Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2024 în toate secţiunile

  1. Dual navigation patch pe mh2p= rezolvat. Urmeaza un volan model 2023/2024. Parerile sunt impartite, ca e urat, ca e wow. Personal imi place si il voi monta.
    3 points
  2. cu cat oil ash este mai mare (100,6g)cu atat mai repede(15g) incep regenerarile
    2 points
  3. Nu ,nu exista interval de schimb la suruburile stretch. Exista doar mentiunea ca nu se refolosesc .
    1 point
  4. suruburile de la injectoare,la motoarele 2,0 tdi se inlocuiesc deoarece se lungesc in timp cu 2mm, se modifica si pasul filetului. Riscul de rupere este foarte mare la refolosire,fiindca il strangi cu 3nm si 270grade.
    1 point
  5. Sa fac o actualizare, in cele din urma am reusit. Multumesc foarte mult lui @spido si @Al Bundy pentru ajutor. Cu explicatiile de la spido si fisierele xml de configurare de la Al am reusit sa fac camera sa mearga. Las mai jos pasii exacti pentru ca alti useri pe viitor sa poata sa-i urmeze. 1) Am cumparat camera model 5TA827566F listata ca 5ta827566f-5q0980568b-set-rear-camera-with-wiring-harness-vw-tiguan-touran pe un magazin online super-parts eu (din Cehia cred). Un pret bun, aprox 250Euro (originala) tot kitul de instalare. 2) Camera a venit neparametrizata (nu am stiut asta). Aceasta este modelul de mai jos (asa cum vine din fabrica) Address 6C: Back-up Cam. (J772) Labels:| 5Q0-980-556.clb Part No SW: 5Q0 980 568 B HW: 5Q0 980 568 B Component: RVC Compact+ H09 0250 Coding: 0000000000000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_CamSysRVRVCARPANAMQBAB 007012 ROD: EV_CamSysRVRVCARPANAMQBAB_007_VW37.rod VCID: 3C2134ED16E8593A133-8068 Camera va avea eroarea: 10490624 - No End-of-Line Programming B2013 00 [009] - - [ECU no DataSet] pentru ca nu este parametrizata. Totodata din cauza acestui lucru nu accepta coding. 3) Am flashuit SW-ul FL_5Q0980568A__0180.frf (desi camera e model 568B la sfarsit) (cu software-ul ODIS-E prin interfata VAS6154) 4) Am scris xml-ul de parametrizare 6C_5Q0980568B-GOLF7.xml (cu software-ul ODIS-E prin interfata VAS6154) 5) Doar acum, dupa parametrizarea corecta, aceasta camera 5Q0980568B accepta coding. Camera functioneaza cum trebuie, am liniile galbene de ghidaj care se orienteaza dupa volan. Nu am nici o eroare in gateway ( am gateway SW: 3Q0 907 530 L; HW: 3Q0 907 530 C; Component: GW MQB High 518 5323) Mai am eroare de calibrare care o sa dispara dupa ce fac calibrarea camerei (calibrarea se face cu o plansa de calibrare specifica care se pune pe jos in spatele masinii, se gasesc info pe net). Multumesc colegilor de pe forum pentru ajutor. Drumuri bune!
    1 point
  6. Sau mai bine priveste la microscop si vei vedea diferenta dintre mana vopsitorului si robotul din fabrica 😇.
    1 point
  7. S-a trecut demult de faza de concept... Va fi lansarea oficiala in 14.Februarie, probabil vor accepta comenzi de prin vara. Se stiu deja destule detalii si mai sunt si ceva poze pe ici-colo... Aceleasi motoare si cutii (cu exceptia PHEV la care se inlocuieste 1.4 TSI cu 1.5 TSI si probabil baterie de capacitate dubla), modificari minore la exterior fata-spate si modificari la interior HW si SW tableta; au recunoscut in final esecul MiB3, ce va fi inlocuit cu MiB4. A se vedea detaliile de la Golf 8 facelift, anuntat oficial luna trecuta. https://uk.motor1.com/news/706966/skoda-octavia-2024-teaser-video/ Detalii Golf 8.5: https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/362087/new-2024-volkswagen-golf-facelift-arrives-updated-styling-and-improved-tech
    1 point
  8. Dar si Ateca 1.4 este submotorizata
    1 point
  9. Trecut de 1000km in bord, am fost peste weekend pana in Oradea. Unii...altii...cativa mai ziceau ca va fugi sau fuge bine motorizarea...eu am condus inainte doar un G7,5R, si si acela predominant prin Germania... Ce sa zic, 3 persoane, bagaje de weekend, 1 din persoana soacra cu rau de masina....cealalta sotia gravida...dar tot m-am scapat putin...si vai ce herghelie sta sub pedala... Maine ajunge la un strat de ceara peste infoliere, si pana pe weekendul viitor unde o car pana prin Bistrita, tind sa cred ca vom bifa 1500/2000km in bord... Pe retur spre Cluj am "spart" intro depasire "gheata" de 3500rpm fara sa vreau, am apasat butonul R de pe volan, si dus a fost....nu stiam ce se aude asa de tare in interior...baga bine fake engine pe modul R in habitaclu, noroc ca din individual se pot setarile puse pe Sport, pe Race, iar evacuarea pe Pure, insa pana sa mergem cu motorul pe Sport sau pe Race....ne mai tinem cateva sute de km de "rodaj"... Sunt subiectiv maxim ca si posesor, insa parca te impinge de la spate masina...ca e drum drept, ca is curbe, parca sta mai bine lipita cu "cateva" turatii, inclusiv in serpentine -da, stiu e o strutocamila inalta si grea- decat pe 1500/2000rpm, o data ce simte presiune pe pedala din dreapta, are directia volanului, nu ii mai pasa de conditii Duminica placuta
    1 point
  10. Eu vb de modelul anterior de PTC, care s-a montat pe Passat, Fabia1.... si care nu s-a montat pe masinile cu AC, ci numai cu climatronic.
    1 point
  11. Pune print screen din blocurile de masura sa ne convingem si noi. Si vorbeam de AC strict manual, dar nu mi-am dat seama ca suntem in aria de O2, deci iese din discutie ce am zis eu. Avem doar climatic si climatronic.
    1 point
  12. Nu stiu de care AC manual vorbesti ca nu exista asa ceva. Sunt decat trei posibiltati pentru partea de climatizare la Skoda Ocatvia II. Prima este cea care nu include AC deci fara compresor, a doua e denumita climatic sau intalatie de aer conditionat semiautomata si a treia si cea mai completa e climatronic. Cred ca sunt foarte putine masini dotate cu prima dintre ele. Eu pe masina nu am climatronic, am climatic si instalatia de inclazire auxiliara merge clar cand tasta AC e pe off ...
    1 point
  13. Va salut, vad ca multi au avut aceasta problema cu actuatorul de la portbagaj, printre care si eu, incerc sa fac un tutorial, poate ajut pe altii care or sa mai aiba aceasta problema. Va trebuie: o surubelnita stea, un patent, si o tubulara de 10 (de preferat mai subtire) si ceva rabdare... 1. Desfaceti cele 2 suruburi de la suportul de triungi (poza 1) 2. Desfaceti cele 13 suruburi care tin mocheta (poza 2) 3. Desfaceti cele 2 suruburi cu tubulara de 10 (poza 3) 4. Este o siguranta acolo care mai tine tot ansamblul, incercati cu surubelnita sa ii puneti capetele putin mai jos si veti vedea ca o sa iasa iala cu totul (poz 4) 5. Desfaceti usor tija care este actionata de maner, aveti grija sa nu rupeti plasticul din capat care o tine (poza 5) 6. Dupa ce ati dat jos toata smecheria, desfaceti cele doua suruburi ale actuatorului si scoateti-l de acolo (poza 6) 7. Acum desfaceti actuatorul cu grija sa nu rupeti urechiusele de plastic, eu l-am desfacut foarte usor cu un patent, are niste cleme mici cam pe unde am marcat eu cu culoare in poza, le gasiti voi (poza 7) 8. Dupa ce l-ati desfacut o sa arate cam asa (poza 8) 9. Acum luati putina vaselina si ungeti toate rotitele din interior exact ca in poza (poza 9) 10. Acum inchideti la loc carcaza actuatorului si luati curent de la un incarcator de telefon sau ce aveti prin casa, dar sa nu depaseasca 12 v, eu am avut unul mai mic, si faceti proba la actuator punand firele de la incarcator pe bornele de la actuator, puneti odata plus intr-o parte si minus in alta si invers, si faceti cateva curse asa pana se unge si el bine si isi mai da drumul. (poza 10) La mine asa i-am facut si a mers perfect din prima, sper ca v-au ajutat pozele, erau chiar cu rezolutie mare dar am fost nevoit sa le micsorez pt ca nu ma lasa sa le uploadez. Spor la treaba!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!