Mic update…
Revizie 30k, 9 litri ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu.
Garantie: led spatar scaun pasager, se aprindea incomplet, s-a inlocuit sursa (banda este fibra optica, led-ul este intr-un capat). Pentru asta s-a facut interogare online cu fabrica, s-a comandat piesa si am lasat masina in alta zi ca nu stiam cat dureaza efectiv (in final s-a rezolvat in vreo 40 de minute) dar apucasem sa dau v8-ul pe… tramvai. Consumuri de 20+ mai vazusem dar acum era alta unitate de masura. E prima data cand merg cu electrica in utilizare zilnica fara sa fie un drive test, are plusuri.. la viteze mici e liniste ca in A8, e inchegata, vizibilitate buna, raza mica de bracaj. Materialele sunt simple, bordul e minimal dar nu ai nevoie de mai mult, chiar draguta.
Revenind la A8, in ultima saptamana am folosit-o din nou ca daily, am prins si aglomeratie de oras, asa am bifat primul plin sub 400km, cu 65,7 litri pentru doar 396km, o medie de 16,6.
Rezonabil dar necesar, Tiguanul era in suferinta cu un senzor si il asteptam sa vina (o sa scriu pe pagina dedicata).
Si poza de final: nu e filmul Transporter ci doar o tenta catre o fransiza similara cu agentul double-o-seven!