Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2024 în toate secţiunile

  1. E clar ca in ultimii ani consumul urban devine irelevant, influentat mai mult de trafic decat de motorizare, iar consumul oficial dat de producator nu mai are nici o valoare. La sf de octombrie am facut un concediu, Cta - Patras - Corfu - Sofia - Cta, 3731km, medie de viteza 71km/h si consum mediu 8.1% (3 adulti + 1 copil, porbagaj plin). Tinand cont ca am avut multa autostrada unde am tras mai tare, sunt multumit de consum. Ultima zi, de la Sofia la Cta, ploaie in continuu, 580km, 79km/h, 7.3%
    2 points
  2. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  3. Asa este, am avut un Touareg la schimb ca al tau pentru o saptamana (cu suspensie standard si aceleasi anvelope) pe perioada cat am avut Cayenneul diesel in service pentru ceva reparatii/vopsitorie si mi-a placut foarte mult, masina mi s-a parut a fi 70% din ce ofera Cayenneul. Cea mai buna alegere calitate/pret in acest segment! Am o cunostiinta care si-a cumparat un Touareg nou prin 2013 (spre sa nu gresesc anul) varianta mountain, cea mai ieftina de 205 cp (daduse pe ea 37 000 eur). I-a facut soft la motor (260 cp, platise vreo 500 eur la o firma de profil) si a tapitat interiorul cu piele maro la o firma, tot asa profi (masina venise standard cu interior textil). L-a ajuns 40 000 euro! Masina aia era maxima in aceasta categorie de pret! Acum o Skoda SUV mai mica, dintr-o gama inferioara poate sari de aceasta suma..Traim vremuri bune! Tare aia cu Phaetoanele din trafic! 😄
    1 point
  4. M-am saturat de amenintarile astea 😂 Sa vina 😂
    1 point
  5. Nimeni , nimic ... am spalat utilajele.
    1 point
  6. Si a pornit si productia de Kodiaq ...astept cu nerabdare vreun coleg sa ne-o prezinte 😍
    1 point
  7. PDF-ul. WAUEFAFL8BN001816.pdf WVWZZZ3CZLE138779.pdf WVWZZZAUZKP519756.pdf
    1 point
  8. Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra. Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD. Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc. Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!