Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2024 în toate secţiunile

  1. Pana la volan...iar am comis-o: alcantara, full electric, incalzire fata spate, masaj stanga dreapta
    2 points
  2. Salut si eu sunt de curand posesorul unui Tarraco 2.0 TDI 150cp 4Drive. La fel consumurile in oras, inca mai fac cate un kick down si sub 10 nu consuma. In afara nu stau dupa moscaiti cu 80km\h undeva la 6,5-7. Nu prea urmaresc atat de mult consumul ... dar per total la cat de bine arata (fata de un kodiaq) merita cei 1l in plus
    2 points
  3. Daca tot e weekend, mi-am facut putin timp pentru Baloo🐻, l-am spalat bine dupa "urechi", desi nu era foarte murdar, insa imi place sa fie "tzipla" permanent 😄, aspirat interior, sters tot bordul, ceasurile, consola fata/spate, trimurile, fetele de usi, (cu solutie+microfibra) spalat toate geamurile pe interior cu solutie+hartie absorbanta moale si i-am verificat/umflat "labele" cu presiunea trecuta in cartea tehnica. (2.5 bar/fata, 2.3 bar/spate-fara pasageri suplimentari si bagaje, in caz contrar VW recomanda o presiune si mai ridicata in anvelope) Am verificat din nou toate fluidele, fiind inca la max, ne indreptam cu pasi repezi spre 100 000 km in confort de top si liniste suprema, masina pluteste pe autostrada si te invita sa setezi pilotul automat la o viteza decenta de croaziera, spunandu-ti parca: "Aseaza-te bine in fotoliu, seteaza suspensia in modul confort 1/4, regleaza temperatura ambientala la 22.5 grade pe toate cele 4 zone, nu iti fa griji, nu voi deschide trimurile sa te "suflu" in fata prin gurile de ventilatie, da-i play la muzica ta preferata si relaxeaza-te, de aici ma ocup eu!" 😄
    1 point
  4. Deci mai exista oameni anormali ( ca mine ) care aleg confortul in detrimentul aspectului
    1 point
  5. Săptămâna trecută am avut un drum la București și am prins ploaie tot drumul, o ploaie susținută pe alocuri. A doua zi m-am uitat la stopuri să văd dacă sesizez vreo pătrundere de lichide, dar nu am văzut decât mizerie pe exterior. Acum două zile am spălat-o și chiar am staționat cu duza de la pompă cu presiune pe mai multe direcții și din nou par etanșe. Așa că @Doomy să știi că m-am mai liniștit. Cel puțin pentru o vreme!
    1 point
  6. @Ursu82_kiki deci văd ca nu te-ai lămurit încă. Ți-am explicat destul de clar pe grupul de feisbuc. Dar văd ca ești greu de cap. Altfel nu înțeleg de ce tot cauți răspuns. Și nu toți ți-au spus ca are start stop, ci doar unu sau doi. Deci îți mai explic încă odată. Și pe partslink de unde ți-a dat codul pe feisbuc cealaltă persoană, și de pe Etka de unde ți-am dat eu, zice același lucru și ai același cod pe seria respectivă de șasiu. Tu ai cod PR 7L7 Adică recuperare energie la frânare. Pe planșa respectivă sunt mai multe coduri și mai multe modele de alternator. Pt start stop, fără start stop, cu recuperare energie. Toate pe aceiași planșă Etka. Asta nu înseamnă ca ai tu start stop. scrie clar și ți-am explicat pe feisbuc. Alternatorul ce montează mașina ta este evidențiat cu scris negru, restul cu scris gri. Sper ca te-ai lămurit. Atâta timp cat nu ai butonul start stop, nu ai start stop. Cine ți-a zis ca și start stop, a interpretat greșit datele din etka. Ca fapt divers, aia e poza din etka ce ți-am trimis eu pe feisbuc.
    1 point
  7. Eh, tanculetul a atins 260.000 km si a beneficiat de o revizie de ulei si filtre si un set de jante 17 originale Phaeton.Nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator decat in Germania, cu tot cu transport 600E dar sunt ce trebuie. Am avut ceva emotii pentru ca mai aveau un set la fel dar mai urat si ma gandeam sa zica: eh, romanisten, le trimitem pe alea naspa dar nu. Sunt enervante cele de 19, se simt toate denivelarile plus ca am mers la cineva cu aceeasi masina dar cu jante de 17, diferenta enorma.
    1 point
  8. Salut, Revin cu noutati. Masina este gata si da, sunt (inca) in rodaj. Voi incerca sa dau cat mai mult informatii, folositoare sper, celor care au acest tip de motor. Produse inlocuite: Supape admisie/evacuare, ghiduri si semeringuri supapa, tacheti, garnitura chiulasa, bolturi chiulasa, pod axe came, garnituri distributie, pistoane, cuzineti biela, suruburi biela, cuzineti arbore cotit, semering arbore, semering palier, distributie balansieri, distributie mare, flansa apa chiulasa, flansa apa turbina, senzor temperatura chiulasa Valva PCV Freon (completare), antigel, ulei, filtru ulei Recomandarea este ca dupa reconditionarea motorului primii 1000 de km sa nu se depaseasca 2500 RPM. Pana in momentul de fata am condus masina in jur de 450 de km in acest mod. Ca fapt divers consumul mediu de benzina Ramnicu Valcea - Bucuresti a fost de 4,8 l/100 km (pentru mine, cel putin, este un record). Astazi i-am facut si ITP-ul (din intamplare expira in cateva zile) iar totul a iesit impecabil (noxele, de exemplu, au iesit fix valoarea declarata de producator la iesirea din fabrica). Evident consumul de ulei a fost 0 pana acum. Dupa 1000 de km voi schimba din nou uleiul cu Fuchs 5W-40 Titan Flex 3 iar incepand de atunci voi efectua schimbul de ulei la fiecare 10.000 km. A doua recomandare este ca intre 1000-2000 km sa nu se depaseasca 3500 RPM. Dupa 2000 km motorul va fi rodat. In concluzie: sunt foarte multumit de rezultatul reconditionarii si recomand cu incredere FRM Garage. Multumesc din nou celor( @Doc Morelli , @aysmen) care mi i-au recomandat initial! A fost o experienta din care cred ca am invatat destul de multe iar Robert a fost foarte transparent si mi-a dat toate informatiile (cerute, sau nu :) ).
    1 point
  9. 1 point
  10. Ma gandeam sa discutam putin de coding / longcoding. Din ce am vazut, cei de la OBDELEVEN au facut un fel de intelegere cu VAG si prin urmare pot trece de SFD Protection. Bineinteles, documentatia pentru longcoding este minimalista (spre inexistenta), iar ce este foarte explicat la MK7 si MK7.5 sau chiar la Octavia 4 sau Seat (care s-ar zice ca sunt aceeasi platforma) ... pe Golf 8 nu are nicio treaba. Ori nu functioneaza, ori parametrizarea nu este identica. Ce am incercat eu pana acum si a functionat - afisare temperatura DSG: o gasesc inutila; ori a fost traficul din Buc prea lejer si n-a schimbat mult, ori nu stiu .. cert este ca nu a trecut de 50 grade nici s-o omori. - refuel quantity: o alta chestie inutila, pentru ca mie imi spunea ca trebuie sa "refill" 35l si pompa a sarit la 41l. - din toate variantele de afisare in bord singura care nu merge este cea de Golf R. In rest arata frumos cea de GTI, dar cele de la hibride si electrice arata frumos, dar sunt multe informatii lipsa (logic). - Setarile DRL pe infotaiment: optiune doar de "Enable / Disable", dar fiind o chestie legala cu DRL nu o gasesc nici pe asta utila. - O confirmare auditiva (prin claxon) pentru incuiere / descuiere, dar eu neavand nicio alarma OEM nu ma claxoneaza decat cand o descui. M-ar fi ajutat sa ma "fluiere" cand o incui ca uneori nu sunt convins mai ales cu butoanele alea stupide de pe telecomanda si cu faptul ca am pus o husa de silicon ca s-a zgariat in primele 30 secunde cand am luat-o de la dealer. Oricum, cert este ca singura unitate care aparent nu poate fi deblocata complet este Unit 9 - Central Electrics. Pe langa faptul ca 95% din setari sunt in germana si habar nu am ce fac, restul sunt inactive cu eroare de SFD. Asadar daca aveti idei sau doriti sa testam "chestii" eu am OBD11 Pro. Sunt din "el capitala". Cheers,
    1 point
  11. De fapt care e problema? Nu face streaming sau nu merge next/prev de pe touch? Schimbare melodii din touch/volan,nu suporta.Trebuie inlocuit.
    0 points
  12. @aysmen, @andrei0241 Estimarea maximala initiala a fost de 2300 E iar costul final a fost de aprox 2000 E, practic un sfert din ce mi-au cerut pe un motor "nou" cei de la reprezentanta din Bucuresti (unde nu voi mai calca) iar toate schimburile de ulei le voi face la alt service (cu produse originale luate de mine).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!