Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2024 în toate secţiunile

  1. No... La multean' Hai sa v'arat ce mi-a iesit din mana... dar, nu toate vestile "e bune"... 1. M-am apucat sambata de montat. Ce? Volanul la care am tot lucrat de mi-a iesit pe ochi... 2. Pe frig...-2 grade afara, in masina tot atata, doar ca nu batea vantul. 3. M-am apucat de cablaje... hai sa le desfaci, sa le prinzi, sa lipesti ce e de lipit, de izolat. Care, unde vin? No, o inceput sa se intunece si pe la un 7 seara asa am terminat. Pe intuneric, fara lumina, cu lanterna telefonului, etc etc. Truda mea...sa nu faceti ca mine. Montez ceasurile inapoi, volanul, montez plasticele... Si hai sa facem test. P flashing... Hmm, nu-i binie... (mutam in R, in D in etc... palpaiau si alea) Testez iar, repornesc motorul, la fel. Nu se selectau treptele.. nimic nu mergea. Putea sa o turezi cat vrei ca in D sau in manual, R, S nu pleca de pe loc. Intru pe controller (yep, are webserver, deci ma conectez la el pe Wifi si il configurez - fain asa). incerc cateva variante... Gaseste ECU, ABs, Nu gaseste DSG. nO, nu-i a buna. Da' cum era tarziu am lasat-o asa. Ziua urmatoare (Az') m-am apucat iar. Si dai si verifica si vezi ce si cum e conectat acolo. Am facut eu prostii noaptea? (am facut da' nu va zic)... Zic, hai sa vedem: daca am conectat ceva gresit, cand fac strap de pe pinul 1 pe 3 si 7 pe 9... in mufa convertorului de DSG tot la fel nu o sa mearga. Fac legaturile... testez. Merge. Ies in plimbare, teste... all good. Mno, scriem la olandez sa ne ajute cu alt firmware... si pana atunci ramanem cu strap intre pinii aia de CAN ca sa comunice cutia cu schimbatorul si cu ECU/ABS. Da' macar arata bine amu... ca am legat si padelele si macar becurile de la ele functioneaza. Macar atat dupa atata amar de munca... Vedere de noapte... (night view) Si vedere de zi.. cu "wide" sa se vada bine... Ps: se pare ca butoanele nu sunt perfect asezate in volan. Shift up e un pic mai spre marginea volanului...dar "n-are conteaza". Important e sa le si facem functionale, altfel, munca dejaba... Pana atunci...Drumuri bune! ps: Va urma... ps: Nu am am check engine-ul in bord. S-a aprins dupa ce cutia a dat tot felul de erori. Am sters tot cu VCDS si all good now. Edit: de fapt se vede in poza wide , ziua. bord fara erori.
    5 points
  2. Nu ca ar conta parera mea, dar nu pot sa zic ca ma da pe spate setup-ul asta. M-a distrat insa partea cu 3kg de plumbi negri.
    3 points
  3. Continui cu look-ul de iarna. Concretizat prin multe cautari, de la jantele potrivite, senzori de presiune/temperatura OE, la prezoane cu cap sferic si plumbi negri (am luat 3 kile ca negri nu avea pe stoc nici o vulcanizare) Jantele sunt Rotiform OZR 9x20 inch ET38 (ET37 in CIV), load index jantă depășește jumătate din greutatea admisă pe cea mai încărcată axă, greutate jantă 15,4kg, anvelopele sunt 265/40R20 (conform CIV). Discurile față sunt de 400mm cu etrieri monoblock, totul stock. Rezultatul mai jos:
    3 points
  4. Un copil pe care doar o mama il poata iubi Am fost la cateva filme din astea cu roti care nu complimenteaza design-ul masinii. Isi faca treaba sunt utile sunt speciale .. sunt din alt film
    2 points
  5. Îi stă bine cu noile jante, evident gusturile sunt ale fiecăruia, nu că ar conta dar sunt si reacții pozitive (ieri seara doi băieți la semafor într-un type R FN2 ultra colantat își întindeau gâturile, în alta zi eram pe margine și așteptam mai departe de mașină, câțiva arătau cu degetul apreciativ... dar în fine, detalii și gusturi). Culoarea e bună de vremea asta, deși la spălătorie îți mai sare apa în ochi din curbura spițelor. Nah, baba suferă la frumusețe. Variantele disponibile nu au fost multe, îmi propusesem ca ET sa fie stock si nu voiam distanțiere ca sa mentin caracterul util al mașinii fără sa stea de muzeu. Mai avem o diferență de înălțime de 45mm la modurile suspensiei intre autostrada și "ridicat" ce trebuia factorizată și ea, nu aveam timp de studiu online si nu m-am complicat. Atașat un screenshot din materialul de studiu A8 4N running gear @acidone77 ai dat passatul? Sper sa fac un update și la topicul de bitdi, la Tiguan i-am facut o revizie completă la 120k, își face treaba bine, mi se pare cam gălăgioasă acum pe vremea rece mai ales ca in ultima perioada am folosit A8 ca daily (multă alergătură: autostrăzi, drumuri lungi, era necesar). Revenind ontopic, urmează sa actualizez cu info/review la aproape 30k, am notat niște idei pe parcursul timpului. Mulțumesc pentru critici și aprecieri. Toate sunt binevenite.
    2 points
  6. Sa stii ca era super buna una si era deja comandata doar ca nu a ajuns... Si cand te mananca chielea...te scarpini
    2 points
  7. Car_Function_List_BAP_Gen2-VPS_0x0B Vehicle function list BAP-parking_assist_0x0A Vehicle menu operation-menu_display_pdc Vehicle menu operation-menu_display_pdc_over_threshold_high Toate astea dezactivate. Salvezi. Restart Mib.
    2 points
  8. 1 point
  9. Depinde de gusturi, important e ca lui @ct_act ii plac! Si eu prefer jantele OE, cu care a venit masina, mi se par perfecte ca design pt linia masinii. In rest... V8, autostrazi... acolo e taramul ei. Drumuri bune si multe in continuare! BITDI-ul de mai face? Mi-e dor si mie de-al meu...
    1 point
  10. E clar chestie de preferinte cu rotile de iarna. La prima vedere parca ar merge pe generatiile mai vechi de A8, dar pe mine m'au "convins" dupa ce am vazut de mai multe ori pozele Noroc cu culoarea, daca ar fi fost argintii ar fi fost un chin de intretinut curate. Si clar e ceva deosebit, personal le'as alege in locul celor OEM.
    1 point
  11. Mini rezumat de concediu pe 2023. Cu caldura, merge pe vremea asta de iarna 😊 Traseul pe scurt: iesire din Romania pe la TM, Viena, Hallstadt, Grossglockner, Mestre, Rijeka, apoi toata coasta Adriaticii de la nord la sud, Dubrovnik, golful Kotor, canionul Tara, Serbia, intrare TM, initial trebuia sa fie mai lung dar am redus la cererea publicului. In final au fost 14 zile, 5 persoane, 4500km, 69 de ore, viteza medie 65,5 km/h, consum mediu 10,7 benzina 98/100 E5 dar cand pleci cu 3 copii, benzina o treci la capitolul diverse Obisnuiti cu portbagajul Tiguanului de aprox 700 de litri, am fost usor in dubii inainte de plecare ca incapem cu bagaje si acareturile necesare pentru 3 copii in “doar” 505 litri. Totusi, fiind multi km de autostrada pe intrarea/iesirea din RO, partial autostrazi in Ungaria, Austria si Italia, am zis ca pentru confortul deplasarii si un ritm mai sustinut sa plecam in final cu “bruneta”, astfel ca Tiguanul cu care am facut concedii in ultimii ani a ramas acasa. Pregatirile pe partea de siguranta au constat majoritar in gasirea unui scaun de copil care sa incapa pe locul central din spate, in spatiul destul de ingust intre centurile celorlalte doua fotolii de doar 22cm. Nici nu stiti ce greu gasesti asa ceva, am vizitat toate magazinele si farmaciile cu ruleta in mana. In final, am gasit un singur model omologat TUV si cu sustinere laterala la cap si l-am ales ca Adam pe Eva. Traseul lejer, frumos, parti din el l-am mai facut in ultimii ani cu alte ocazii, Grossglockner extraordinar, Kotor Bay deja devine un love story clasic, am vazut Kotor de trei ori in ultimii patru ani. Coborarea de pe Grossglockner catre sud s-a facut in turatii mari, panta era abrupta si motorul urca imediat in ture cu toata impotrivirea celor 8 cilindiri. Rulajul a fost divers, de la 250km in cea mai scurta zi la 800km in cea mai lunga (12ore). Temperaturi cu variatii mari, de la 30 la 7 apoi iar 36 de grade, cu minima in zona superioara a Alpilor unde am folosit incalzirea stationara la opriri. Bruneta… duce distante mari fara efort, doar sa ii dai ce trebuie. Vin si pozele ca sa trecem apoi la urmatoarea postare.
    1 point
  12. Nu, nu este corect. Pune aparatul de masura asa cum ti-a recomandat Andrei. Cu el conectat corect, trebuie sa ai max 0.03...0.04A consum in stand by. Switch inchis la capota si masina incuiata.
    1 point
  13. La multi ani ! Fiecare are dreptul sa isi spuna parerea buna sau proasta despre un produs sau altul. Eu consider ca acest forum trebuie sa fie unul constructiv. Si eu am ajuns la acest ulei din pura intamplare( nu am fost sau sunt platit de nimeni sa fac reclama) si va pot spune ca va pot face un clasament dupa ce am bagat in Golf pina acum : 1 fara tam tam dar tot Pakelo ramane ( totusi este un ulei exclusivist si PROFESSIONAL USE ONLY). 2 Ravenol 3 Castrol 4 Motul 5 Original 6 LM de departe cel mai slab cel putin pt masina mea. Toate schimburile au fost facute la max 12.000 km, si da este masina mea personala si mi-am permis sa incerc aceste uleiuri. Din pct meu de vedere fiecare masina se pliaza pe un anumit ulei. La masina nr.2 din stocul familiei Nissan QQ,2017-1.5 dci dupa 2 schimburi cu ELF( asa recomanda producatorul) trecerea la Pakelo este net superioara. Intreb si eu doar . . . toti cei care au deschis pe acest forum topic-uri legate de ulei sau combustibil au fost sau sunt platiti sa promoveze aceste marci??? Suntem toti maturi si putem discerne lucrurile.
    1 point
  14. Am motorasul pe un Polo, varianta de 95cp.La drum lung am mers foarte putin, dar in oras, la o utilizare zilnica e neasteptat de vioi si placut.Parca sunt cativa utilizatori de Octavia care au jurnal de bord si poti citi acolo...
    1 point
  15. Eu iti sugerez sa te duci la un service bun bun bun bun sa iti puna distributia la punct cum trebuie ca s-ar putea sa ajungi sa schimbi motorul ca mine. Sper din tot sufletul ca atunci cand cineva va schimba distributia sa nu va umble la cele 3 suruburi de prindere a pinionului/reglaj avans motor. Sau daca cineva face treaba asta sa aiba habar de ce se intampla acolo si cum se pun dintii aia pe gaura.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!