Asigurătorul a făcut o notă de constatare, desigur. Am spus eu deviz la modul general.
Am vorbit cu cel care a făcut constatarea și i-am zis unde vreau să duc mașina și omul nu a comentat nimic. (E trecut in contract că o pot duce la service-uri agreate sau reprezentanțe). Mi-a spus că o pot duce unde doresc eu. Altfel nu îmi punea condiții? Omul nu a zis absolut nimic pe tema asta și a bifat totul cu INL inclusiv farul Matrix care aparent nu are nimic FĂRĂ NICIO GRIMASĂ SAU APROPO.
Probabil am fost înțeles greșit. Nu despic nimic în 4 și nu zic că mașina trebuie vopsită cu nu știu ce vopsea sau de Porsche, ci cu ce a fost vopsită ea, atât.
Dacă un dealer vinde mașini și e autorizat să le și repare pe cele avariate sau să le întrețină pe cele vândute, după standardul producătorului, nu e normal să aibă acces la piesele OEM inclusiv la vopseluri?
Că de aia duci mașina la un reprezentant, inclusiv vopselurile din gama de culori pe care o vinde.
Cum nu există rețetă pentru nuanța mea?
Dar ea și celelalte cu ce au fost vopsite și încă vor mai fi?
PBN lucrează cu ce trebuie, și Avia cumpără vopsea din Târgul Vitan?
Adică schimbă piese de origine, de câteva mii de euro, dar vopsește mașina cu tempera că nu plătește asiguratorul?
Mașina e asigurată în 30.000.
Ori... dacă era daună totală, nu îmi dădeau decât jumate din bani?
Nu mă înțelegeți greșit. Nu polemizez, ci întreb pentru a mă informa, ca oricare dintre voi, bănuiesc, care se întâlnește prima oară cu asta.
@akon mare vorbă ai spus.
Tot respectul !!
Oare câți de aici, după ce își cumpără o mașină nouă, de 30-45.000 euri, au un eveniment cu ea, sunt indiferenți și o repară la Gică-n colț?
Nu v-ar preocupa să o reparați cât mai bine și ați cere informații unde credeți de cuviință că le găsiți?