Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2024 în toate secţiunile

  1. Inainte de a face 100k (pe la 99300, ceva de genul), intr-o zi, m-am trezit cu Check Engine aprins, fara nici o simptomatologie, masina mergea normal. Am pus OBD-ul si am primit eroarea de mai jos. Va imaginati, cauta pe Net, youtube, sa vedem ce se intampla. Long story short: senzorul de O2 (sonda lambda) de la turbina. Cand il cauti pe Net, este cam scump al dracu' , noroc ca totusi, la var-miu, a fost muult mai ieftin (nesperat de ieftin as spune, undeva la mai putin de jumatate fata de ce gasisem la o companie renumita care vinde piese - si care de altfel are preturi ok in general). Am luat OE, nici nu ma gandesc sa fac experimente in ce priveste senzorii. Evident ca nu am luat in considerare sa dau seznorul jos, sa il masor, curat, bibilesc si poate-poate se revigoreaza , asa ca l-am comandat. Dupa care, am vazut eu ca imi trebuie si scule speciale , asa ca am comandat si cheile adaptoare (am luat pentru ambele sonde, sa fie, se stieee! ). Cheie aveam luata deja de la baterie, incet incet ma fac si pui de mecanic Bineinteles, ca pana am comandat, pana a venit, pana am avut eu bani/timp etc..au mai trecut cam 2000 Km, timp in care am mers cu masina. La inceput, adica primii 1000 km si putin, in afara de becul aprins in bord (care se aprindea la rece), nu aveam niciun alt simptom. Daca masina se incalzea si resetam erorile, nu mai apareau pana a doua zi sau cand era iarasi masina rece (o porneam, plecam si in maxim 200m se aprindea dusmanul). Dupa cei 1000 si ceva de km, la rece relantiul fluctua putin pentru 15-20 secunde daca masina era pe loc sau dadea in nas 10 secunde cand o prindea prin treapta a 2-a, dupa care se linistea si era iarasi "normal". Evident, amestecul era calculat de la Dumnezeu Tatal, cu mila, dar acestea sunt detalii... In ce priveste consumul, nu pot spune ca am sesizat o crestere. Deci daca a fost, a fost ceva de max 0.5L/100 Km. Daca.. Azi m-am pus pe treaba si am schimbat senzorul. Mie (care nu sunt deloc vreun priceput in practica legata de mecanica auto) mi-a luat 30 minute, cu uitat inainte, poze, pregatire, usurel asa.. Deci cineva care se pricepe il schimba in 5 minute - ati inteles ideea In alta ordine de idei, am lua si filtru ulei + drena, 6L de ulei pentru viitorul schimb pe care urmeaza sa il fac in aprox 2000 Km, ocazie cu care voi inlocui si bujiile.
    6 points
  2. La peste 350 de grade pornește regenerarea pasivă și nu o obții prea ușor în condiții normale.
    2 points
  3. You need more oxygen for your horses, milord
    1 point
  4. Montat regulator rampa nou OEM! Problema persista! Eroarea apare doar in mers la acceleratie mai tare
    1 point
  5. Testul respectiv are relevanta doar daca e facut in momentul cand apare eroarea ,la relanti …
    1 point
  6. Dar si Ateca 1.4 este submotorizata
    1 point
  7. Update! Am ajuns la un service de injectoare. S-a facut testul cu eprubetele, mi se spune ca nu sunt diferente mari pe ele, ei recomanda schimbarea regulatorului! Ce spuneti?
    1 point
  8. Sa vezi cum face AA. Eu am trecut la wireless carplay
    1 point
  9. Consumurile sunt f decente, tinant cont de motorizare si gabaritul masinii. Iar la cat costa masina azi, chiar si SH, consumul sigur nu e un aspect important Media aia pe termen scurt e doar cu 1 litru mai mult decat ce am eu in mod normal la drum lung la Ateca 1.4 ... no further comments 🤔
    1 point
  10. La sarsitul lunii Ianuarie am facut o plimbare la Budapesta, in cautare de zile mai insorite, dupa cele cu ger, zapada, ploaie si ceata 😂 de la Brasov. Plecat la drum intr-o joi dimineata, pe ploaie 😵, dupa ce cu o seara inainte spalsem masina 😅. Ploaia ne-a insotit pana am intrat in jud. Timis, unde am dat peste soare si un vant care batea din toate directiile 😤 - bine macar ca era soare. Pe la ora 14:00, dupa o scurta oprire la Arad, eram la deja la PTF Turnu (unde nu am asteptat nici mai mult, nici mai putin de 2 masini pe care le-am avut in fata, in timp ce la Nadlac se astepta intre 20-30min). Am continuat traseul spre Budapesta pe DN-uri (pana la aprox.130km de destinatie) cu viteza legala, cand cu soare, cand cu nori, dar cu acelasi vant batand din toate directiile. La cazare am ajuns pe la ora 17:30 ora locala, nu am prins aglomeratie deloc la intrarea in oras, vreo 2-3 semafoare unde am stat de 2 ori, in rest trafic foarte fluent. Cazarea am ales-o dupa 2 criterii: parcare privata si acces facil catre obiective. Asadar masina a stat parcata, iar pentru deplasare am folosit din plin picioarele, profitand de vremea placuta 7 - 10 grade si ignorand vantul care mai 'adia' din cand in cand. Orasul frumos, plin de turisti, foarte putin schimbat fata de precedenta vizita din 2018, cu exceptia zonei de pe colina cetatii unde se lucreaza intens pentru restaurarea cladirilor. Cu toate astea, se circula foarte fluent, in ciuda santierelor. La intoarcere am venit doar pe autostrada pana la Sibiu (ma rog, cu exceptia portiunii Margina - Cosevita unde lipseste). Mers cu viteza legala, ACC setat la 130, trafic lejer si la unguri si la noi, asteptarea la Nadlac aprox.15min. La plecare am alimentat la un Shell (Diesel V-Power, aprox 8.9 lei/litru 🙈) la iesire din Budapesta si am ajuns acasa asa: Bineinteles ca masina era plina de sare, asa ca a avut nevoie si de un tratament 'facial' Si am atins si borna 200k km in ziua urmatoare
    1 point
  11. E foarte bine, regulatorul de pe pompa a bazait din totdeauna, doar ca n-ai observat tu pana acum.
    1 point
  12. Motorul cand iese din fabrica la specificatii tehnice iti spune ce norma de ulei sa pui , colegul de mai sus are dreptate, apropo un 10w40 nu va curge la fel ca un 5w30, mai ales iarna. Daca tot te-ai luat de colegu, sa imi arati mie un 10w40 care indeplineste norma VW507.00 cea pe care ar trebui sa o pui tu la acel 1.6 TDI CR.
    1 point
  13. Distrugi motor de generatie noua cu dpf bagand ulei de tir 10w40. Despre benzinare cu gpf, ca le strici motoarele nici nu mai zic, cu 10w40 neconform de diesel. Sa nu ascultati ce face el!
    1 point
  14. Absolut nicio suparare. Nu am de ce pentru ca subiectul nu merita discutat. E ca si cum ti-as spune eu ca de banii dati pe GTI puteai lua ceva cu kilometri mult mai putini, cu performante mai mici dar care nu te usuca la consum atunci cand te dai la ea. Sau o masina noua. Sau daca era de luat ceva cu km mai multi, puteai lua un E46 330d de exemplu. Dar asta pe tine nu te intereseaza. Astea ar fi optiunile altora, iar tu ai ales ce ai vrut si ti s-a potrivit mai bine :excl:. Ca si mine :icon_thumright:. Bafta.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!