Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 26 Noiembrie 2024
-
Anual
27 Noiembrie 2023 - 26 Noiembrie 2024
-
Lunar
27 Octombrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
20 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Astăzi
27 Noiembrie 2024 - 26 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
06.02.2024 - 06.02.2024
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2024 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
Buna seara! A sosit vremea pentru urmatorul retrofit. Dupa o asteptare de 3 luni a sosit pachetul cu setul complet pentru Side Assist. Prezentarea sistemului a fost facuta de colegul nostru Alex B98XAL, caruia vreau sa ii multumesc pentru sfaturi. Setul este complet - carcase oglinzi (le-am vopsit in Bucuresti), leduri, cablaj, piulite, mufe, siguranta, suporti pentru radare si...radarele 2Q. Dupa montaj revin cu mai.multe detalii.1 point
-
La sarsitul lunii Ianuarie am facut o plimbare la Budapesta, in cautare de zile mai insorite, dupa cele cu ger, zapada, ploaie si ceata 😂 de la Brasov. Plecat la drum intr-o joi dimineata, pe ploaie 😵, dupa ce cu o seara inainte spalsem masina 😅. Ploaia ne-a insotit pana am intrat in jud. Timis, unde am dat peste soare si un vant care batea din toate directiile 😤 - bine macar ca era soare. Pe la ora 14:00, dupa o scurta oprire la Arad, eram la deja la PTF Turnu (unde nu am asteptat nici mai mult, nici mai putin de 2 masini pe care le-am avut in fata, in timp ce la Nadlac se astepta intre 20-30min). Am continuat traseul spre Budapesta pe DN-uri (pana la aprox.130km de destinatie) cu viteza legala, cand cu soare, cand cu nori, dar cu acelasi vant batand din toate directiile. La cazare am ajuns pe la ora 17:30 ora locala, nu am prins aglomeratie deloc la intrarea in oras, vreo 2-3 semafoare unde am stat de 2 ori, in rest trafic foarte fluent. Cazarea am ales-o dupa 2 criterii: parcare privata si acces facil catre obiective. Asadar masina a stat parcata, iar pentru deplasare am folosit din plin picioarele, profitand de vremea placuta 7 - 10 grade si ignorand vantul care mai 'adia' din cand in cand. Orasul frumos, plin de turisti, foarte putin schimbat fata de precedenta vizita din 2018, cu exceptia zonei de pe colina cetatii unde se lucreaza intens pentru restaurarea cladirilor. Cu toate astea, se circula foarte fluent, in ciuda santierelor. La intoarcere am venit doar pe autostrada pana la Sibiu (ma rog, cu exceptia portiunii Margina - Cosevita unde lipseste). Mers cu viteza legala, ACC setat la 130, trafic lejer si la unguri si la noi, asteptarea la Nadlac aprox.15min. La plecare am alimentat la un Shell (Diesel V-Power, aprox 8.9 lei/litru 🙈) la iesire din Budapesta si am ajuns acasa asa: Bineinteles ca masina era plina de sare, asa ca a avut nevoie si de un tratament 'facial' Si am atins si borna 200k km in ziua urmatoare1 point
-
Te ajuta ? https://filetransfer.io/data-package/5LwH8dwi#link1 point
-
Va multumesc ,am rezolvat problema , am debifat in can clima am scris codarea si apoi am rebifat clima in can si am scris codarea , minune , a functionat . Multumesc pentru pont ,nicusan! Sanatate tuturor!1 point
-
Pune un ss din VAGDPF cu mașina pornită, la ralanti, când ai apa la 90. Acolo ai presiune 0, așa ceva teoretic nu se poate. Oricum, filtrul a dus mult și bine, având în vedere limita de 80g, tu ai 100g...1 point
-
Cateva cifre... clar nu pentru pasionatii de hyper-miling, dar eu sunt multumit. In oras aglomerat la viteza medie de 22km/h consumul este 22. Range extern 700-750km (alimentari de 72-75 litri, rezervor de 82) Concediu: 4500km, viteza medie 65,5 km/h, consum mediu 10,7 Pentru cineva care ar folosi-o ca singura masina sau foarte mult in oras trebuie sa caute altceva. Un consum de azi cu range cumulat de aprox 800km. Si Long-term: ultimii 23000 km, viteza medie 50,0km/h, consum mediu 12,8 (ponderea de oras la ore de varf este mica, spre 10-15%) Azi am depasit 30k si am dat drumul la masajul la sofer, daca numar pe degetele de la o mana de cate ori l-am folosit in 30k... mai raman degete...1 point
-
merge si cu odis-e offline cu conditia sa ai fisierul.1 point
-
Fix 335.769 km… și confirm că merge în continuare “de rupe asfaltul”. În rest am schimbat consumabile și telescoape față. La acesti km..1 point
-
1 point
-
@danield79 Aș fi curios cum ți se va comporta mașina cu ”noul” soft (predieselgate) în perioada mai caldă a anului. La mine (CFFB, 2012, soft dieselgate - 9978), observ altceva: de când s-a răcit, regenerările sunt mai rare. Pe 15 august, chiar m-am plâns pe forum de acest aspect, aveam regenerări mai dese (la 350km și chiar eram decis să fac downgrade) dar acum regenerările sunt ca înainte de schimbarea EGR (la cca 600km). Valorile de mai sus sunt făcute în mers. Uite și după regenerare:1 point
-
Salut,detin un Touran din 2018 2.0 110 cp, achiziționat acum vreo 4 luni din Germania,in drum spre casa mi s-a aprins spira si check engine-ul si mi-a taiat pedala. Am ajuns in tara si de aici a inceput ‘nebunia’,am mers cu masina la constatare. Mi-au spus ca trebuie schimbat egr,racitor de gaze ,debitmetru (si multe altele,in valoare de vreo 15.000 de lei) !Am recondiționat si turbina si sunt tot in acelasi stadiu,nu trage.. Ca si cod de eroare ,singurul care mai apare pe tester e p02990! Care ar fi rezolvarea?Ca deja am schimbat 3 ‘mecanici’ si tot nu ii dau de cap!1 point
-
Asa este . Problema e ca reparatia poate costa 50% sau mai mult din valoarea actuala a masinii. Sa tinem cont ca majoritatea oamenilor nu sunt bogati . Majoritatea oamenilor cumpara masini sh (din lipsa banilor ) Lucrand in domeniu ,iti pot spune ca multe din reparatiile care depasesc 2-3000 lei …se lasa cu variante : -anulam piesa -o las asa -o vand -….etc Asta chiar si la masini de 10-20.000 €1 point
-
Buna.De astazi sunt posesorul fericit al unui Karoq 2.0 TDI 4x4 in varianta Style.Am achizitionat auto de la dealer-ul din Sibiu.Oameni extraordinar de amabili,profesionisti adevarati.Primele impresii dupa 500km.Nu prea pot sa ma pronunt inca.Am avut inainte o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg din 2017, cumparata tot de noua.Totusi Karoq-ul mi se pare mai stabil in curbe si cu vizibilitate mai buna .Masina are dotari peste medie,asa am gasit-o in stocul dealer-ului din Sibiu.Am sa revin cu pareri dupa 1500-200 km.1 point
-
1 point
-
Buna ziua! Tatal meu detine tot un CC 1.8 TSI 2010, si cateodata apare pe bord "Engine Workshop Fault", insotit de EPC, dupa ce bipaie "Engine Workshop Fault" insotit de EPC, cand dispare mesajul dispare si EPC-ul... Masina a fost pusa pe tester si a dat eroarea P0341, ceva senzor de la axa cu came... Senzorul a fost schimbat de 2 ori, degeaba... eroare tot apare pe tester... Ce am mai bagat de seama, la relantiu simt in scaune un soc, la 1 minut de exemplu simt un soc in scaun si pe dedesubt am observat o pata destul de consistenta de ulei... imi poate spune cineva ce se afla mai exact in zona respectiva?1 point