Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2024 în toate secţiunile

  1. Asa se slabesc ,deoarece ala e cuplu de strangere pt injectoare PD. Asta e cuplul pentru generatia 2 CR (cay ,cff...) 20 - Bolt for clamp - Renew Tighten securing bolts to a maximum of 1 to 2 Nm at first. After the high-pressure lines have been fitted. Final specified torque: 8 Nm + turn 180° further
    2 points
  2. Da. La curatarea porturilor se invarte motorul pana sunt inchise supapele . Altfel calamina cade in capul pistonului si la prima cheie se poate indoi biela . Fa test de compresie .
    2 points
  3. cand umbli la injectoare se inlocuiesc cu altele noi.Asta zic. De ce nu se masoara returul la injectoare piezo, cu furtunase si borcane ptr a se vedea daca e aceeasi cantitate la toate injectoarele?
    2 points
  4. Daca pe masina ai injectoare piezoelectrice,si asa cred,vazind tipul de pompa,probabil cp4,e posibil ca vreunul din ele sa piarda presiunea pe retur,care trebuie sa fie de aproximativ 10bar,altfel nu iti porneste masina. Presiunea de 10 bar este asigurata de o valva de antiretur de 10 bar,sau cum o numiti voi in RO,si indiferent cita de mult retur da un injector,acea valva asigura acea presiune,deci este mai probabil ca ea sa fie defecta decit un injector. Presiunea minima la orice masina diesel,in rampa,pentru pornire,trebuie sa fie minim 250 bar. Tu zici ca ai 8 bar,asa ca,ori senzorul de presiune din rampa este defect,ori ai vreun injector cu returul deschis complet si nu lasa sa creasca presiunea,dar in cazul piezoelectricelor ar trebui sa fie si/sau,doar valva anti retur defecta. In rampa,trebuie sa mai ai un regulator de presiune,care da probleme din cauza mizeriei acumulate,si daca este cum cred eu,este mai posibil sa se fi stricat acest regulator,decit cel din pompa. Asta este ce inteleg eu din tot ce ai scris,dar tot asa de bine,este posibil sa ai alta problema cu masina,care sa nu fie relationata cu sistemul de injectie,cum ar fi,puncte,puncte...fa diagnosis si spune ce rezultate ai. In alta ordine de idei,de la revelion si pina acum,se puteau intimpla multe,si poate ai mai facut si alte interventii dar ai considerat ca nu este necesar sa ni le aduci la cunostinta,insa parerea mea este sa o faci,doar asa putem sa incercam sa te sfatuim cit de cit. Cum se pot proba diferitele componente din sistemul de injectie.Daca ai ,,regulatoare false" astea sint niste dopuri metalice,cu forma unui regulator real,care obliga pompa de injectie sa urce presiunea la maxim,atunci poti folosi unul din acestea sa vezi daca pompa scoate presiune. Daca scoate,atunci poti banui regulatorul din rampa.Daca nu scoate,ori pompa de injectie nu primeste suficient debit de combustibil,ori il primeste dar nu il scoate spre rampa. Verificarea regulatorului din rampa: Se scoate regulatorul,si se pune un dop metalic,sau regulator fals in locul lui,in asa fel incit pe returul rampei sa nu iasa nicio picatura. Se conecteaza un multimetru pe firele de masa si de semnal,al senzorului de presiune,pentru asta este nevoie ca in prealabil sa se depisteze care sint aceste fire,dupa diagrama oferita de fabricant,sau masurind direct.Trebuie sa avem -5v(masa) pe un fir,+5v pe altul,iar cel ramas ultimul minim 0,5v la 0 bar de presiune. In timp ce se da la cheie,pentru citeva secunde,cineva masoara tensiunea dintre masa si firul presupus de semnal din senzorul de presiune. Daca tensiunea ramine la 0,5v(0,4v...0,6v) atunci ori senzorul este stricat,ori pompa nu baga presiune. Daca tensiunea creste in jur de 1,2v,sau mai mult,(250bar....300bar) atunci problema poate fi in injectoare. Ar fi bine daca ai spune ce numar de referinta au injectoarele,sau fa o poza cu ele si pune aici,asa e mai usor si nu ma confund cu altele.Daca sint injectoare PD uita tot ce am scris.
    2 points
  5. Dual navigation patch pe mh2p= rezolvat. Urmeaza un volan model 2023/2024. Parerile sunt impartite, ca e urat, ca e wow. Personal imi place si il voi monta.
    2 points
  6. Generatia 3 CR 8 Nm + 270° (3x 90° further)
    1 point
  7. Nu indoi biela asa de usor,nu e de plastelina. Plus ca ai loc intre piston si chiulasa - camera de ardere. Sa nu exageram.
    1 point
  8. La injectoarele piezo nu se poate masura returul cu eprubete,decit daca i se monteaza o valva de 10bar pe retur celui probat,si se asigura 10 bar retur pe restul sistemului,altfel masina nu mai porneste. Eu as schimba senzorul de presiune din prima,nu as mai pierde timpul.
    1 point
  9. trebuie verificat daca nu e vreo supapa care nu inchide bine/cilindru sau daca trebuie segmentat tot motoru
    1 point
  10. Sa fac o actualizare, in cele din urma am reusit. Multumesc foarte mult lui @spido si @Al Bundy pentru ajutor. Cu explicatiile de la spido si fisierele xml de configurare de la Al am reusit sa fac camera sa mearga. Las mai jos pasii exacti pentru ca alti useri pe viitor sa poata sa-i urmeze. 1) Am cumparat camera model 5TA827566F listata ca 5ta827566f-5q0980568b-set-rear-camera-with-wiring-harness-vw-tiguan-touran pe un magazin online super-parts eu (din Cehia cred). Un pret bun, aprox 250Euro (originala) tot kitul de instalare. 2) Camera a venit neparametrizata (nu am stiut asta). Aceasta este modelul de mai jos (asa cum vine din fabrica) Address 6C: Back-up Cam. (J772) Labels:| 5Q0-980-556.clb Part No SW: 5Q0 980 568 B HW: 5Q0 980 568 B Component: RVC Compact+ H09 0250 Coding: 0000000000000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_CamSysRVRVCARPANAMQBAB 007012 ROD: EV_CamSysRVRVCARPANAMQBAB_007_VW37.rod VCID: 3C2134ED16E8593A133-8068 Camera va avea eroarea: 10490624 - No End-of-Line Programming B2013 00 [009] - - [ECU no DataSet] pentru ca nu este parametrizata. Totodata din cauza acestui lucru nu accepta coding. 3) Am flashuit SW-ul FL_5Q0980568A__0180.frf (desi camera e model 568B la sfarsit) (cu software-ul ODIS-E prin interfata VAS6154) 4) Am scris xml-ul de parametrizare 6C_5Q0980568B-GOLF7.xml (cu software-ul ODIS-E prin interfata VAS6154) 5) Doar acum, dupa parametrizarea corecta, aceasta camera 5Q0980568B accepta coding. Camera functioneaza cum trebuie, am liniile galbene de ghidaj care se orienteaza dupa volan. Nu am nici o eroare in gateway ( am gateway SW: 3Q0 907 530 L; HW: 3Q0 907 530 C; Component: GW MQB High 518 5323) Mai am eroare de calibrare care o sa dispara dupa ce fac calibrarea camerei (calibrarea se face cu o plansa de calibrare specifica care se pune pe jos in spatele masinii, se gasesc info pe net). Multumesc colegilor de pe forum pentru ajutor. Drumuri bune!
    1 point
  11. Verifica retur pe injectoare,masoara presiunea din rampa cu un manometru de presiune/compara cu ce raporteaza senzorul de presiune din rampa.Verifica presiunea generata de pompa carburant din rezervor.Daca totul e ok,schimbi regulator presiune.
    1 point
  12. Oricum nu mai conteaza Parintele nostru care ne mangaie pe cap , Ciolacu , care a mers pe langa alte limuzine si cu Touareg-ul guvernului s-a suit la volanul noului Duster si a fost impresionat , a zis ca e bestiala masina , cu asta va merge , nu vrea sa mai auda de altceva Cred ca putem sa inchidem rubrica asta , trecem toti pe Duster
    1 point
  13. @aysmen: Motorul este in lucru. A fost demontat si se lucreaza deja la el. Cum era de asteptat sunt multe depuneri dar nimic care sa nu se poata repara. Iti voi raspunde aici la mesajul privat, poate mai intereseaza si pe altcineva: anul trecut am fost de 6 ori cu masina la reprezentanta. Mi-au masurat inclusiv consumul de ulei pe 1000 km si au ajuns la valoarea de 800 ml la 1000 km care, conform manualului este perfect "normal". Am citit si eu postarile de pe briskoda cu cei care si-au reparat motorul cu o reducere masiva la reprezentanta chiar daca masina nu mai era in garantie. Este posibil ca acolo sa fii plecat buna-cuviinta la fel precum majoritatea mecanicilor, deoarece in Bucuresti singura oferta pe care am primit-o a fost pentru schimbarea integrala a motorului la pretul de ... 40.000 RON (cu "reducere" inclusa!). No comment!
    1 point
  14. Am un golf 4 1.6 16V si atunci cand mototul este cald parca isi pierde din putere..merge mai greu..e ca si cum ceva l-ar impiedica sa ia viteza.Daca iau piciorul de pe acceleratie e ca si cum ar da in nas.ce ar putea fi?
    1 point
  15. @moroenius... nu. Ok...avem climatronic pe 3 zone, bancheta incalzita, sound actuator, parbriz nou. Urmeaza MIB3. Multumesc prietenului meu Ciprian Stan pentru tot ajutorul (in mare parte munca lui la climatronic si organizarea firelor).
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!