Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2024 în toate secţiunile

  1. Am urmat sfatul lui @BFlamer și am schimbat din meniul mașinii modul de circulație normal cu cel pe partea stângă și, da, are dreptate. Intensitatea scade la lentila interioară de la farul din stânga, însă fasciculul luminos, bătaia luminii, nu este atât de în stânga precum este la circulația pe partea dreaptă, ci mai spre centru. Cu ocazia asta încep sa cred că farul nu are nimic, doar că nu sunt reglate ca din fabrică. @andrei_221 Asta au făcut și ei, și anume au conectat mașina la un laptop și cu acel aparat optic pus în fața fiecărui far le-au reglat, dar ochiometric par a avea intensitatea inegală. Ce mi-a dat de gândit un pic este faptul că revenind la service pentru reglarea din nou a farului mi s-a spus că cel din stânga nu era regat bine, deși cu câteva zile înainte tot ei le reglase. Mă gândesc că poate nu au programul care trebuie. Spunea cineva într-o postare anterioară că Avia Motors nu e reprezentanță. Nu vreau să comentez asta, însă Vw sau Audi, ori Porsche București N/V, or avea cumva alt sistem de verificare și setare a Matrix-ului? Voi testa, tot ochiometric, intensitatea luminoasă a altei O4 cu Matrix să-mi dau seama dacă e doar impresia mea sau nu.
    3 points
  2. Pana mea, a ajuns 35.000€ o Octavia dotata corespunzator si DAE la un credit a trecut de mult de 10%...
    2 points
  3. Ideal 0 imediat dupa regenerare.La mine este 1 si cam 10 cand incepe regenerarea la aproximativ 500 km
    1 point
  4. este DPF incarcat mult, trebuie dat la firme de curatat,sau inlocuit cu altul aftermarket bun nou. Nu lua orice ieftinatura.
    1 point
  5. E vorba ca multi traiesc iluzia ca a cumpara o masina electrica e o investitie care iti aduce bani in timp Eu tare sunt curios cum va arata piata de masini second electrice cu vechime de 10 ani Si daca cineva ar fi interesat sa cumpere asemenea masina Iar Spring e masina ptr fostii posesori de Tico , daca ( never ) imi va place vreodata sa simt soseaua cat mai aproape de picioare mai bine imi iau o trotineta normala si dau cu piciorul
    1 point
  6. Pentru asa balena, ala e consumul, e chiar "decent". Am fost eu azi o tura prin oras cu treaba, si m-am intors cu consum de 15.2 L / 100 km la o superviteza gen 19 Km/h sau ceva de genul (si nu a fost bara la bara peste tot, adica am fost intre 13:00-15:30..). Chestia cu rezervorul/range-ul ma seaca si pe mine, ce bun ar fi fost unul de 75-80L..
    1 point
  7. Declara ca noile faruri ar fi "AllWeather" si mai au si un modul central in far care se ocupa de side-light pentru cornering. Oricum pe plaiuri mioritice cel putin, mi-s satul de "talentatii" care merg cu proiectoare pornite cand nu este cazul - fie bolovani care nu stiu pe ce butoane apasa, fie "mama, uite ce cool is eu!". Ca sa nu-mi amintesc amu' si de aia cu ceata-spate pornita noaptea pe senin sau ploaie, de-ti omoara toate bastonasele pentru rosu - vezi numa-n verde dupa ce scapi de ei.
    1 point
  8. aici ti-ai dat singur raspunsul. Consumul mentionat de tine este cel normal pentru oras avand in vedere motorul si AWD. In plus, oras + Diesel = regenerari DPF in oras, deci consum si mai mare.
    1 point
  9. 1.4 TSI 150 CP si 1.5 TSI 150 CP nu sunt chiar acelasi motor. 1.5 TSI este pe ciclu Miller, adica are consum mai mic, polueaza mai putin, dar nu obtine puterea la fel de usor precum 1.4 TSI. Acest motor nu mai putea fi incadrat in normele de poluare Euro 6d temp, de aceea l-au scos din Europa. Se mai gaseste in America Latina si alte tari exotice. Orice masina ti-ai fi luat, tot avea motorul gatuit fata de generatiile precedente. Cat despre combinatia 2.0 TDI+cutie manuala, eu unul nu imi mai iau diesel ptr traficul de oras.
    1 point
  10. 2 000 km cu VR6-le refacut. Toate bune, consumul de ulei 0 pana acum. Am ajuns sa merg cu ea a mai mult decat merg decat masina de familie Un mic feedback si legat de interior, se pastreaza foarte bine. Intr-adevar, cremul se murdareste mai repede, dar se si curata usor. Insa nu au aparut semne de uzura la piele deloc.
    1 point
  11. 4 luni mai tarziu si alti 4000km adunati in bord. La 188000 s-a facut revizia anuala, ca de obicei filtre mahle toate si ulei Mobil 1 Esp 5w30. S-a mai inlocuit si termostatul deoarece de cand a venit vremea rece ajungea destul de greu la 90 grade in bord, totul ok acum. Am renuntat la a 4 iarna cu anvelopele all season Vredestein, le pastrez pentru vara viitoare si acum am luat dedicate de iarna. Desi mai aveau carne cam 5.5mm toate , iarna trecuta la munte in zapada ezitau destul de tare iar daca prindeau anul asta vreo zapada mai serioasa stateai cu emotii cu ele. Problema lor a fost de fapt ca stateau foarte bine pe ploaie in teste dar medii pe zapada si aveau canelurile de degajare destul de mici pt zapada. Alte mici probleme din cauza varstei aparute in ultima luna, yala de la portbagaj a murit iar butonul de deschidere facea si el figuri demult, apasam de multe ori pana reuseam sa deschid. Asa ca l-am vizitat pe @F l o r i n(multumesc si pe aceasta cale) si am schimbat yala si butonul , cel din urma a fost luat de mine inainte sa ajung la el. Bonus mai aveam si o eroare de mult timp pe partea electrica a contactului si l-am schimbat si pe acesta sa nu avem surprize. Yala si contact oem ambele, iar butonul l-am luat eu de pe epiesa aftermarket, am gresit ca si cel oem nu era asa de scump. 189.000km si mergem mai departe 😀
    1 point
  12. o alta problema la T6 ...fara nici o eroare pe tester! Daca aveti pierderi usoare de antigel... SI NU SE VEDE PE LA FURTUNE....RADIATOARE...ETC! Daca complectati la ceva timp cate putin antigel...NU DESFACETI CHIULASA...nu rectificati chiulasa! REZOLVARE --> Desfaceti senzorul de temperatura de la EGR ( vezi poza ) sau conducta de gaze care iese din EGR... daca acolo este umed...apa...sa dus EGR-ul...deobicei racitorul de la EGR dar nu am gasit separat...doar tot EGR-ul! Am auzit mai multe persoane care au dat jos chiulasa...DEGEABA ...inclusiv la reprezentanta...a rectificat chiulasa si in continuare pierdea antigel...a schimbat EGR-ul si sa remediat problema! Am patit la toate bus-urile, in cel mai fericit caz cedeaza racitorul de la EGR la 350.000 - 400.000 km ...am patit si la 250.000 sa cedeze racitorul EGR!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!