Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare dragi colegi, Am avut o lunga perioada in care nu am mai fost activ pe forum, deoarece acum aproape 6 ani am schimbat vechea Jetta 1.9 TDI cu un BMW seria 5 F10 pe care inca il detin (p.s. nu stiu cum sunt altele dar la al meu semnalizarea functioneaza 🤣) Astazi ma bucur sa revin in familia VAG cu o noua jucarie. Seat Ateca FR 1.5 TSI fabricat in anul 2019 cu faimoasa cutie DSG 7 dq200 🤣. Masina a ajuns pe plaiuri mioritice din Olanda. Dotari: Digital cockpit Camere 360 Trapa panoramica Lumini ambientale Lumini in oglinzi cu logo-ul Ateca Drive profile ECO, Normal, Sport Lane assist Blind spot assist Adaptive cruise control Parl assist Full link Faruri LED Portbagaj electric Volan cu padele Keyless entry Masina este la mine de ieri. Tinand cont ca pentru mine este primul benzinar, mi se pare foarte silentios fata de diesel. Cateva poze facute astazi cand am iesit la o plimbare:
    1 point
  2. Cfhc si sa zicem regim mixt cu toate ca in timpul saptamanii fac zilnic drumuri foarte scurte 4-5 km.
    1 point
  3. M-am molipsit de la colegul @Mualesi am schimbat amortizorul de la capota motor, ridicam foarte greu si avea tendinte de cadere. A fost o aventura sa gasesc amortizorul potrivit pentru ca ultima cifra a codului nu era vizibila, am incercat 3,6,8,9, a fost ultima. Am schimbat si busonul vasului cu antigel; la drum lung facea presiune mare in instalatie si pierdeam antigel. Urmeaza sa vad pe unde. A disparut G13, acum este G12EVO.
    1 point
  4. Declara ca noile faruri ar fi "AllWeather" si mai au si un modul central in far care se ocupa de side-light pentru cornering. Oricum pe plaiuri mioritice cel putin, mi-s satul de "talentatii" care merg cu proiectoare pornite cand nu este cazul - fie bolovani care nu stiu pe ce butoane apasa, fie "mama, uite ce cool is eu!". Ca sa nu-mi amintesc amu' si de aia cu ceata-spate pornita noaptea pe senin sau ploaie, de-ti omoara toate bastonasele pentru rosu - vezi numa-n verde dupa ce scapi de ei.
    1 point
  5. Hai ca usurel am strans si piesele pentru schimb turbo, a ajuns si intercoolerul de la Wagner, urmeaza sa stabilesc detalii cu mecanicul. Las mai jos si codurile OEM pt piese in caz ca sunt oameni cu golf 8 gti care vor turbo upgrade: La partea de evacuare ramane sa mai studiez. sunt putini producatori pt kodiaq rs si foarte scumpi.
    1 point
  6. Am schimbat plăcuțele de frână pe spate, au ținut 23k km, nu știu acum cât țin la voi plăcuțele pe spate. Verificat culisantele, gresate cum trebuie, pistonașele au mers destul de ușor pot spune. Urmează schimbul de ulei, am 11k cu ăsta, am folosit Castrol la ultimul schimb că așa am găsit pe stoc. Acum am dat comandă de Shell , mi-am adus aminte că foloseam la Dacia în 1994! Norma 504 / 507. Căldura nu mai am probleme, merge perfect!
    1 point
  7. Nu,asta nu inseamna ca o sa-si faca regenerare . Regenerarea nu porneste daca un senzor nu indica cum trebuie,termostat defect,erori....... (unele modele trebuie sa aiba minim 1/4 nivel de motorina ,portierele inchise....etc) Doar dupa ce se indeplinesc toate conditiile porneste regenerarea. Cand temperatura in dpf depaseste 400 grade atunci avem regenerare. Faptul ca motorul sta turat nu inseamna neaparat ca e pe regenerare ,poate fi load mamagement,baterie slaba,alternator..... 1.6l/2.0l R4 CR-TDI (CAN) With the newer CR-TDI engines there are 2 different types of regenerations available depending on the actual soot mass/load. If either the calculated or measured soot mass is above 30g but below 40g you can initiate a regeneration while standing (Idle will be raised etc.), a forced regeneration while driving is also possible. Once the values are above 40g (but below the max 45g) the regeneration while standing is no longer available and the regeneration while driving is the only way. Regeneration while Driving Prerequisites (General): Ignition ON Engine ON (Idle) Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4) Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values) If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating. If the Particle Filter Load value in MVB 108 is blank, use alternate group 241.2/3 instead. Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control) Engine Hood Closed Conditions (Driving Cycle): Vehicle Speed above 60 km/h (40 MPH) Engine Speed between 2000-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic) Duration approx. 10-15 Minutes Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 170 °C (MVB 099.2) Exhaust Gas Temperature before Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.3) Exhaust Gas Temperature after Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.4) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration
    1 point
  8. Vezi ce zice odisul la conditii pt regenerare. Ca motorul grabeste urcarea temperaturii pentru indeplinirea conditiilor .... asta e altceva
    1 point
  9. Nu porneste nici o regenerare la rece . Regenerarea porneste doar dupa ce se indeplinesc cateva conditii (una din ele e ca antigelul sa aiba minim 80 grade)
    1 point
  10. Deocamdată mai lupt cu rugina. I am pregătit niște jante de Logan pe care le am făcut 8,5j. Încă se dezbate problema culorii
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!