Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2024 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Un pic de curățenie în regim DIY, cu doi bureți de microfibră, umeziți și spălați de câteva ori. Nu e o aducere la condiție de showroom dar piticul ăla nebăgat în seamă de prea mult timp trebuia calmat puțin. Curățat general compartiment motor, curățat colector perimetral trapă, curățat cele patru căpăcele de scurgere de la tuburile trapei, inspectat "marele recall la eleron", adică două șuruburi înfipte în tablă care prind bandoul negru de sub spoiler, măcar le-au pus simetric... ar fi deranjat alt pitic. Odată efectuat recall-ul la eleron simt cum am ridicat cu 1000% gradul de siguranță rutieră, cei cu cauciucuri slick vechi de 10 sezoane pot ieși acum liniștiți pe strasse. Ipse dixit !
    2 points
  3. Lipsa echilibrarii motorului afectreaza in timp .
    2 points
  4. Vă salut! După 6 ani cu o japoneză aspirată, a venit și rândul meu să intru în lumea posesorilor de VAG Mașina în cauză este un Golf 7.5 GTI, fabricat în 04.2018 pe care l-am adus din Germania acum o lună și jumătate. Sincer să vă zic, planul era să iau un NFL după 2016 dar când am văzut-o pe asta, n-am mai stat să mă gandesc la toate calculele pe care mi le făcusem când am plecat din România deoarece..aia e, am prins o ofertă zic eu destul de bună încât s-o refuz. Ca și dotări, înafară de cele standard existente pe GTI, mașina are ACC, trapă și DSG (venind de pe o manuală și nefiind adeptul cutiilor automate, inițial am fost destul de sceptic privind achiziția unei mașini automate până s-o conduc, după s-a schimbat treaba). Drumul din Germania până în țară a fost ceva de vis, nu-mi venea să cred felul în care se mișca mașina și nivelul de confort din interior la viteze de 130-140 de km/h. Pentru cine este curios de cifre privind consumul de combustibil, cu ACC-ul setat la 140 de km/h, mașina avea un consum instant între 7.5% și 9% (mai mult decât rezonabil zic eu). De la Sibiu până în Pitești, cu câteva depășiri pe alocuri, CB-ul îmi arăta 6.9%. Când am ajuns în țară primul lucru pe care l-am făcut a fost să duc mașina la mecanic pentru o revizie mai amănunțită (ulei, ulei în cutie, bujii) dar unde s-a constatat că trebuia schimbată și pompa de apă deoarece pierdea antigel. Zis și făcut! La momentul actual, am apucat doar să-i activez Apple Carplay-ul și i-am luat un set de Michelin Pilot Alpin 5 pentru iarnă. Pentru anul 2024 intenționez: Soft ECU și TCU deoarece nu zic nu la 300 de cai putere; Admisie: mă gândeam la cea de la Eventuri dar bineînțeles că sunt dispus și la alte variante; Arcuri sport: mă gândeam la cele de la VWR deoarece n-au un drop foarte mare dar totuși mai reduc din wheelgap; Jante de vară: oscilez între un set de Motec MCR2 sau un set de Pretoria pe 19 SH dacă mi-o permite bugetul.
    1 point
  5. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    1 point
  6. Cutie transfer si diferential spate. Aici nu e complicat, scoti uleiul si bagi altul.
    1 point
  7. Mai baieti, no offence, de ce nu va angajati voi la VW?! 🙃
    1 point
  8. Pai in afara de anumite dotari care tin de gustul fiecaruia, as recomanda pompa de caldura si display-ul digital pt ceasurile de bord, aduc ceva informatii in plus. cel mai important e ca modelul sa fie mai nou de 2017 ca sa fie echipat cu bateria de 36 kWh brut. In principiu sunt f ok bateriile. Ca sa iti faci o idee dupa 3 ani si 78k Km, in cazul meu, am 10% degradare (e calculata de mine cu ajutorul OBD11, masina nu raporteaza nicaieri precis aceasta cifra)
    1 point
  9. Si dupa ce am terminat cu franele am "plecat in proba".
    1 point
  10. Problema locala ,statia respectiva a fost preluata de un nou administrator
    1 point
  11. Motorina scumpă cumpărată la prețul celei ieftine în weekend de la luk merge super. Oricum, de când conduc mașini diesel nu am simțit nimic wow indiferent de unde am alimentat în țară ori afară. Subiectiv maxim acest subiect. Într-adevăr am alimentat la stații mari.
    1 point
  12. Adaptarile facute cu VAG-COM-ul pentru Deschiderea directa a haionului: 46 - Central Convenience CODING LONG CODDING HELPER Byte 2 Bit 3 se bifeaza TRANSFER CODDING! DO IT!
    1 point
  13. Manuale training in engleza pentru Touareg 7P : _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-469---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-860133---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-Study-Program-820133---The-3-0L-V6-TDI-Engine--Generation-2--CRCA---245-CP-----Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-study-Programme-466---The-Touareg-2011---The-8-speed-Automatic-Gearbox-0C8---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-470---The-Touareg-2011---Electrics-electronics---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-473---Infotainment-in-the-Touareg-2011---Design-and-Function.pdf _ps_4619Service-Training---Self-study-Programme-449---The-Touareg-2011.pdf User manual in engleza , doar cel din 2013 : _ps_46192013-Touareg-Owner-manual.pdf Le-am urcat direct pe forum. Multumim pentru aceste manuale! Marian
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!