Eu iti recomand sa pui exact acelasi cod, problema nu e motorul ci softul, doar asa poti rezolva kangaroo.
Pe scurt (gasesti totul in SSP 253).
Motorul are 3 moduri de functionare: Omogen - lambda ~=1, omogen-sarac lambda pana la 1.55, stratificat - lambda 1.6-3.0.
La modurile omogen - cuplul este direct influentat de avans.
In schimb la cel stratificat - cuplul este direct influentat de cantitatea de combustibil injectata.
Problema e ca motorului i se da voie prea devreme sa foloseasca modul stratificat (imediat ce se termina preincalzirea catalizatoarelor, ca sa functioneze NOx si Sulf reduction), deaia are ezitari la o accelerare usoara, la rece, adica kangaroo (se simte acel amestec sarac, acea impiedicare).
Sunt sanse minime sa ca cei de la VW sa rezolve kangaroo cu o harta de injectie corecta, pe ei ii intereseaza sa mearga motorul de la inceput in stratificat sau omogen-sarac, ca sa le iasa cifrele la WLTP.
Sapati putin ca sa vedeti cam ce taxe trebuie sa plateasca pentru fiecare gram de CO2 in plus...
Probabil stiti ca la WLTP (spre deosebire de NDEC) se inregistreaza emisiile totale incepand de cand e pornit motorul, nu se permite o incalzire initiala, deci asa se fenteaza totul, amestec cat se poate de sarac
Oare de ce motorul se impiedica, lipsa cuplu, dar nu aveti erori pe motor, pentru ca corespunde totul cu hartile din ECU, conform hartilor mersul motorului nu iese din parametri/limite.
Si da, am facut update de soft oficial, se vede clar o imbunatatire, deci doar din soft se rezolva.
Recomand o remapare facuta cum trebuie, (NU Stage) doar reparat ce este nevoie.
E un fel de diselgate mai light...