Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2024 în toate secţiunile

  1. Nu se da jos chiar greu .Daca mecanicul tau nu stie sa faca treaba asta esti intr-un loc gresit.
    1 point
  2. Răsfoiam internetul cu privire la ceva despre mașini și mi-a apărut, la ruși, Octavia 4 cu o culoare interesantă, culoare ce din păcate la noi nu am văzut-o, pentru că arată destul de bine. Exceptând jantele care nu-s din gama skoda, culoare cade bine pe O4. Am mai văzut pe stradă câteva maro (cafea cu lapte) dar nici această nuanță nu se regăsește în configurator deși nu pot spune că aș fi ales-o, însă pe cea verde, da. Oare de ce producătorul nu implementează aceiași paletă de vopseluri pentru toate continentele?
    1 point
  3. Nice! Eu am schimbat cu totul oglinda din dreapta, nici nu ma gandeam ca ar fi piese de schimb la ea. Oricum e migaloasa munca si iti trebuie rabdare, ceea ce se pare ca tu si cu mine avem.
    1 point
  4. Felicitari de achizitie, arata intr-un mare fel.👍 Singura chestie, daca e sa imi dau cu parerea, e cand vad tub de bas in portbagaj la oameni, credeam ca e ca si PIMP My Ride, mijto pe vremuri dar nu mai e la moda. Multi km fara probleme !
    1 point
  5. aici ti-ai dat singur raspunsul. Consumul mentionat de tine este cel normal pentru oras avand in vedere motorul si AWD. In plus, oras + Diesel = regenerari DPF in oras, deci consum si mai mare.
    1 point
  6. @andrei_221 Am fost la reprezentanta si s-a schimbat cal de coloana pe garantie pentru problema ridicata de catre mine.
    1 point
  7. Ia totul OE ,asa o sa stai linistit . Nu am avut probleme cu hepu,ina,conti ,tin lejer 4 ani
    1 point
  8. Poți și la autokarma, faci cont și îți adaugi mașina cu seria
    1 point
  9. Salutare! In urma cu ceva vreme m-am hotarat sa iau primul TDI din viata mea dupa gramezi de mpi-uri, ceva legaturi cu VTEC si 100 000 km cu un TSI. Se pare ca am norocul(sau in timp nenorocul) sa beneficiez de noua motorizare EA288 care desi se numeste tot un 2.0TDI (cum se numesc alte milioane de motorizari din familia VW - dar care sunt total diferite). Fiind un om meticulos caruia nu-i place ca nici un vanzator la nici un dealer habar nu are ce vinde(daca interbi ceva mai tehnic) m-am decis sa ma informez un pic despre noua motorizare despre care stiam un lucru ca nu este cel de la care a pornit tot circul The World against VW :((( Se pare ca noua motorizare este o derivare a mai vechii EA211 si absolut noua fata de acum vestitul EA 189. Insir noutatile: - Supape variabile( personal in viata mea nu am auzit asa ceva la un diesel) - Turbina cu intercooler cu apa(ca la TSI-uri :(( ) - Doua EGR-uri de doua feluri :(((((((((( - Altfel de catalizator care la unele modele(cel de 190 si 240 CP poate beneficiea de Ad Blue (Ureea) - Senzori presiune in cilindri - lichid de racire cu doua sisteme separate, motor care se incalzeste cica mai repede(poate ca nu am tradus bine aici) "To remedy such heating concerns with the EA288, engineers integrated the exhaust manifold into the engine head, as they did with the EA211 gas engine. The EA288 head has its own cooling circuit controlled with valves. When the engine is cold, the head circuit is the most active, which allows the engine coolant to heat up swiftly, making it possible to warm the cabin faster. This also helps the engine get up to operating temperature more quickly, thus improving fuel efficiency." - si multe altele care imi scapa acuma. Din primele teste reiese ca motorul reactioneaza mai rapid la acceleratii are turbo lag mai mic, cica are curea pe viata dar oricum nu trebuie schimbata inainte 200 000 km... Pe mine ma intereseaza parerile userilor care desi nu pot fi inca multi si eventualele probleme cu acest absolut nou 2.0TDI CR si costurile aferente. Nicaieri nu poti gasi o parere cev despre aceasta noua motorizare. Ma scuzati daca s-a mai discutat(inseamna ca nu am fost atent , in acel caz rog moderatorii sa procedeze conform regulamentelor interioare) Va multumesc pentru ajutor si astept parerile si documentatii mai profesioniste( nu sunt mecanic si poate ca mai gresesc uneori, dar ma intereseaza totusi tehnica si posibilitatile tehnice de a folosi ceva sa fie mai bine tehnicii :)
    1 point
  10. Se poate vedea daca cureaua iese inafara rolei , daca are franjuri si daca iese vasilina din role E bine de inspectat vizual la fiecare 30.000 km . Am postat aici cateva exemple https://vwforum.ro/topic/28134-schimbare-distributie-cand-cum-de-ce/page/117/
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!