Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2024 în toate secţiunile

  1. Aveti si bani Am oprit la Baneasa la mall sa mananc sambata , rar ajung la Bucuresti , ma feresc , acum am avut ceva treaba Yoy mama , nu am mai vazut asa ceva , am mancat in masina ca nu aveam loc acolo Ca lacustele , era intuneric de cati oameni erau , se varsau in puhoaie Si magazine de firma pline om langa om , eu nu am mai vazut asa ceva , toti cu mainile pline de plase Spre comparatie eram la coada sa iau o cafea duminica la mall in Sibiu si discutau doi in spate - bai ce bani face mall-ul asta , e plin Sincer era .. gol , comparativ cu ce am vazut in Baneasa cel din Sibiu zici ca era pustiu Se invart bani la Bucuresti ca nicaieri in alta parte , Cluj-ul e mic copil la densitatea de cumparatori , chiar daca are preturile cele mai mari
    1 point
  2. @zidanne Asta-i sub centura, dar in viitorul apropiat se termina A7 si vin sa vad daca aveti apa calda si caldura.😀
    1 point
  3. Ce spui tu merge cu o singura conditie, ca injectorul sa fie acelasi numar de referinta, sau unul equivalent 100%. Observ destul de des ca exista mecanici care cred ca daca un injector provine dupa o masina de acelasi tip, si estetic este identic cu cel inlocuit, ei cred ca ,, merge si asa" ca au mai pus ei si a mers,doar e acelasi motor, nu? In alta ordine de idei, un cod nou, generat pentru un injector uzat, dar care functioneaza la limita parametrilor, este ca o placuta de matricula noua, pe o masina din cimitirul de masini, adica nu foloseste la nimic, mai bine folosesti codul vechiului injector si asa nici nu mai cheltui bani la pompangiu. Sa revin la subiect.Injectorul in cauza, este compus din parte electrica si parte mecanica. Aplicam regula de 3 simple, daca injectorul da eroare pe un cilindru, se schimba locul cu un alt injector de pe un alt cilindru, si se verifica fiecare pe cilindrul respectiv, apoi se parcurg citiva km daca este posibil si masina functioneaza. In cazul in care acelasi injector care dadea eroare prima data, continua sa o faca pe celalalt cilindru unde a fost mutat, atunci injectorul respectiv trebuie inlocuit sau reparat daca este posibil. In cazul in care eroarea persista pe acelasi cilindru, dar cu un injector diferit, atunci se suspecteaza cablurile care il alimenteaza, sau ECU. Nu le stiu din memorie, azi am sa masor ca sa ma asigur, dar un injector piezo, masurat cu un multimetru intre cei doi pini din conector, trebuie sa indice peste 1 Mohm, si intre oricare dintre cei doi pini si corpul injectorului nu trebuie sa indice nimic, sau mult peste 20 Mohm ...depinde de instrument si conditii, si de regula se masoara sub tensiunea de lucru, nu la rece. de asemenea, intre cei doi pini trebuie sa indice o capacitate minima de 2..2,5 microfarazi.Ambii parametri, rezistenta si capacitatea, sint obligatorii. Mie imi executa bancul de probe aceste teste automat, si nu mai am practica ca sa fiu sigur de valorile enumerate, dar azi verific si revin cu informatia.
    1 point
  4. @rudiRUD dupa 2 ani vrem un update, ce se mai intampla, in ce stagiu e masina? noutati ceva?
    1 point
  5. Daca compresia e bine,si daca orice injector ai pune pe acel cilindru da aceeasi eroare,nu mai ramine decit partea electrica. In unele cazuri este nevoie sa codifici injectoarele,chiar si atunci cind doar ai scos conectorul,apoi l-ai introdus la loc,si bateria masinii nu era deconectata. In alte cazuri,este nevoie sa mergi o perioada cu masina,ca sa se imperecheze injectorul cu ECU. In alte cazuri,regulatorul pompei nu este murdar,nu are pilitura,dar nici nu functioneaza corect,si nici nu da erori la diagnoza. Ai desfacut cumva injectorul respectiv,din curiozitate sau alte motive?
    1 point
  6. Consum Octavia 2.0 tdi cu DSG,in diferite zile.
    1 point
  7. #longPost Salutare! 1 an de la ultima postare... ce trece timpul... Nu am mai postat mare lucru in ultimele luni, deoarece doar m-am bucurat de masina, nu i-am mai facut nimic, pana recent.. Masina s-a comportat exemplar in tot acest timp, mergea bine, insa faptul ca rulam cu 2.65 bar pe un bloc motor stoc, neumblat in el niciodata, isi spune cuvantul. Au aparut si primele semne de oboseala si anume gaze de carter mai accentuate + uzura in chiulasa la locasul injectorului 2. Vesnica problema a PD-urilor 8v, o singura prindere la injectoare. In ciuda acestor mici probleme, Superbul merge si se comporta foarte bine. Insa, pentru a fi totul impecabil cum imi si doresc sa fie la masina asta, stiam ca e nevoie de "engine rebuild". Eh, si aici ajung din nou la o rascruce de drumuri.. zic asta deoarece in ultimii ani, apetitul pentru "diesel power" a scazut drastic, in schimb a aparut o placere tot mai mare pentru benzinare, mai ales cele de cilindree mare. Bun, aveam practic 3 solutii: 1. Refac motorul, si continui cu masina asa 2. Dezmembrez Skoda, si imi fac un alt proiect benzinar 3. Fac Superbul benzinar Evident ca merg pe varianta 3 Intre timp a aparut si un cumparator la tot setupul actual de TDI cu care discutam de mult si am ajuns la un acord, asa ca am cumparat un 3.2 vr6 (practic R32), cod motor BMV, 241 cp, complet cu tot cu accesorii, de pe un Touareg. Iar odata ce vine clientul si imi ia motorul, ma pot apuca de swap. Asta s-a intamplat prin Iulie anul trecut Pentru swap aveam nevoie de o gramada de piese de pe un Passat 2.3 vr5, iar Passat vr5 sunt foarte rare mai ales in tara. M-am pus pe cautat dupa fiecare in parte, insa fara mult succes.. singura solutie era sa iau o masina intreaga pentru piese. Si atunci am zis sa fac altceva.. de ce sa nu il fac si 4 motion? Stiam ca exista B5.5 2.3 vr5 4 motion, iar daca tot iau una intreaga, sa iau si 4 motion. (Superb 1 4 motion nu este de fabrica). M-am pus pe cautate iar 2 luni mai tarziu, gasesc fix la Buzau, un Passat b5.5 2.3 4 motion. Sus pe avion, dupa el, si acasa. Problemele au aparut cand le-am pus pe amandoua pe elevator sa studiem situatia. Difera absolut tot.. intarituri lonjeroane prinderile la punte, la amortizoare.. nici o treaba.. chit ca sunt platforme comune. Solutii am gasit dar implica mult flex, multe taieturi din caroserie asa ca am renuntat la ideea de 4 motion. Buun, ne-am apucat de motor, cam asa arata inainte: A durat cam 3 luni. Motivul pentru care ne-am intins a fost faptul ca nu am vrut sa arunc motorul acolo si gata, job done. Am vrut sa fac ceva frumos, la nivel de detaliu. Iar detaliile iti iau din timp, cateodata chiar mai mult decat te astepti.. Si de aici incepe distractia. - Curatat tot compartimentul motor, - Curățat motorul in sine, Suporti, alternator, termoflot etc. - Vopsit bloc si capac culbutori, traversa, trager, (capacul a trebuit sa iau de pe un r32 transversal deoarece la cel lognitudinal, nu se inchidea capota de la buson). - Comandat corpuri de apa noi, furtune noi de apa, distribuție, bujii, bobine, suporti, sonde lambda etc etc. Suporti motor: cel drept de Phaeton 3.2, cel stang de Passat vr5. Placa adaptoare de pe Passat vr5 mi-a permis sa pun cutia mea de TDI. Ambreiajul l-am folosit de pe 2.3, masa dubla cu disc normal. Pe partea de alimentare m-am dus pe o pompa de la Walbro, capabila de 450 cp in caz in care ma tenteaza ulterior de o conversie la turbo. Am folosit rezervorul meu, poze mai jos before and after. Instalatia electrica.. sfarsitul lumii.. am avut nevoie de 3 scheme, cea de la 1.9le de pe Superb, cea de vr5, si cea de 3.2 vr6. Am folosit instalatia de vr5 si adaptata in asa fel incat sa se potriveasca la vr6, iar toti pinii de la mufele intermediare au trebuit modificati pentru a comunica corect cu restul instalatiei ce aveam pe masina de fabrica. Am respectat si lungimea celei de pe 1.9, pentru a nu avea fire prea scurte sau lungi. Imbracata toata instalatia ulterior.. Si ca sa raspund preventiv la intrebarile ce se gandesc multi: 1. Ce faci cu itp / rar? - Ce am facut si pana acum. 2. De ce atata stres / munca / bani pentru ca la final sa ai power mai mic? - Oricine a experimentat un 1.9TDI 8v cu duze Firad o sa ma inteleaga. Fum mult, boost mare = nu prea tine nici o garnitura fie ea oem = ulei peste tot, trepidatiile specifice PD. Practic ai 300+ cp de care te poti bucura doar pe autostrada cand nu ai pe nimeni in spate. Nu sunt genul sa afum pe nimeni si niciodata nu mi-a placut asta. Mi se pare lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic. - 1.9 tdi la 300+cp e deja dus la extrem pentru interne stoc. Iar only diesel maxim 400 cp si aia cu mult mult fum si turbo lag imens. R32-ul e un motor ce tine 550 cp foarte safe pe interne stoc, cu o conversie la turbo aferenta, nu ai fum - Sunetul de Vr6. Anywayz.. cam asta a iesit.. vezi procesul descris pe scurt si cu cateva poze mai jos. O sa las si un link catre un album cu mai multe poze din timpul swapului (si in calitatea originala) deoarece sunt limitat aici de cei 4mb upload max. https://photos.app.goo.gl/cd3tC4fBimH7KTix7 Revin curand si cu video de pe dyno si cu sunetul ce il scoate ala e cel mai mare farmec al acestui swap. step 1: bye bye TDI Compartiment motor before / after: (vezi pozele din album, acolo se vad detaliile mai bine). Dar a fost enorm de multa mizerie Step 3: Reconditionarea motorului (curatat, vopsit bloc, spalat baie ulei, inlocuit mufe corpuri de apa, distributie, role, curatat galerii evacuare, vopsit capac culbutori etc. etc. (mai multe poze in album)) Step 4: Montat motor definitiv pe masina Step 5: Montat ventilatoare in fata radiatoarelor. Nu imi vine acuma in cap firma dar au venit din U.S., conducte clima custom, traseu apa custom Step 6: Partea de fueling - curatat rezervor, montat pompa Walbro si traseul de benzina (mai multe poze in album) Step 7: Evacuarea. Avand in vedere ca vor fi si niste flacari, am hotarat sa ii pun 2 tipsuri. Nimic wow, am vrut ceva cat mai discret. Am pus o intermediara si o finala. Astfel, nu e nici silent dar nici deranjant. Si se aude foarte bine acel sunet al motorului specific VR6. Step 8: Instalatia (vezi poze in album) Step 9: Motorul in versiunea finala. Am venit cu o galerie de admisie de Audi, deoarece era in stare foarte buna, a necesitat doar curatata. Cea de Touareg a avut gaz pe ea deci nu o mai puteam folosi. Mare feedback nu pot sa dau momentan, trebuie sa o conduc mai mult, sa ma obisnuiesc cu ea. Momentan inca mai avem cateva mici detalii de pus la punct dar curand e 100% gata. Oricum, ce pot sa zic, e faptul ca adio trepidatii specifice TDI la interior, motorul din fata e foarte silentios. Sunetul e ... wow, si... no smoke !! Motorizarea asta nu este pe Superb de fabrica. Nu exista Superb mk1 cu VR6 pe el. Desi nu pun accent pe lucruri de genu, DAR posibil sa fie singurul Superb mk1 VR6
    1 point
  8. Cauza identificata.A cedat intinzatorul OE (gates) Pompa si ea praf (blocata pe inchis)
    1 point
  9. Tot eu postez, un "personal best" din Contesti (Ograda bunicilor) pana la intrarea in Bucuresti. Dupa inca 12 km si acelasi timp, s-a facut 4.1 😁 (stam la capitala, deh). Mers numai cu ACC, 60 in localitati, 70-80-90 intre, in functie de limitarile legale. AC on 100%. Facut treaba asta numai pentru a ma simti mai bine, dupa ce am studiat ce consumuri scot colegii de forum cu motoare si/sau caroserii mai mari turbo benzine si biturbo motorine, pe care ii "urasc" 😂. Din pedala nu prea m-as chinui vreodata. Salutari ( fara cei mentionati mai sus 😛 ).
    1 point
  10. Am schimbat saptamana trecuta distributia la masina din semnatura. Pe masina am avut kit Contitech montat in 2012. De atunci am parcurs aproximativ 75.000 km. Ultimii doi ani am circulat cam cu emotii, dar avand un numar mic de km parcursi cu acest kit, m-am riscat sa-l mai tin. Anul trecut nici n-am iesit cu masina din tara, asa ca am amanat schimbul distributiei. Pun niste poze cum arata cureaua de distributie data jos de pe masina: Ce parere aveti despre cureaua veche ? M-am uitat cu atentie pe partea cu dintii si in afara de crapatura superficiala din ultima poza, nu am gasit alta problema. In rest cureaua nu pare foarte imbatranita. Mecanicul a zis ca avea o uzura normala pt kilometri parcursi. Rolele au un joc foarte mic, incerc sa le misc perpendicular pe planul de rotatie, nu stiu daca au jocul asta si de noi.
    1 point
  11. NU te gandi ca face nush ce zgomot enervant. Daca nu ai sti cum a fost inainte nici nu ti-ai da seama. Eu unul am remarcat sunetul, dar am presupus atunci,prin 2007 cand eram la prima montata de mine, ca e normal sa sune asa ca e noua. Insa asa face si dupa zeci de mii de km. Asa fac ambele curele de pe ALH, pre si post nr motor 500.000., parca CT9xx si CT10xx(ranforsata), nu mai retin numerele. Una din ele era putin stramba chiar, in sensul ca vobla purin stanga-dreapta pe fulie. Asta care o acum acum, ramforsata merge perfect drept.
    1 point
  12. Consumuri pt un 1.6 tdi de 110 cp, soft atat pe motor cat si pe cutie. Cel "long term" e preponderent Bucuresti, celalalt e facut pe un traseu din sector 5 in Branesti (cu escala pe chei, putina centura, autostrada 120 km/h pana in Fundulea, dimineata devreme de tot) Mers la consum, prima data cand monitorizez un consum sub 5, in general nu prea merge masina la drum mai lung 🙄. Iar green-score ul nu are treaba cu stilul de mers, pur si simplu cutia era pusa in S iar acest lucru scade dramatic procentajul. Per total, multumit.
    1 point
  13. Targu-Mures-Bucuresti-Thassos si Retur. 3 ore stat la vama cu motorul pornit + plimbari locale pe insula. Eu is multumit.
    1 point
  14. In functie de chimicalele folosite e posibil sa-l fi “curatat” de tot . Masa de cenusa o pui in functie de cat % a fost curatat. Pui 0 daca stii ca e curat ca nou
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!