Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere.
Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus !
Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate.
Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat.
PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)