Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2024 în toate secţiunile
-
Eh, tanculetul a atins 260.000 km si a beneficiat de o revizie de ulei si filtre si un set de jante 17 originale Phaeton.Nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator decat in Germania, cu tot cu transport 600E dar sunt ce trebuie. Am avut ceva emotii pentru ca mai aveau un set la fel dar mai urat si ma gandeam sa zica: eh, romanisten, le trimitem pe alea naspa dar nu. Sunt enervante cele de 19, se simt toate denivelarile plus ca am mers la cineva cu aceeasi masina dar cu jante de 17, diferenta enorma.4 points
-
@ShaolinulMa bucur ca te vei distra in continuare cu un combo sportiv de buget, MQB + M6 + 1.8 TSI + Suspensie independenta. Si da, schimbul de ulei la maxim 10k km face minuni pentru sanatatea motorului si a buzunarului pe termen lung !2 points
-
Salut, Revin cu noutati. Masina este gata si da, sunt (inca) in rodaj. Voi incerca sa dau cat mai mult informatii, folositoare sper, celor care au acest tip de motor. Produse inlocuite: Supape admisie/evacuare, ghiduri si semeringuri supapa, tacheti, garnitura chiulasa, bolturi chiulasa, pod axe came, garnituri distributie, pistoane, cuzineti biela, suruburi biela, cuzineti arbore cotit, semering arbore, semering palier, distributie balansieri, distributie mare, flansa apa chiulasa, flansa apa turbina, senzor temperatura chiulasa Valva PCV Freon (completare), antigel, ulei, filtru ulei Recomandarea este ca dupa reconditionarea motorului primii 1000 de km sa nu se depaseasca 2500 RPM. Pana in momentul de fata am condus masina in jur de 450 de km in acest mod. Ca fapt divers consumul mediu de benzina Ramnicu Valcea - Bucuresti a fost de 4,8 l/100 km (pentru mine, cel putin, este un record). Astazi i-am facut si ITP-ul (din intamplare expira in cateva zile) iar totul a iesit impecabil (noxele, de exemplu, au iesit fix valoarea declarata de producator la iesirea din fabrica). Evident consumul de ulei a fost 0 pana acum. Dupa 1000 de km voi schimba din nou uleiul cu Fuchs 5W-40 Titan Flex 3 iar incepand de atunci voi efectua schimbul de ulei la fiecare 10.000 km. A doua recomandare este ca intre 1000-2000 km sa nu se depaseasca 3500 RPM. Dupa 2000 km motorul va fi rodat. In concluzie: sunt foarte multumit de rezultatul reconditionarii si recomand cu incredere FRM Garage. Multumesc din nou celor( @Doc Morelli , @aysmen) care mi i-au recomandat initial! A fost o experienta din care cred ca am invatat destul de multe iar Robert a fost foarte transparent si mi-a dat toate informatiile (cerute, sau nu :) ).2 points
-
Va era dor de un Phaeton? Povestea a inceput cu un Passat B5.5 pe care inca il mai am si ruleaza zilnic dar si dorinta de a avea o masina mai puternica, spatioasa si confortabila pentru drumurile lungi/vacante. Ca si echipare se remarca prin: An 2012, motor 3.0TDI 240CP/500Nm, 240.000km (verificati si cu carvertical). Scaune ventilate&masaj fata si spate, Dynaudio, trapa, climatronic 4 zone. Ce am facut la ea: Inmatriculare + RCA + Impozit = 4000lei. 4 cauciucuri iarna 255 40 19 Bridgestone= 4500 lei. Schimb ulei cutie si grup spate = 2400lei. O cheie de rezerva din reprezentanta = 1900lei. Ulei si filtre etc. Am parcurs 10.000km in 5 luni fara probleme. Acesta este al doilea Phaeton la mine si stiam la ce sa ma astept asa ca nu a fost efectul ala wow dar e inchegata, e ce trebuie, e super bine antifonata, e o placere sa rulezi in liniste.1 point
-
Săptămâna trecută am avut un drum la București și am prins ploaie tot drumul, o ploaie susținută pe alocuri. A doua zi m-am uitat la stopuri să văd dacă sesizez vreo pătrundere de lichide, dar nu am văzut decât mizerie pe exterior. Acum două zile am spălat-o și chiar am staționat cu duza de la pompă cu presiune pe mai multe direcții și din nou par etanșe. Așa că @Doomy să știi că m-am mai liniștit. Cel puțin pentru o vreme!1 point
-
@aysmen, @andrei0241 Estimarea maximala initiala a fost de 2300 E iar costul final a fost de aprox 2000 E, practic un sfert din ce mi-au cerut pe un motor "nou" cei de la reprezentanta din Bucuresti (unde nu voi mai calca) iar toate schimburile de ulei le voi face la alt service (cu produse originale luate de mine).1 point
-
Super, felicitari si sa te bucuri de ea.Care a fost costul final?1 point
-
Revizia 6 – 142.294 Km, (deci vreo 27.100 km si 1 an de la revizia anterioară) Total 1490.44 RON 1. schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite (1240.44 RON) manoperă – 293.93 RON materiale (ulei, filtru ulei, garnitura+buson, filtru polen, materiale mici) - 946.51 RON 2. pachet schimb lichid frana (conform service) total 250 RON1 point
-
Balena a atins 200.000 km dar cu cateva probleme... Dupa ce am simtit un miros de ulei ars in masina, a fost trimisa in service unde au gasit urme de ulei intre DPF si EGR. Banuiesc ca multe drumuri de oras si-au spus cuvantul. Astfel a fost dat DPF jos, trimis la diagnoza, era infundat si a fost spalat. Sper ca de acum va fi mai ok. EGR a fost schimbat si el cu unul nou. In rest turbina era ok, fara urmei de ulei, motorul arata si el foarte bine. In plus, a beneficiat de o revizie completa la reprezentanta si ulei schimbat si din nou la drum 😁 Incepand de acum reviziile le voi face la 10.000 km/1 an.1 point
-
Salutare! Masina a ajuns intre timp la 185.000 km si urmatoarele retrofituri: - camera spate - AID nou - am pastrat nr de km reali - lampi LED oem la numere - folie spate ceramica 80% - vroiam cat de cat OEM look - husa baterie Ca probleme intalnite pe parcurs.. mentionez ca am ramas fara caldura pe partea dreapta a masinii si am inlocuit caloriferul de bord precum si aeroterma care uneori se bloca efectiv si scotea un sunet ciudat. Pe vara am pregatit niste jante Aspen pe 16' cu specificatiile recomandate pentru acest motor si anume 6J x 16 ET48. Cam atat momentan. La vara urmeaza sa schimb trimurile.. sa fie alea negre. Ma tenteaza sa pun niste H7 LED.. au aparut acum Osram care ar fi legale in alta tara dar poate se gandeste RAR si la Romania intre timp.1 point
-
Poza de 350K. Am scapat cumva numarul fix, dar asta inseamna cumva ca am trecut cu brio de ei Inca nu am apucat sa instalez piesele, urmeaza sa pun discurile fata si sa cumpar si set complet planetare si apoi sa ma apuc de montaj. Za brake rotors: Rotinger HighPerformance (continut ridicat de carbon) + TRW Dtec pads. De abia astept sa scap de eroare de "check brake pads" din bord. Drumuri bune si pe data (a)viatoare.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00