Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2024 în toate secţiunile
-
Continui cu look-ul de iarna. Concretizat prin multe cautari, de la jantele potrivite, senzori de presiune/temperatura OE, la prezoane cu cap sferic si plumbi negri (am luat 3 kile ca negri nu avea pe stoc nici o vulcanizare) Jantele sunt Rotiform OZR 9x20 inch ET38 (ET37 in CIV), load index jantă depășește jumătate din greutatea admisă pe cea mai încărcată axă, greutate jantă 15,4kg, anvelopele sunt 265/40R20 (conform CIV). Discurile față sunt de 400mm cu etrieri monoblock, totul stock. Rezultatul mai jos:7 points
-
Mini rezumat de concediu pe 2023. Cu caldura, merge pe vremea asta de iarna 😊 Traseul pe scurt: iesire din Romania pe la TM, Viena, Hallstadt, Grossglockner, Mestre, Rijeka, apoi toata coasta Adriaticii de la nord la sud, Dubrovnik, golful Kotor, canionul Tara, Serbia, intrare TM, initial trebuia sa fie mai lung dar am redus la cererea publicului. In final au fost 14 zile, 5 persoane, 4500km, 69 de ore, viteza medie 65,5 km/h, consum mediu 10,7 benzina 98/100 E5 dar cand pleci cu 3 copii, benzina o treci la capitolul diverse Obisnuiti cu portbagajul Tiguanului de aprox 700 de litri, am fost usor in dubii inainte de plecare ca incapem cu bagaje si acareturile necesare pentru 3 copii in “doar” 505 litri. Totusi, fiind multi km de autostrada pe intrarea/iesirea din RO, partial autostrazi in Ungaria, Austria si Italia, am zis ca pentru confortul deplasarii si un ritm mai sustinut sa plecam in final cu “bruneta”, astfel ca Tiguanul cu care am facut concedii in ultimii ani a ramas acasa. Pregatirile pe partea de siguranta au constat majoritar in gasirea unui scaun de copil care sa incapa pe locul central din spate, in spatiul destul de ingust intre centurile celorlalte doua fotolii de doar 22cm. Nici nu stiti ce greu gasesti asa ceva, am vizitat toate magazinele si farmaciile cu ruleta in mana. In final, am gasit un singur model omologat TUV si cu sustinere laterala la cap si l-am ales ca Adam pe Eva. Traseul lejer, frumos, parti din el l-am mai facut in ultimii ani cu alte ocazii, Grossglockner extraordinar, Kotor Bay deja devine un love story clasic, am vazut Kotor de trei ori in ultimii patru ani. Coborarea de pe Grossglockner catre sud s-a facut in turatii mari, panta era abrupta si motorul urca imediat in ture cu toata impotrivirea celor 8 cilindiri. Rulajul a fost divers, de la 250km in cea mai scurta zi la 800km in cea mai lunga (12ore). Temperaturi cu variatii mari, de la 30 la 7 apoi iar 36 de grade, cu minima in zona superioara a Alpilor unde am folosit incalzirea stationara la opriri. Bruneta… duce distante mari fara efort, doar sa ii dai ce trebuie. Vin si pozele ca sa trecem apoi la urmatoarea postare.3 points
-
No... La multean' Hai sa v'arat ce mi-a iesit din mana... dar, nu toate vestile "e bune"... 1. M-am apucat sambata de montat. Ce? Volanul la care am tot lucrat de mi-a iesit pe ochi... 2. Pe frig...-2 grade afara, in masina tot atata, doar ca nu batea vantul. 3. M-am apucat de cablaje... hai sa le desfaci, sa le prinzi, sa lipesti ce e de lipit, de izolat. Care, unde vin? No, o inceput sa se intunece si pe la un 7 seara asa am terminat. Pe intuneric, fara lumina, cu lanterna telefonului, etc etc. Truda mea...sa nu faceti ca mine. Montez ceasurile inapoi, volanul, montez plasticele... Si hai sa facem test. P flashing... Hmm, nu-i binie... (mutam in R, in D in etc... palpaiau si alea) Testez iar, repornesc motorul, la fel. Nu se selectau treptele.. nimic nu mergea. Putea sa o turezi cat vrei ca in D sau in manual, R, S nu pleca de pe loc. Intru pe controller (yep, are webserver, deci ma conectez la el pe Wifi si il configurez - fain asa). incerc cateva variante... Gaseste ECU, ABs, Nu gaseste DSG. nO, nu-i a buna. Da' cum era tarziu am lasat-o asa. Ziua urmatoare (Az') m-am apucat iar. Si dai si verifica si vezi ce si cum e conectat acolo. Am facut eu prostii noaptea? (am facut da' nu va zic)... Zic, hai sa vedem: daca am conectat ceva gresit, cand fac strap de pe pinul 1 pe 3 si 7 pe 9... in mufa convertorului de DSG tot la fel nu o sa mearga. Fac legaturile... testez. Merge. Ies in plimbare, teste... all good. Mno, scriem la olandez sa ne ajute cu alt firmware... si pana atunci ramanem cu strap intre pinii aia de CAN ca sa comunice cutia cu schimbatorul si cu ECU/ABS. Da' macar arata bine amu... ca am legat si padelele si macar becurile de la ele functioneaza. Macar atat dupa atata amar de munca... Vedere de noapte... (night view) Si vedere de zi.. cu "wide" sa se vada bine... Ps: se pare ca butoanele nu sunt perfect asezate in volan. Shift up e un pic mai spre marginea volanului...dar "n-are conteaza". Important e sa le si facem functionale, altfel, munca dejaba... Pana atunci...Drumuri bune! ps: Va urma... ps: Nu am am check engine-ul in bord. S-a aprins dupa ce cutia a dat tot felul de erori. Am sters tot cu VCDS si all good now. Edit: de fapt se vede in poza wide , ziua. bord fara erori.2 points
-
multumesc pentru ajutor lupo_bv . am finalizat reparatia prin schimbarea discului de ambreiaj si a rulmentului de presiune(desi nu era cazul). discul original avea un joc exagerat in arcuri... cred ca aceastea zornaiau la ralanti.1 point
-
Nu ca ar conta parera mea, dar nu pot sa zic ca ma da pe spate setup-ul asta. M-a distrat insa partea cu 3kg de plumbi negri.1 point
-
Revin cu pareri dupa aprox.2000km.Masina se comporta exceptional la drum atat pe uscat cat si pe zapada.Mai comfortabila decat Octavia din toate punctele de vedere.Nu pot sa ma plang,deocamdata,de nimic.Totul functioneaza normal.Consumul este mai mult decat satisfacator.Atasez si cateva poze in acest sens.Sper sa nu dezamageasca.1 point
-
Fix la 20k am bifat si revizia nr 2. Am primit in sfarsit si capacul de motor. Placut surprins sa vad ca materialul este aproape identic cu cel al admisiei. Mai putin placut a fost cand am vazut cate frunze se strang intr-un an in carenajele fata. Stiam de problema si am vrut sa ma asigur ca este totul curat si uscat (macar pe interior).1 point
-
Pe banii clientului, guvernele pot implementa orice. Toti am platit mai mult pe masini in diverse momente, cand sistemele deveneau obligatorii: ABS, incadrarea in norme euro prin (diversele filtre de particule si catalizatoare care nu erau obligatorii direct, dar indirect erau musai). Era vorba de un abonament de conectivitate pentru volan incalzit /scaune incalzite promovat de BMW parca. Au renuntat din lipsa de clienti. Dar daca devine obligatoriu un sistem, poate costa si 2000 de euro, banii vor recuperati de producator de la client, iar clientul nu are de ales daca vrea masina. Deja sunt masini care depind de serverele producatorului, nu cred ca tehnic e asa de greu incat sa aiba acces si guvernul la masinile tuturor, in viitor Cum ar fi o mobilizare gen 10 august 2018 prin 2040? Cetatenii: hai sa protestam! Guvernul: 2 clickuri-kaput autoturisme, plus restrictioneaza accesul in gari, statii de metrou pentru cei din Bucuresti. Se duce naibii orice urma de democratie cand e controlata mobilitatea populatiei.1 point
-
Din pacate scenariul nu este SF si nici exagerat... Acum putin timp,2...3 ani nu mai stiu cand exact deoarece timpul trece mai repede decat realizam ,era isteria cu contoarele inteligente... Desi nu se practica...cu ajutorul lor au posibilitatea sa iti intrerupa alimentarea cu energie electrica printr-un click. Vorbim bineinteles de cei care au montate aceste contoare...1 point
-
Diferenta intre Tiguan 1 si Tiguan 2 este de la cer la pamant. La design mai ales si la dotari. Eu unul nici nu ma uitam la Tiguan pana sa apara Tiguan 2. In schimb diferenta intre Tiguan 2 si Tiguan 3 nu este atat de mare si decat sa iei un Tiguan 3 slab echipat mai degraba Tiguan 2 cu dotari si ceva discount. Parerea mea.1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00