Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2024 în toate secţiunile
-
Salutare dragi colegi, Am avut o lunga perioada in care nu am mai fost activ pe forum, deoarece acum aproape 6 ani am schimbat vechea Jetta 1.9 TDI cu un BMW seria 5 F10 pe care inca il detin (p.s. nu stiu cum sunt altele dar la al meu semnalizarea functioneaza 🤣) Astazi ma bucur sa revin in familia VAG cu o noua jucarie. Seat Ateca FR 1.5 TSI fabricat in anul 2019 cu faimoasa cutie DSG 7 dq200 🤣. Masina a ajuns pe plaiuri mioritice din Olanda. Dotari: Digital cockpit Camere 360 Trapa panoramica Lumini ambientale Lumini in oglinzi cu logo-ul Ateca Drive profile ECO, Normal, Sport Lane assist Blind spot assist Adaptive cruise control Parl assist Full link Faruri LED Portbagaj electric Volan cu padele Keyless entry Masina este la mine de ieri. Tinand cont ca pentru mine este primul benzinar, mi se pare foarte silentios fata de diesel. Cateva poze facute astazi cand am iesit la o plimbare:2 points
-
La orice slot unde ai un singur pin de metal bagat, ai borna de alimentare acolo si o poti utiliza. Asa cum stiam, ai o gramada libere pe care le poti utiliza.1 point
-
Consider ca in mod general o platforma noua in primi ani de viata este de evitat. Sunt bine cunoscute probleme software cu care se confrunta toata piata auto cand lanseaza un model nou, (exemplu din grup vezi platforma Octavia 4/Golf8......) Noul Kodiaq vs FL vechii generatii cu siguranta se va pastra mai fresh in urmatorii ani, dar tot cu siguranta te vei numara printre cei ce vor face "debugging" pentru acest nou model.1 point
-
Toate revoluțiile tehnologice care au avut loc de-a lungul istoriei, au produs îngrijorări sociale și mulți credeau că o să aducă sfârșitul lumii. Situația actuală nu face excepție și mulți avem tot felul de temeri legate de schimbările care se produc. Cu cât înaintăm în vârstă, cu atât mai mult am vrea ca lucrurile să nu se schimbe, pentru că nu mai avem aceeași capacitate de adaptare ca-n tinerețe. Ăsta e modul în care funcționează lumea și nu avem încotro decât să rămânem conectați la noutăți și să ne adaptăm. Asta încearcă și producătorii auto să facă, să se alinieze cât mai rapid, altfel riscă să dispară. Exemple cu companii care erau lideri în domeniul lor și au dsecazut din cauză că nu au crezut în noile tehnologii, sunt destule (Nokia e doar unul din ele). Un video interesant despre evoluția tehnologică din ultimul secol și cam cât de eronate erau predicțiile pentru următorii 30 de ani: https://youtu.be/kh_KgCPkFVE?si=R804dZ5uCtfdTixM1 point
-
Salut. Congrats on the car, am observat ca nu sunt foarte multe TSI-uri RS pe la noi. Ma bate si pe mine gandul la un Kodiaq RS TSI, fiind in cautare de ceva spatios, dar pentru un buget relativ ok. Am luat in considerare Kodiaq-ul nou doar ca varianta 2.0 TSI (nici nu mai zic de RS) cine stie pe cand ajunge sa fie disponibil si livrat si mai ales la ce preturi o sa vina la lansare. Dar mai ales, am vazut deal-uri mega ok la RS-uri noi prin afara tarii sub 50K cu aproape de toate. Singurul minus care il vad la RS sunt lipsa scaunelor ventilate dar parca merge si fara. Am vazut ca topicul e mai mult pe performance based, nu e o idee rea, dar eram curios si masina cum e la drum lung, highway cruising etc la 140-150 km/h ? Probabil vreodata i-as face si un update de soft, doar ca am patimit destul cu masina actuala, la plimbari in afara tarii, benzina de 100 e un chin , pe langa ca e extrem de scumpa, e si destul de greu de gasit.1 point
-
Asta ar fi o solutie pt prelungirea duratei de exploatare. Baterii/module universale . Exemplu : -am tesla ,se strica bateria dupa garantie ,nici o grija… ,pun una sh de la un ID accidentat … si mai merg 3-5 ani ,asa masina nu devine instant un fier vechi . Dar se pare ca scopul lor e de a reduce durata de exploatare .1 point
-
@akon daca ii rogi frumos, te rezolva si dealerii din ro. Acum multa vreme, i-am aratat configuratorul din cz baiatului cu care am configurat masina si a zis: se rezova, optiune de culoare speciala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ne aflam , ca omenire , intr-un moment total nepotrivit pentru orice schimbare tehnologica majora Este imposibil sa implementezi ceva nou la scara mondiala intr-o perioada in care ziua de maine nu se vede clar Tot ce ai , tot ce faci , tot ce visezi , tot ce planifici , e un castel din carti de joc Are nevoie de liniste , calm si stabilitate Tocmai aceste trei componente incep sa dispara cu fiecare zi ce trece1 point
-
Răsfoiam internetul cu privire la ceva despre mașini și mi-a apărut, la ruși, Octavia 4 cu o culoare interesantă, culoare ce din păcate la noi nu am văzut-o, pentru că arată destul de bine. Exceptând jantele care nu-s din gama skoda, culoare cade bine pe O4. Am mai văzut pe stradă câteva maro (cafea cu lapte) dar nici această nuanță nu se regăsește în configurator deși nu pot spune că aș fi ales-o, însă pe cea verde, da. Oare de ce producătorul nu implementează aceiași paletă de vopseluri pentru toate continentele?1 point
-
M-am molipsit de la colegul @Mualesi am schimbat amortizorul de la capota motor, ridicam foarte greu si avea tendinte de cadere. A fost o aventura sa gasesc amortizorul potrivit pentru ca ultima cifra a codului nu era vizibila, am incercat 3,6,8,9, a fost ultima. Am schimbat si busonul vasului cu antigel; la drum lung facea presiune mare in instalatie si pierdeam antigel. Urmeaza sa vad pe unde. A disparut G13, acum este G12EVO.1 point
-
In speranta de a redresa vanzarile se fac reduceri constant . Unii producatori le vand chiar in pierdere ,numai sa scape de ele . https://www.digi24.ro/digieconomic/companii/tesla-face-reduceri-masive-de-pret-pe-piata-europeana-concurenta-forteaza-producatorul-american-sa-lanseze-oferte-competitive-6937?__grsc=cookieIsMobile&__grts=56933034&__grua=4b57d12b439af9d1e8315a52773b9a66&__grrn=1 In continuare vanzarile masinilor SH detin topul . https://newsweek.ro/auto/piata-de-masini-sh-merge-struna-romanii-au-inregistrat-de-2-ori-mai-multe-masini-vechi-decat-noi1 point
-
Eu mi-am facut un calcul daca ar fi sa investesc 14K euro intr-un Spring de 65CP. 😐 Investitia in Spring + consumul de curent (fara intretinere) ar fi recuperata in 10+ ani. Si in 10 ani... imposibil sa nu ceara ceva super scump (baterie/motor/etc) la km pe care ii fac eu (27K-30k/an). Momentan nu merita si nu pot sustine financiar asa ceva. Raman sa intretin Golful meu si aia e. ps: pe langa faptul ca nu imi place deloc Spring-ul.1 point
-
Mă bucur că acum am lămurit ce voiai să spui prin acel "imposibil" . In ultimii ani fiind mai mult în sfera EV decât termice, din păcate cele spuse de tine se aplică și pentru tabăra electrificată (și surprinzător limita sumei e aceeași). Ca să fiu în subiect, din experiența mea cu EV-urile și proprietarii acestora pot spune că cei ce le-au achiziționat au făcut trecerea asta pentru că: 1.au încărcat gratis de la stațiile primăriilor -2.subventia de 10k de la stat / diverse granturi/fonduri EU etc. 3.au posibilitatea încărcării mai ieftine/panouri solare montate 4.ecologie (aici e cea mai mica proporție) In concluzie (dpmdv) EV-urile au reprezentat o oportunitate economică pentru mulți și nu neapărat o necesitate. Vorbesc la trecut pentru că odată cu eliminarea totală sau parțială a punctelor 1 și 2 interesul a scăzut drastic. Unde mai adaug că mulți abia acum după 1-2 ani de utilizare au înțeles defapt ce înseamnă degradarea bateriei, iar când limitarea asta o simți pe resursele proprii (timp și cost) deja nu mai e o alegere fun 🙂.1 point
-
Salut! Am un vw Touareg motor CRCA și când merg cu el puțin mai turat dar câteodată face si când merg normal prin oraș începe sa se ridice apa peste 90 ajunge câteodată și aproape de 100 și cum iau piciorul de pe acceleratie scade imediat la 90 ! Am mers cu ea și cu peste 130km/h și nu reușește sa ajungă apa la 120 grade sau sa o dea afara! Am schimbat termostatul mare(carcasa de filtru) , cel mic, toți senzorii posibili , reamintesc ca nu da apa niciodată afara din borcan ci doar in bord arată cum creste temperatura ! Multumesc frumos și dacă știe cineva vreun secret abia astept să-l aflu și eu Pt ca mi-a mai rămas sa schimb radiatorul sau sa dau chiuloasele jos!1 point
-
Diagnosticheaza-mi si mie problema aprinderii check engine din cauza sondei lambda, cu ajutorul meniului de diagnoza de pe clima. Dupa cum am spus, pe afisajul de la climatronis se pot afisa informatii doar despre anumite valori ale unor marimi de pe modulele ce au de a face cu clima, nu o sa fie informatii despre un bec ars sau usa deschisa. SI sunt doar blocuri de masura nu de diagnoza, singura diagnoza e TEST si afiseaza codurile de eroare intr-un format specific. SI cam ce date vezi acolo ca sa-ti dai seama de ce a urcat temperatura in bord ? Spune daca merge ventilatorul pe tr 1 sau pe 2? Oricum aici vorbeam strict de Climatronicul de la O2 FL, ce cautau informatii despre Fabia si mai alesdespre o masina NON_VAG, BMW ? Eu nu am informatii exacte despre meniul climatronic de la O2FL, asa ca pana sa comentezi tu ca exista meniuri la toate modelele de masini produse azi (lucru care il stiam , fii sigur, asa cum stiu meniul de la vechea Octavie 2 ) eu nu am zis nimic , asa ca astept in acest topic doar informatii utile despre meniul secret al Climatronicul de la O2 FL. Ai asemenea informatii ? Nu, doar daca se comenteaza ON-TOPIC. Tu esti OFF. Ai o problema cu asta? Fa o reclamatie in topicul dedicat. Atunci poate le dai pe PM, daca nu pot fi facute publice.1 point
-
Verifica nivelul de ulei de motor, sint curios daca ti-a perforat pistonul.Nu stiu de ce, am senzatia ca ceva nu ne-ai spus, ori ai omis, ori nu ti-ai dat seama ca trebuie. Ai verificat ca injectorul cumparat sa aiba acelasi numar de referinta? Sau ai pus unul care arata la fel pe exterior?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00