Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2024 în toate secţiunile
-
Am luat un set kumho pt masina electrica si a trecut iarna cu brio . Sunt bune anvelopele , am mers si pe zapada cu ele , incetuc binenteles2 points
-
Până la urmă m-am hotărât la mașina din Budapesta, are 4 ani garanție fără de 2 ani cea din Praga, deși avea opțiuni care îmi plăceau mai mult cea din Praga. Mă și simt mai în siguranță, fiind din Timișoara și la nevoie aș putea chiar să o duc la ei pentru eventuale probleme de garanție. Aceasta este câștigătoarea: https://www.dasweltauto.hu/vehicle/485910566 Aceasta este pierzătoarea: https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2021-0652895-CZ Mulțumesc mult pentru încurajări.2 points
-
Nu stiu cum si pe unde mergi tu, dar este deja a doua oara cand se observa ca procedezi intelept efectuand revizia la 30k, sita este foarte murdara pentru doar 30k Km. Pentru cineva cu un stil de condus normal, nici la 50-60k nu prea arata asa.2 points
-
@mishu achihaitei la 200 de lei... risti viata ta si a celor din jur. La 250 de lei... esti tot pe acolo. Daca un Nexen (groaznic, l-am avut echipare OE) costa aproape 300 de lei... ori ridici bugetul... ori risti.1 point
-
Eu am vrut sa iau in toamna Bridgestone turanza all season 6 dar inca nu primisera pe stoc pe nicaieri prin tara. Ajunsesem in finala cu crossclimate2 si turanza as6, voiam bridgestone pt ca stau o idee mai bine pe ud in teste, dar daca nu le-am gasit nicaieri am mers pe crossclimate 2 (care si atunci le-am gasit greu cu dot 2023 pe 205/55/R16 94V). Nu regret alegerea de a trece la allseason. In weekend am tras un pic de ele pe Dealul Negru cu masina din semnatura si nu pot sa ma plang.1 point
-
Pe O2 1.6 TDI @136CP/310Nm, masina sotiei, se comporta mai bine decat Conti PC5. 205 55 R16 91W Si merge destul de tare. De asta cand am facut softul la TCM i-am rugat sa nu scoata limitarea de 192km/h. Stiam ce am in batatura. Nu am reusit sa le fac sa scartaie si am avut cateva frane urate. Nici in iulie pe A1 cand i-a iesit unu fix in B2 si a dat in frane ca si cand maine nu ar exista. La viteze de pana in 90-100 se aude mai tare motorul (tedei), la 130 incepe zgomotul de vant... Pe mazga asta au franat decent de cateva ori desi o data mi-a intrat ABS-ul (pana sa spele strazile). Pe zapada... sunt in elementul lor: Ca si tine, eram foarte sceptic asa ca am zis sa le testez macar un an pe masina de oras (si imprejurimi) Pe cealalta masina am 225 40 ZR18 92Y. Fata de PS4 sunt o idee mai slabe, suportul lateral (in curbe) e mai slab - se inclina putin mai mult (acum nu stiu daca era de la bielete). Zgomotul e tot acolo. Se simte pe la 90km/h dar e antifonarea. Cu 260CP/430Nm FWD ECU+TCU le cam torturez (in 3 imi intra ESP, dar la fel facea si cu PS4) Le vad intre Primacy si PS4. Cand se incalzeste te astept prin Militari la demo. AS6 sau PS5.1 point
-
1 point
-
@akon pune o intrebare la auto-soft ca am vazut ca e stoc 0 - din cate stiu astia nu prea tin stocuri - cand vine transportul nou de anvelope. De obicei, in martie-aprilie Michelin are ceva oferte. Nu lua decat DOT 24.1 point
-
@acidone77 de asta am renuntat eu la Haldex ;)) Prea multe uleiuri, prea multa bataie de cap.1 point
-
Vedeam piesele insirate prin poze si am presupus ca le adunasei tu inainte Spor la hoinareala!1 point
-
@dumi_DC - nu s-a modificat consumul, am mers in paralel cu un coleg - aceeasi masina(la el stoc), in acelasi regim de condus, fix acelasi consum a iesit, deci sunt super multumit. Sigur ca in sarcina consuma mai mult dar la mers linistit e identic consumul. o sa vedem la stage 31 point
-
la sumele astea mai bine te gandesti sa faci retrofit la WEBASTO, care este de o mie de ori mai util decat parbrizul incalzit1 point
-
@akon numa' zic: bfgoodrich, firestone, barum sunt marci ale producatorilor mari, de top (Michelin, Continental) pozitionate mai jos. Firestone all season am in cercul de apropiati (c220d si superb 3); pe cat de fericiti erau in tomamna, pe atat de dezamagiti ii vad acum... Desi sunt facute in aceeasi fabrica (de multe ori) diferenta intre bandul de top si cele medium/low nu e doar in bani ci si in tehnologia si materialele folosite.1 point
-
Preturile le-am primit de la reprezentanta Pilkington, am inteles ca sunt ca cele originale.1 point
-
1 point
-
Eu am avut 2 portiere revopsite la Avia Motors, si cam la 5 ani de la revopsire vopseaua s-a exfoliat complet. La fel si la Renault si la Opel, ambele revopsite in reprezentanta. Oricum o dai, vopseaua din fabrica e clar mai buna decat decat orice vopsea aftermarket. Nu sunt impotriva masinilor de drive test, dar numai daca dealerul ofera un discount substantial (mai mare decat cel de la rabla).1 point
-
Timpul trece repede… parcă prea repede! Ne tot agităm prin viață, ne implicăm mult în problemele de zi cu zi și uite că zboară timpul pe lângă noi. Eu tot aveam aveam impresii proaspete că revizia aia “cu de toate” a fost acum o lună-două dar de fapt s-a înfăptuit în octobrie 2023. 😐 Revizia de 120k, vârstă vehicul: 5 ani + 2 luni Revizia a fost chiar “cu de toate”: - Distributie OE cu pompă de apă (la 2.0 bitdi 240cp, cod motor CUAA distribuția se înlocuiește la fiecare 120k); - Înlocuire lichid de răcire cu G12 evo și aerisire instalație: după 5 ani VW și-a dat seama ca zeama G13 pusă de fabrică nu era bună dar le-a fost rușine să anunțe un recall, că doar e mai bine pe banii clientului. Auzisem ceva informații dar nu m-am interesat că nu am avut timp. Până la urmă un flush la 5 ani nu strică; - Înlocuire ulei cutie DSG – OE; - Curățare sită și înlocuire ulei Haldex – ulei OE; - Revizia curentă cu ulei motor și filtre OE; - Înlocuire lichid de frână – mai fusese înlocuit și anul trecut când schimbasem plăcuțele la un atelier independent, dar probabil le apărea restant în sistem, asa că am lăsat să îl schimbe; - Înlocuire pompă apă spălător parbriz – inițial am înlocuit garniturile dar curgea tot lichidul în două zile, așa că a trebuit schimbată pompa cu totul – piesă OE. La activități recente, februarie 2024, rulaj 126k - înlocuire senzor NOX dinaintea DPF (piesă OE); Aici vin cu ceva explicații, pentru că îmi era clar că există o pierdere de putere, începuse să fie cam leșinată, nu permanent, ci aleator, apreciez că nu erau mai mult de 170cp, poate nici ăia prea sănătoși, consumul era mărit de parcă mergeam cu 3.0 benzină dar se încăpățâna să nu apară nimic pe tester, nicio eroare, niciun check engine pe bord. Deja trecusem mașina într-o utilizare minimală. Ultima regenerare a DPF a apărut extrem de repede, la doar 107 km dupa cea anterioară așa că pun testerul și vad eroarea: NOX Sensor Bank 1 Sensor 1 – intermittent. Am comandat senzorul OE, s-a înlocuit, deja este altă mașină.. răspuns prompt la accelerație când e rece motorul și ciupești ușor să pleci de pe loc, consum sub 5,8 la drumuri prin județ, ba chiar cu motorul cald i-am dat un scârtz neplanificat la o schimbare manuală din treapta 1 în 2. Personal nu îmi place cum arată cablajul noului senzor, mi se pare prea despuiat la capete – o fi cost cutting la vw? - Efectuare recall buză eleron spate – l-au prins cu șuruburi, nu i-am făcut o poză. Pentru înlocuirea senzorului NOX și recall am lăsat mașina și am plecat iar cu electrica, sper că nu se ține scai de mine. - încă un bidon de 10 litri de Adblue. Urmează să pun niște rulaj pe ea că deja îmi era dor. În continuare poze de la revizie La final câteva poze din 2023... hai hui cu treburi și utilizare apropiată titulaturii de SUV.1 point
-
Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere. Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus ! Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate. Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat. PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)1 point
-
s-a discutat pe topicul de Ia ID3 (pag 26 pe 6 ianuarie)1 point
-
De fapt nu e viziune E vizuina , aici s-a bagat UE , e prea mica si acum nu mai stie cum sau daca e bine sa iasa Sta si se uita cum se joaca ceilalti pe afara pacalindu-se ca se simte in siguranta1 point
-
Uneori stau si ma intreb: ce a fost in capul partidelor verzi (eco-marxiste)? Desi, e o chestie buna sa investesti in mediu si in protectia mediului, etc, devine o tampenie atunci cand te sugrumi economic... intre timp: China nu da 2 bani pe mediu (chiar daca pare ca mai face ceva pe ici pe colo), India la fel, Oceania la fel, SUA asa si asa.... dar China cel putin, vine tare de tot economic... Iar UE, se auto-sugruma cumva sa nu respire mai mult decat e strictul necesar incat sa nu polueze. Faina viziune pe termen lung.1 point
-
Viitorul trebuie sa includa aproximativ aceleasi lucruri ca la masinile ICE : - “motorizarile” sa se regaseasca si la autoutilitare,navale…. - autonomie mare - incarcare rapida ,la indemana oricui - costuri de reparatie/intretinere accesibile oricarei clase sociale - durata de utilizare lunga ,15-20 ani … - pret achzitie noua/sh accesibil clasei sociale cu venituri medii/mici. Momentan nu exista astfel de alternative . Ce nu acopera aceste lucruri va ramane un produs de nisa .1 point
-
Salut, Am sa va povestesc și eu "pățania" mea, legata de injectoare, poate ajuta pe cineva pe viitor Totul a început cu aprinderea spiralei de bujie din bord și pierderea totala a puterii masinei. Parca îmi mai întrerupea în mers daca rulam cu viteza constanta, dar am zis ca mi se pare mie motorul a intrat în limp mode și abia am putut ajunge acasă, cu o viteza de max 20 km/h, și în zdruncinaturi groaznice. Pe tester îmi spunea ca injectorul 4 este dus. Sunat la un services care se ocupa reconditionari injectoare si mi-au spus ca ei nu le repara decat pe toate 4! Nu am vrut sa accept acest lucru, asa ca am comandat un injector sh, care avea garanție și posibilitatea de returnare dacă nu era ok. L-am montat, am rescris codul pt a fi recunoscut. Valorile de corecție arătau bine de data aceasta, iar masina părea ca merge bine. Mai avea mici "bătăi" la anumite turații, dar am zis ca nu ma deranjează cât timp parametrii erau ok. Dar am mers cu ele asa 200-300 km, după care aceiași eroare aceleași simptome. Bani de toate cele 4 injectoare noi, nu aveam asa ca m-am hotărât sa apelez totuși la acel services specializat, care îmi spusese ca voi avea probleme dacă nu "intervin" la toate Asa ca am ajuns la ei, mi-au demontat injectoarele, le-au pus pe un banc de probe, am primit un raport, gen analize medicale, cu valori minime și maxime la anumite presiuni! Nu arătau prea bine,nici unul dintre injectoare. Le-am lăsat la ei pt recondiționare, iar pe seara mi-am luat masina. Am primit alte rapoarte, de data aceasta cu valori care se încadrau în acele limite. De atunci nu am mai avut probleme, motorul merge rotund, consumul a scăzut destul de bine și parca este și mai silentioasa. Pe lângă acele rapoarte, vreo 12 foi A4, am primit factura, garanție de 12 luni și un certificat prin care se atesta faptul ca service-ul respectiv este autorizat pt testarea și repararea acestui tip de injectoare. Nu știu ce le-a făcut și sincer nici nu prea ma interesează, atât timp cât în ultimii 5000 km de când au fost refăcute, nu am mai avut probleme, iar valorile de corecție la ralanti sunt sub 1 la toate cele 4 injectoare1 point
-
Nu se întampla nimic, dacă interfață e originala. Și nu e codare forțată ci modifica eepromul automat. Ultima mașina identica cu a ta, am făcut-o zilele trecute1 point
-
BF sunt un fel de Michelin CrossClimate2, de buget. Depinde si unde, cum si la ce le vei folosi. Daca e pe o masina mai usoara, care se plimba 5-10k max pe an 90% oras, sunt ok, daca vrei sa mergi si extern, masina e mai mare/puternica, recomadarea mea e sa mergi pe Michelin CrossClimate2, care sunt cam cele mai ok allseason-uri in momentul de fata. Pe masina sotiei, un Opel Astra J, isi fac treaba de aproape 3 ani parca, fara nicio emotie.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00