Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2024 în toate secţiunile

  1. Ca și persoană fizică plătești o dată TVA, în cazul de față în Cehia și nu mai recuperezi nimic. Ca și entitate juridică e altă poveste, se plătește tot o singură dată dar poți lua cu taxare inversă.
    3 points
  2. Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere. Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus ! Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate. Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat. PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)
    2 points
  3. hai ca a fost decent - ai gasit pe culoare, doar capacul, cand ai avut nevoie...
    1 point
  4. salut, valoarea presiunii diferentiale este direct proportionala cu gradul de incarcare/infundare al DPF-ului,adica ,cu cat este mai curat valoarea este mica iar cu cat este mai incarcat/infundat este mare. daca se mai poate curata avand in vedere gradul de incarcare daca nu schimbat.
    1 point
  5. Am tras o fuga la munte, foarte placut impresionat de butonul offroad: Cel mai relevant video :
    1 point
  6. Cu 0.27L Oil ash mașina ta are cca 400k km reali. Filtrul se încarcă cu 0.07L la fiecare 100k km. Pune un ss și cu presiunea diferențială.
    1 point
  7. Mic update… Revizie 30k, 9 litri ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu. Garantie: led spatar scaun pasager, se aprindea incomplet, s-a inlocuit sursa (banda este fibra optica, led-ul este intr-un capat). Pentru asta s-a facut interogare online cu fabrica, s-a comandat piesa si am lasat masina in alta zi ca nu stiam cat dureaza efectiv (in final s-a rezolvat in vreo 40 de minute) dar apucasem sa dau v8-ul pe… tramvai. Consumuri de 20+ mai vazusem dar acum era alta unitate de masura. E prima data cand merg cu electrica in utilizare zilnica fara sa fie un drive test, are plusuri.. la viteze mici e liniste ca in A8, e inchegata, vizibilitate buna, raza mica de bracaj. Materialele sunt simple, bordul e minimal dar nu ai nevoie de mai mult, chiar draguta. Revenind la A8, in ultima saptamana am folosit-o din nou ca daily, am prins si aglomeratie de oras, asa am bifat primul plin sub 400km, cu 65,7 litri pentru doar 396km, o medie de 16,6. Rezonabil dar necesar, Tiguanul era in suferinta cu un senzor si il asteptam sa vina (o sa scriu pe pagina dedicata). Si poza de final: nu e filmul Transporter ci doar o tenta catre o fransiza similara cu agentul double-o-seven!
    1 point
  8. Am reusit sa vopsesc si etrierele spate, urmeaza sa le montez astazi si sa aerisesc sistemul.
    1 point
  9. Pentru partea de Front Assist si senzori de parcare sunt destul de cunoscute erorile, se intampla frecvent, de multe ori cu toate suprafetele curate (adica senzori si radar frontal curat) - cam toate MQB-evo fac la fel. Citisem pe un forum ca unii uitlizatori care s-au saturat de aceste doua erori si-au schimbat procedura/obiceiul de pornire a masinii: mai intai pun contactul, asteapta cateva secunde pana se initiaza toate sistemele si abia apoi pornesc si masina. Se pare ca scade serios rata de aparitie a acestor erori. Cat de scazuta era temperatura cand se intampla asta? Cat iti afisa in bord? Intreb pentru ca n-am vazut niciodata asemenea eroare nici la Octavia, nici la Formentor (aceeasi platforma, aceeasi electronica de mare succes). Ma mai gandesc si la faptul ca Octavia se vinde si-n tari cu medii de temperatura mult sub cea din Romania si n-am vazut raportata eroarea asta pe forumul de UK (finlandezi, polonezi etc.).
    1 point
  10. Salut, Am vazut ca unii colegi au reusit activarea SmartLink pe unitatea Swing MIB 2 de pe Octavia 3 FL. Din ce am inteles, Smartlink iti da acces si la MirrorLink prin care pot proiecta aplicatia Waze pe ecranul din masina si asta ma intrereseaza. Am atasat foto cu unitatea, va rog sa imi spuneti daca suporta SmartLink si daca se poate face si altfel in afara reprezentatntei unde mi-au cerut 1250 Lei. Multumesc Cristi
    1 point
  11. Saga cu calculatoarele de la sistemul de parcare se prelungește... Am scris mai de mult că primesc erori de la tot felul de sisteme iar la service s-a descoperit că trebuie înlocuit calculatorul de parcare de oe dreapta, fiind defect și probabil interferează și cu celelalte componente. Au comandat piesa, am lăsat mașina, s-a descoperit că fiind hardware nou, cel nou nu se înțelege cu cel vechi, trebuie schimbat în pereche. S-a comandat și perechea, am lăsat alaltăieri mașina, au lucrat o zi întreagă la ea și m-au întrebat dacă o pot lăsa și a doua zi că au de făcut updateuri, ceva nu se pupă... Aparent mașina nu vrea să accepte calculatoarele noi din ceva motiv. Mi-au zis că au vorbit și cu importatorul, practic ei stăteau la mașină, importatorul dădea indicații, ei făceau și pe urmă comunicau rezultatul, mai primeau alți pași și tot așa. Concluzia după 1.5 zile: a venit ordin de la importator să dea mașina înapoi la client cu componentele vechi, se comandă piese noi. Nu au știut să-mi spună dacă este o problemă de fabricație la calculatoarele noi sau altceva. Vedem când sosesc cele noi...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!