Am urmat sfatul lui @BFlamer și am schimbat din meniul mașinii modul de circulație normal cu cel pe partea stângă și, da, are dreptate. Intensitatea scade la lentila interioară de la farul din stânga, însă fasciculul luminos, bătaia luminii, nu este atât de în stânga precum este la circulația pe partea dreaptă, ci mai spre centru.
Cu ocazia asta încep sa cred că farul nu are nimic, doar că nu sunt reglate ca din fabrică.
@andrei_221 Asta au făcut și ei, și anume au conectat mașina la un laptop și cu acel aparat optic pus în fața fiecărui far le-au reglat, dar ochiometric par a avea intensitatea inegală.
Ce mi-a dat de gândit un pic este faptul că revenind la service pentru reglarea din nou a farului mi s-a spus că cel din stânga nu era regat bine, deși cu câteva zile înainte tot ei le reglase. Mă gândesc că poate nu au programul care trebuie.
Spunea cineva într-o postare anterioară că Avia Motors nu e reprezentanță.
Nu vreau să comentez asta, însă Vw sau Audi, ori Porsche București N/V, or avea cumva alt sistem de verificare și setare a Matrix-ului?
Voi testa, tot ochiometric, intensitatea luminoasă a altei O4 cu Matrix să-mi dau seama dacă e doar impresia mea sau nu.