Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra.
Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD.
Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc.
Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.