred ca nu ai fost in UK Ba da e totul mai scump/ si prost in conjunctura asta numita tara, iar lumea incurajeaza cumparatul de la asa zisii "producatori locali" care nu respecta nicio norma si niciu minimul de igiena necesar. Toate mizeriile de mancaruri se aduc in Romania pt ca Mirel din Turnu Magurele prefera o porcarie ieftina si romanesca,decat un produs fin de la "straini". Calitatea produselor din Italia/UK/Germania etc n-ai sa o intalnesti niciodata in Romania.
    2 points
  4. am atasat aici cateva print-screen-uri in care se vede ce se intampla cu evacuarea, la rece, cand se forteaza incalzirea catalizatorului. Kangaroo-15tsi-dpca-ecu-v1910.pdf
    2 points
  5. Salut tuturor, am ahizitionat de vreo 4 luni un golf 4 din 2004 1.9 tdi 101cp cu motor AXR. In aceasta iarna intr-o zi cu temperatura mai scazuta, masina a pornit mai greu si s-au aprins becurile de bujii si cel de motor, cel de bujii clipeste iar celalalt sta aprins tot timpul. Am fost pe la 3 service-uri...la primul mi-a facut o diagnoza si a dat eroare la senzorul de turatie, l-am schimbat si tot asa face. La al doilea service mi-au spus ca injectoarele nu sunt echilibrate si de aceea cateodata porneste bine cateodata nu. Am curatat si injectoarele si tot nu s-a remediat problema. La al treilea service le-am explicat situatia si au spus ca ei nu stiu ce are si sa ma duc la reprezentanta. Avand in vedere ca cei de la reprezentanta iti baga masina in service numai dupa cateva saptamani bune si te taxeaza exagerat nu vreau sa apelez la ei. Daca stie cineva ce as putea face astept raspunsurile voastre. Multumesc
    1 point
  6. 10 ani m-am chinuit sa obtin la tara rosii ca pe vremuri , nu mai exista nicio sansa , nu am de unde sa iau seminte , toate au suferit mutatii genetice , nu mai exista E adevarat ca nu se compara cu nimic de pe piata sau de la nicio gradina care vinde , pana si cele necoapte sunt dulci Dar tot nu sunt ce era odata , departe ... Iar de stricat , evident ca se strica 50% orice as face Am renuntat , stresul era prea mare Asta e ghinionul celor care am apucat sa mancam fructe si legume cu gust natural cand mai existau inca Pot manca 20 de pere din parul meu natural de 30 de ani din spatele casei si nu am nimic , e ca si cum as bea apa Daca mananc o singura para din comert , indiferent de unde , am pus-o Cand eram mic stateam toata ziua in vie prin august si puteam sa mananc 20 de struguri pe zi , amestecam tot , bordeaux , producatoare alba , neagra , etc Acum orice struguri as cumpara fac vanzare la Zewa Da ,ce e romanesc e mai bun putin ca ce e de dincolo , la fructe si legume , dar nici vorba de diferentele care erau odata , nimic nu mai e ok Cei care vand fructe si legume la marginea drumului sunt la fel ca cei din piata , ma apuca rasul cand vad masini oprite pe Dealu' Negru la diverse tarabe cu fructe si legume sau la nespalatii aia cu cas de pe Valea Oltului ( ati fost vreodata sa vedeti cum le prepara si ce fel de oameni sunt ? - or fi cativa ok , dar majoritatea ... ) Cand merg spre Oradea in zona la pescuit trec prin Pericei ( langa Simleu Silvaniei , dupa Zalau ) unde la fiecare casa se vinde ceva ca toti sunt gradinari , cartofi , ceapa , rosii , tot ce vrei Va spun sincer , ce legume erau acum 15-20 ani si ce legume sunt acum acolo la vanzare ... diferenta uriasa Am vorbit cu ei , majoritatea au reununtat din comoditate sa mai usuce si sa pastreze semintele lor de la un an la altul si au cumparat noi in primavara Si asa in 20-30 de ani au disparut genele semintelor autentice cu gust adevarat On topic - faina masina , drumuri bune in continuare
    1 point
  7. Salutare, A venit vremea sa prezint noua Skoda Octavia Facelift, 2009. Dupa ce aproape 6 ani am detinut o Octavia 2 NFL am facut un mic upgrade catre Facelift. Este o masina deja cunoscuta pe forum, fostul proprietar prezentand-o destul de mult pana acum. Ca nivel de echipare este un Elegance, 2.0 BKD, DSG - 199.000 Km cu destul de multe dotari optionale: MaxiDot , comenzi pe volan inclusiv padele pentru schimbarea treptelor de viteza, xenoane adaptive, proiectoare adaptive (cornering), senzori parcare fata spate cu Park assist (parcheaza singura), scaune incalzite fata cu reglaj termic separat,, duze stropitoare incalzite, cotiera si torpedou refrigerat, Cutie de depoazitare sub scaun pasager + sofer, tempomat, alarma cu sensor de interior si sensor de inclinare, senzor ploaie, senzor lumina, oglinda interioara + exterioare antiorbire, Oglinzi rabatabile electric, mirror down pentru oglinda din dreapta, semnalizari dinamice in oglinzi + alte imbunatatiri. De cand a intrat in posesia mea, masina a suferit cateva modificari, avand in vedere ca nu mai e la prima tinerete. - Interiorul de textil cu profil sport a fost schimbat cu unul semi-piele - Eu fiind adeptul android si pentru ca RNSul 510 nu suporta mirrorlink, acesta din urma a fost schimbat cu o navigatie android cu 4gb ram - A primit o camera de marsarier - Au fost montate folii pe geamuri, 5% transparenta pe spate si luneta si clare pe geamurile din fata (pentru protectie termica) - farurile au fost polisate si aplicate folie pe ele - cea mai importanta modificare a fost vopsirea totala. Avea cateva puncte de rugina, nu foarte mari dar deranjante, asa ca am preferat sa o vopsesc total pentru a avea o culoare uniforma. - jantele pe 16 au fost schimbate cu unele pe 17, Pegassus, si au fost vopsite electrostatic Pe partea mecanica, nu avea nicio problema majora, dar pentru ca vreau sa o tin destul de mult am schimbat: - filtre + ulei - distributie - ambreiajele - din cauza ca nu functionau chiar cum trebuie - volant - ulei si filtru de ulei DSG
    1 point
  8. Da, rezultatul este peste asteptari. Vom vedea si daca acesta rezista in timp si la caldura. Momentan nu am nici o informatie in acest sens. Lupe de Sharan reconditionate: In toata acesta perioada am mai gasit cateva lucruri interesante : 1. Set trimuri oem - Aluminiu. Lipseste doar manerul sofer. Stare foarte buna. 2. Un set de grile Bora in stare acceptabila.
    1 point
  9. am revenit cu update, au zis de la service ca asa masoara aparatul lor si ca nu este nimic gresit..🤬 o sa merg in alta parte sa vedem ce zic... LE: am confirmat la rar ca nu mi-au facut ce trebuie... am mers acolo si le-am lasat masina.. sa se lamureasca ei daca au facut ce trebuie sau nu...
    1 point
  10. Nu e nici pe departe totul mai scump si mai prost in Romania. Asta e o exagerare tipica. Marea Britanie nu e tocmai un etalon in aceasta privinta.
    1 point
  11. FILE PDF. **TudorTQ mai controleaza odata VINul, cred ca e scris gresit (WVWZZZ1KZCM408571). VSSZZZKM7RR091986.pdf VSSZZZ1PZ8R118556.pdf WVWZZZ3CZCE008766.pdf WVWZZZ3CZJP019829.pdf WVGZZZ1TZ9W065166.pdf WVWZZZ3CZBP314739.pdf WVWZZZAUZJP037465.pdf WVGZZZ5NZJM093040.pdf WVWZZZAUZLW031426.pdf WAUZZZ8KXDA142523.pdf WAUZZZF47GA111447.pdf WAUZZZF53JA082805.pdf WAUZZZF40JA068139.pdf
    1 point
  12. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    1 point
  13. @Yasmin Cred ca e suficient sa te înfigi mai tare în ea, fără să modifici alte setări, măcar la niște plecări de ele loc. Probabil ca are și ceva șpan dar uleiul arată ca o gelatină nemișcată.
    1 point
  14. 1 point
  15. Salut Am descoperit ca Kangaroo este legat de avansul/intarzierea arborelui cu came de evacuare cand motorul este rece/la preincalzirea convertorului catalitic. Pentru ca ea211evo nu are un EGR fizic, totul a fost realizat cu suprapunerea supapelor de admisie/evacuare pentru a scadea NOx. Din aceasta cauza motorul se sufoca pentru ca nu primeste suficient aer dinspre clapeta, neprimind aer dinspre clapeta - nu are de unde sa stie ca are nevoie de mai multa benzina Se poate incerca o remapare fix pentru ajustarea arborelui cu came de evacuare la turații mici și cerere scăzută a șoferului (pentru mai puțină suprapunere cu admisia). SSP-253 , oricine poate verifica și singur cu un tester ceea ce spun.
    1 point
  16. Injectoare verificate, una bucata reparat, exact cel de la cilindru 1 cu compresia 25bari. Modulul de echilibrare reparat cu imbus marit in doua cote. La pornire mers neregulat si corectie 2.99 pe cil1 cu injectorul reparat, fum alb extrem de mult cu miros de combustibil. Pana a ajuns uleiul la 80grade, la fel fum de-l tai cu cutitul, cu miros inceput de ulei ars. Deja motorul a inceput sa mearga frumos si corectia a ajuns pe la 2. La verificare vizuala urme de ulei prelins la colierul dintre turbo si dpf, semn ca turbina este gata. Acum deja incepe singura regenerarea, dupa ce termina la un test de drum, motorul merge bine, fum aproape deloc. Ziua urmatoare la rece iarasi merge prost si injectorul pe 2.99. Baiatul de la reparat zice ca nu trebuie coduri generate dupa reparatie ca se rezolva dupa km parcursi. Super dezamagit, bani aruncati degeaba. Presiune ulei 1-1.5bari uleiul la 85 grade la ralanti si 3bari la 2000ture. La verificare presiunea in filtru 80mb la 3000ture, si in timp ce se incalzea motorul crestea, daca turbina scapa ulei pe evacuare, are viata scurta dpf, turbina fiind si ea reparata anterior.
    1 point
  17. Sa mai punem ceva si pe acest topic: Ieri am facut si eu un mic test: am venit de la munte, Valea Doftanei -DN1-A3-Centura-Casa, cam 142 Km, viteza medie 72Km/h, 2 persoane , fara cine stie ce bagaje, 120-125 Km/h pe A3, mers linistit si fara excese, am avut 7.5L consum. N-am mai vazut de mult timp asa valori , eu in general scot 9.5-10L la dus si ceva mai putin la intoarcere (ca deh, e la vale ).
    1 point
  18. @mita_lw sal.. Eu am montat pe Rapid FL comenzi de Octavia NFL (cele fara tasta view, cu tasta de tel).. s-au potrivit perfect, eu neavand deloc comenzi pe volan ci doar taste false.. Apoi am pus tastele false pe volanul de Octavia (a fost varianta cea mai ieftina sa iau comenzi de pe piata) si am vandut volanul ca unul fara comenzi.
    0 points
  19. Da , am vb serios ca au preturi mici , si aici e la fel , doar ca aici nu exista calitate din varii motive ( de la productie pana la depozitare si transport pe toti ii doare-n basca , nu se respecta nimic ) Stiu ca gasesti de toate acolo si calitatea sigur e mai buna ca cea de la noi Doar ca multi aborigeni de pe aici care au ajuns la London , inclusiv din tribul meu , nu stiu asta Pleaca cu salamul inghestuit prin toate bagajele ca ultimii fomisti Aici totul e mai scump si mai prost , dar na , ce e mioritic asa ramane , ca de aia am invatat balada la scoala , sa ne acceptam soarta fara sa luptam Dar la masini , deja umbla peste tot ultimele modele de orice si la noi , ca are lumea bani , adica lumea care are , restul oricum nu conteaza
    0 points
  20. Ai sa razi, preturile de la LIDL chiar sunt decente, probabil chiar si comparativ cu Romania. (desi nu mai stiu ce preturi sunt prin RO, am atasat niste print screen de la niste produse de baza, poate vrea sa compare cineva) Partea cea mai tare pe care o apreciez la englezi este ca mai mult de 60% din orice inseamna produs de baza (panificatie, carne de orice fel, lactate, oua, ulei etc) este produs de fermieri locali, produsele din toate lanturile de supermarketuri si hipermarketuri se axeaza pe productia locala. Ba chiar au si un lant de magazine locale care se numesc FARMFOODS, unde gasesti preturile cele mai bune, desi nu prea frecventez, de obicei merg la LIDL si ASDA, gasesti aceasi marfa. Ei Importa doar necesarul care sa acopere cererea, punand foarte mare pret pe productia locala, astfel incat economia ramane stabila, preturile de vanzare sunt decente, profitul producatorului cat si al vanzatorului fiind MARE, taxele platindu-se tot local (fermierii au niste proprietati de ramai masca, de masini nu mai vorbesc, btw, n-am vazut fermieri englezi care sa protesteze, la fel ca in alte tari 🤪) iar cel mai important, (pentru mine) este calitatea produselor care se situeaza peste medie. Nu exista sa cumperi un aliment de baza standard, cel mai ieftin (sa zicem) si sa fie prost, bineinteles ca gasesti si import orice iti poti dori, orice brand etc. Tin minte ca in Romania, daca aveai nevoie de un unt calitativ, gras, galben, trebuia sa platesti poate dublu pe un brand gen "PRESIDENT", produs in Franta. Si in UK, acelasi unt costa spre 3 lire insa la Lidl, un unt standard produs local se afla cel putin la acelasi nivel de calitate, la fel de gras, "galben", etc fiind sub pretul celui premium (aproape 50% mai ieftin), astfel se incurajeaza cumpararea produselor locale, toata lumea fiind multumita, atat producatorul, care castiga cel mai mult, producand local, cat si cumparatorul, care este multumit de calitate si pret! De asemenea, ca si exemplu, imi aduc aminte ca imi placea foarte mult vinul "Purcari" moldovenesc (costa in jur de 36-40 de ron, aici iau un Chianti din Toscana 🍷 la acelasi pret, desi gasesc si Purcari la magazinele romanesti, insa e mai scump 😄) Legat de masini, sa nu exageram, sunt totusi niste masini care in curand fac 15 ani, fiind ele si high-end, valoarea actuala pe piata situandu-se poate sub o Skoda noua. Dar sa nu ma intelegi gresit, parcul de masini pe care il vad zilnic in trafic are o medie de varsta de maxim 5 ani. Full de masini noi premium! Este incredibil ce putere de cumparare au "baietii" avand salarii mari, merge leasingul constant toata viata, inlocuiesc masina foarte usor cu un buy back, astfel conduc mereu masini noi. 😋
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!