Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2024 în toate secţiunile

  1. Au înnebunit toți producătorii de mașini cu tablete cât mai mari și cât mai proțăpite în mijlocul bordului. Nicio formă încadrată sau incrustată într-un design. Pur și simplu o tabletă mare și pătrată aruncată pe bord. Foarte multe informații afișate, care evident îți distrag atenția de la condus, și care trebuie setare de pe acele tablete. Nu mai zic de impactul negativ pe care îl are asupra ochiului. Mașinile devin din ce în ce mai simple ca design, butoane puțin, dar tot mai complicat de folosit. Ușo-ușor ai nevoie de licență IT. Eu unul nu intentionez deloc să achiziționez facelift-ul, ar fi o prostie și o risipă de bani în condițiile în care tocmai ce acum 5 luni am cumpărat nonfacelift-ul, ci aștept cu interes O5 să vedem ce va fi de capul ei. Dacă vor păstra "calitatea" de până acum, cred că voi merge pe altă marcă. E o mașină frumoasă, dar peste denivelări am senzația că merg cu duba, așa se aude, a gol, și marea dezamăgire cutia manuală la 1.5 tsi care ar fi mai bine măsurată în ponei, nu cai putere. Evident că prețul va crește, este trend, dar tot se va vinde. Mă uit pe stradă și Bucureștiul e plin de O4. Majoritatea mașini de firmă. Golful 8 facelift nu spune nimic, e mai frumos în opinia mea șaptele, iar noul Passat e un fiasco. Are fața Golfului 8. Nici nu zici că e Passat, ci Golf. Noul superb are grătare ca la 1300 în bord și butoane de Duster la climatizare, iar virtual Cockpit-ul zici că-i pus la mișto de la altă mașină. Ciudate gusturi!!
    2 points
  2. In pozele de la diagnoza apare ceva despre presiune prea mica.Tipul ala de injectoare poate fi montat fara sa codificati nimic,cum de altfel sint toate in 99,99% din cazuri,numai ca fabricantul recomanda codificarea pentru o functionare cit mai suava. Exista cazuri in care eu scot 4...5 coduri consecutive pentru acelasi injector,si le dau clientului sa le incerce pe toate,si uneori se simte diferenta,alteori nu,si mai apar si exceptii cind pur si simplu nu merge cu niciunul,si masina merge prost de tot,dar astea sint mai rare. Sa revenim...in anumite cazuri,scoatem regulatorul din pompa,il curatam cu ultrasunete,si il montam la loc,iar masina merge o scurta perioada de timp mai bine,mai regulat,dupa care incepe sa faca probleme de genul,ralentin instabil,fum,etc,iar la cald masina merge foarte bine. Probam injectoarele in bancul de teste,si observam ca sint in parametrii recomandati de fabricant. Uneori,ca sa rezolvam problema,scoatem pompa de injectie,o dezmontam complet,o curatam cu ultrasunete,si masina isi revine,merge rotund,nu scoate fum,scade consumul de combustibil.Concluzia noastra este ca mizeria din pompa face ca regulatorul acesteia sa se infunde imediat dupa spalarea lui,si din cauza aceasta nu dureaza prea mult,caz in care se recomanda spalarea pompei in acelasi timp. In alte cazuri,regulatorul de pe rampa common rail produce un mers iregular la ralentin,smucituri,si altele asemenea. Acuma sfatul meu,cu toate ca stiu cum gindeste omul cind il primeste,este sa se revizuiasca tot sistemul de injectie in acelasi timp,nu facind incercari cind cu una,cind cu alta,pentru ca asa nu faceti decit sa aflati care piesa va dadea probleme,dar dupa un scurt timp veti avea aceleasi neplaceri. Despre functionarea injectoarelor in parametrii normali: Sa vedem...un exemplu imaginat,extras din diferitele experiente practice traite in timp. Un injector la ralentin trebuie sa injecteze intre 0,4ml ....5,8ml pe minut,ok,iar in bancul de teste,imi arata ca injecteaza 0,9ml/min lucru care inseamna ca injectorul functioneaza in parametri recomandati...si aici apare eroarea. Un motor nou de fabrica care are un injector cu parametrii descrisi inainte,poate canu da probleme vizibile,dar unul uzat,este o alta poveste.Nu toate injectoarele care ies bine la teste,functioneaza bine in motor. Exista cazuri,cind un joc de 4 injectoare care merg bine intro masina,montate in alta identica,nu mai merg cum ar trebui. Adesea cumparam de la serviciul oficial de Bosch,injectoare noi,la pret de fier vechi,care au picat testele in bancul de probe,si le recalibram,pentru ca ei nu isi permit sa piarda timpul cu asa ceva,si prefera sa le arunce....refuzat la export. Revin la meserias,la pompangiu....daca testul pe banc iese ok,dar observ ca este sub MEDIA recomandata,ori peste ea,am doua variante,una ar fi sa-i spun clientului despre ce este vorba,si sa le calibrez,la preturi destul de maricele,dar cum stiu reactia clientului,ma limitez sa-i spun ca dau bine,numai ca sint cam pe duca. A doua varianta,este sa-i spun ca nu dau in parametrii de functionare,numai ca in acest caz ma tradeaza fisa informativa,protocolul,scoasa de bancul de probe,unde se pare ca totusi au iesit bine,caz in care as fi numit mincinos,sau hot. Pentru cei care vreti,cereti pompangiului fisa cu rezultatele care va ies la testele in bancul de teste,si eu vi le pot interpreta pe intelesul tuturor,indiferent ce fel de banc de probe foloseste pompangiul.In poza de mai jos,apare un test de ralentin,de un injector bosch oarecare.Daca injectorul scoate 1,8ml testul este ok,dar ca sa fie perfect ar trebui sa scoata 5,1ml
    2 points
  3. Nici macar, e pentru a da bine in testele de omologare ... nu e ca si cum VAG de-a lungul timpului a pus mare accent pe mediu. Intr-adevar, e unul dintre punctele slabe ale cutiei asa cum vine ea din fabrica, dar din fericire se poate rezolva relativ usor (nu neaparat si ieftin) cu un soft personalizat.
    1 point
  4. În accelerație maximă maful trebuia să fie peste 800. La tine e 500 , de aceea sunt si timpii asa mari in care ajungi la 4000 de ture. Adica la tine de la 2000-4000 de ture ajungi foarte greu. Map ul citește presiunea atmosferica, sunt 2 lucruri diferite, și în general mapul nu afectează presiunea din turbina.
    1 point
  5. @Gabriel*77 nu ca vreau sa iti scot ochii daaar "ti-am spus eu!!! ".
    1 point
  6. S-a trecut demult de faza de concept... Va fi lansarea oficiala in 14.Februarie, probabil vor accepta comenzi de prin vara. Se stiu deja destule detalii si mai sunt si ceva poze pe ici-colo... Aceleasi motoare si cutii (cu exceptia PHEV la care se inlocuieste 1.4 TSI cu 1.5 TSI si probabil baterie de capacitate dubla), modificari minore la exterior fata-spate si modificari la interior HW si SW tableta; au recunoscut in final esecul MiB3, ce va fi inlocuit cu MiB4. A se vedea detaliile de la Golf 8 facelift, anuntat oficial luna trecuta. https://uk.motor1.com/news/706966/skoda-octavia-2024-teaser-video/ Detalii Golf 8.5: https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/362087/new-2024-volkswagen-golf-facelift-arrives-updated-styling-and-improved-tech
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!