Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.02.2024 în toate secţiunile

  1. da,clar. Voi mai astepta cu achizitia pana dispun de bani suficienti. Franele,amortizoarele,basculele,bucsele si directia le am puse noi in 2021, am cumparat in timp piesele necesare incet incet si mi le-am montat singur.
    1 point
  2. zidanne Am inteles ca ale tale erau de vara , aici nu pot sa ma pronunt ca nu am avut asa ceva , dar cele allseason sunt foarte ok atata timp cat nu te crezi pe pista la raliu. Am mers prin aproape toata Europa ( iarna /vara ) cu aceste anvelope si nu am avut nici o problema cu ele. mishu - pe tine te intereseaza masina ta si ce faci tu , ce fac ceilalti e irelevant.
    1 point
  3. @mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.
    1 point
  4. @dumi_DC - nu s-a modificat consumul, am mers in paralel cu un coleg - aceeasi masina(la el stoc), in acelasi regim de condus, fix acelasi consum a iesit, deci sunt super multumit. Sigur ca in sarcina consuma mai mult dar la mers linistit e identic consumul. o sa vedem la stage 3
    1 point
  5. Până la urmă m-am hotărât la mașina din Budapesta, are 4 ani garanție fără de 2 ani cea din Praga, deși avea opțiuni care îmi plăceau mai mult cea din Praga. Mă și simt mai în siguranță, fiind din Timișoara și la nevoie aș putea chiar să o duc la ei pentru eventuale probleme de garanție. Aceasta este câștigătoarea: https://www.dasweltauto.hu/vehicle/485910566 Aceasta este pierzătoarea: https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2021-0652895-CZ Mulțumesc mult pentru încurajări.
    1 point
  6. Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere. Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus ! Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate. Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat. PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)
    1 point
  7. Update la Travel Assist retrofit: Am reusit sa finalizez acest retrofit cu success si in acelasi timp sa fac si upgrade-ul la volanul in 3 spite(cel Sport sau vRS) de la cel in 2(cel Standard). Mentionez ca si inainte am avut volan cu incalzire si padele, singura optiune noua care a necesitat codare a fost functia capacitiva folosita de Travel Assist. In acesta mini-vacanta am avut si oportunitatea sa-l testez atat in conditii de autostrada, drumuri nationale cat si "traffic jam". Systemul functioneaza fara probleme. Pentru cine este interesat pot oferi mai multe detalii. Un an cu cati mai multi km fara evenimente neplacute sa avem.
    1 point
  8. Eu am Golf 8 cu Travel Assist. Probabil e la fel ca la Octavia 4. Travel Assist mi se pare inutil in Romania. Am dezactivat functia de franare cand intalneste limitari de viteza si de franare inaintea intersectiilor si curbelor, pentru ca ma tot trezeam cu franari bruste din cauza unor indicatoare uitate de muncitori sau intoarse de vant. M-am trezit cu o frana brusca pe autostrada, dupa ce masina a gasit o limitare de 30 km/h prin camp. Imi e frica sa las masina sa vireze singura chiar si pe autostrada, ca sa nu ma arunce in parapet din cauza unor urme de pe asfalt. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa imi corecteze traiectoria in mod eronat din cauza marcajelor sterse de pe sosea. Plus ca majoritatea soferilor care se baga la distanta foarte mica in fata ta si fac ACC-ul sa franeze brusc. Limitari ale sistemelor de asistenta, implementare defectuasa... nu stiu. Dar in Romania nu se poate utiliza Travel Assist la adevarata capacitate.
    1 point
  9. Salut, Am activat luminile ambientale extinse (cele 30 de culori care costă în magazin 229 de lei). Control Units - 09 Central Electrics - Adaptation - interior_lights_hmi_config - se modifică primele două din 8920c69 în 7fffffff. PS: modificarea am făcut-o cu capota deschisă.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!