Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2024 în toate secţiunile

  1. Mă bucur că acum am lămurit ce voiai să spui prin acel "imposibil" . In ultimii ani fiind mai mult în sfera EV decât termice, din păcate cele spuse de tine se aplică și pentru tabăra electrificată (și surprinzător limita sumei e aceeași). Ca să fiu în subiect, din experiența mea cu EV-urile și proprietarii acestora pot spune că cei ce le-au achiziționat au făcut trecerea asta pentru că: 1.au încărcat gratis de la stațiile primăriilor -2.subventia de 10k de la stat / diverse granturi/fonduri EU etc. 3.au posibilitatea încărcării mai ieftine/panouri solare montate 4.ecologie (aici e cea mai mica proporție) In concluzie (dpmdv) EV-urile au reprezentat o oportunitate economică pentru mulți și nu neapărat o necesitate. Vorbesc la trecut pentru că odată cu eliminarea totală sau parțială a punctelor 1 și 2 interesul a scăzut drastic. Unde mai adaug că mulți abia acum după 1-2 ani de utilizare au înțeles defapt ce înseamnă degradarea bateriei, iar când limitarea asta o simți pe resursele proprii (timp și cost) deja nu mai e o alegere fun 🙂.
    2 points
  2. 2 000 km cu VR6-le refacut. Toate bune, consumul de ulei 0 pana acum. Am ajuns sa merg cu ea a mai mult decat merg decat masina de familie Un mic feedback si legat de interior, se pastreaza foarte bine. Intr-adevar, cremul se murdareste mai repede, dar se si curata usor. Insa nu au aparut semne de uzura la piele deloc.
    2 points
  3. Eu iti recomand sa pui exact acelasi cod, problema nu e motorul ci softul, doar asa poti rezolva kangaroo. Pe scurt (gasesti totul in SSP 253). Motorul are 3 moduri de functionare: Omogen - lambda ~=1, omogen-sarac lambda pana la 1.55, stratificat - lambda 1.6-3.0. La modurile omogen - cuplul este direct influentat de avans. In schimb la cel stratificat - cuplul este direct influentat de cantitatea de combustibil injectata. Problema e ca motorului i se da voie prea devreme sa foloseasca modul stratificat (imediat ce se termina preincalzirea catalizatoarelor, ca sa functioneze NOx si Sulf reduction), deaia are ezitari la o accelerare usoara, la rece, adica kangaroo (se simte acel amestec sarac, acea impiedicare). Sunt sanse minime sa ca cei de la VW sa rezolve kangaroo cu o harta de injectie corecta, pe ei ii intereseaza sa mearga motorul de la inceput in stratificat sau omogen-sarac, ca sa le iasa cifrele la WLTP. Sapati putin ca sa vedeti cam ce taxe trebuie sa plateasca pentru fiecare gram de CO2 in plus... Probabil stiti ca la WLTP (spre deosebire de NDEC) se inregistreaza emisiile totale incepand de cand e pornit motorul, nu se permite o incalzire initiala, deci asa se fenteaza totul, amestec cat se poate de sarac Oare de ce motorul se impiedica, lipsa cuplu, dar nu aveti erori pe motor, pentru ca corespunde totul cu hartile din ECU, conform hartilor mersul motorului nu iese din parametri/limite. Si da, am facut update de soft oficial, se vede clar o imbunatatire, deci doar din soft se rezolva. Recomand o remapare facuta cum trebuie, (NU Stage) doar reparat ce este nevoie. E un fel de diselgate mai light...
    1 point
  4. 1 grad cu plus, dar era necesar sa îi redau un aspect decent! Hai cu căldura!
    1 point
  5. Design-ul grilei la versiunea Style nu este pe placul meu. Pe GTI si R e super faina.
    1 point
  6. Salut! Nu am mai achiziționat jantele de care am vorbit într-un post anterior pentru că nu m-am mișcat destul de repede și mi-a luat-o altcineva înainte. Din acest motiv am renunțat și la a mai monta jante pe 18. Am achiziționat însă un set de jante noi, Lyra de culoare neagră, pe 17", OEM și din gama Skoda, pentru vară. Pe site-ul Skoda nu par a fi cine știe ce, dar în realitate arată foarte bine și abia aștept să vină vremea frumoasa pentru a le monta. Reamintesc că mașina are culoarea Phoenix Orange și, da, arată altfel cu jante negre.
    1 point
  7. Salut oameni buni, Nu sau intamplat prea multe de ultima data. Am schimbat stergatoare fata + spate, erau cam vechi si nu mai stergeau bine. Schimbat curea transmisie + intinzator. Instalat rotile de vara + Spalat tabla + solutie de rugina + tratament hidrofob + dressing = rezultat mai jos
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!