Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare👋 Dupa un Golf 6, 2.0 TDI 140cp, echipare Highline, de care m-am folosit cu drag timp de aproape 6 ani, timp in care a parcurs peste 110.000km, am zis sa trec la ceva mai nou si ceva mai mare Eram pornit in cautarea unui Passat B8 sedan si cum n-am mai vrut sa bat iarasi drum de Germania sau stiu eu ce parte a Europei, cum am facut cu masina anterioara, am zis sa caut pe la noi prin tara Passat n-am gasit ceva pe placul meu si care sa se si incadreze in buget si asa am ajuns sa merg sa vad un Golf 7.5 de care m-am indragostit pe loc😅 Long short story, am venit cu ea acasa😁 Asa deci: - an fabr 2019 - echipare R line interior, exterior - 1.5 TSI, 150cp, cod motor DADA Motorasul mi se pare interesant, ACT face minuni in privinta consumului, pot spune ca pana acum consumul e cam cat aveam la diesel, mers regulamentar am ajuns la 4.8 media, e un fel de diesel in care pui benzina😁, cei 150cp si 250nm mi se par suficienti Urmeaza schimb de ulei si filtre, am ales Motul Specific 0w20, folosesc Motul de mai bine de 10 ani, atat la motoare pe benzina cat si diesel, mi se pare un ulei ok, ma gandesc si la schimb de distributie, masina are in prezent 194.000 km, citeam ca s-ar verifica, schimba in jur de 200.000-210.000 km, as schimba-o acum pt linistea mea Atasez cateva poze:
    2 points
  2. @Mualeaștept, deja am de dat 550 lei pe 2 sigle, nu vreau sa dau altii si pe un releu. @mad_katîmi fac serigrafie, ma gandesc eu la un model, iluminare alba, vorbesc și Ucraina dar prima data trebuie sa le vad în bord cumva. Dacă la a4 am avut, e imposibil sa nu fac cumva și La beetle.
    2 points
  3. Nu stiu ce sa zic....ai uitat ca tot astept sa imi explodeze motorul ? Era unu' atotcunoscator care se pricepea el la motoare si facea predictii (ca oricum era vai de capul lui si de fapt nu stia nimic). Doar ca ma cam plictisesc de cand astept...urma sa sa intample pe la 245 CP...intre timp poate "explozia" s-a intamplat si a facut un + 35 % - ce sa zic..sa fie primit!
    2 points
  4. Adica cam ca la beetle rsi. Mai mult si mai complicat ar fi de modificat bordul, ca in rest partea electrica e de golf 4. Pilotul automat ar fi integrat in maneta de semnalizare, nu e cu maneta separata ca la generatiile mai noi.
    1 point
  5. Stanga fata la noi (partea soferului) si doar pe placuta interioara ... tipul asta de implementare a "senzorului de uzura" sub forma unui fir prin una din placute, e vechi in grupul VAG (> 20 de ani). Oricum e mai mult sa fie, nu va bazati pe asa ceva, placutele trebuie inspectate vizual la intervale regulate.
    1 point
  6. Am rezolvat cu trepidatiile prin curatare tubulatura si clapete admisie. multumesc de sfaturi
    1 point
  7. Indraznesc sa spun ca iti faci probleme degeaba ? Valorile de presiune diferentiala/soot measured /dist intre regenerari eu le vad bune. Cum ai dedus? La o regula de 3 simpla iese altfel. Sa zicem ca imediat dupa regenerare ai 6 grame soot. Ai parcurs 75 km si ai ajuns la 12 => mai parcurgi minim inca pe atat pana ajungi la o noua regenerare)
    1 point
  8. 1 point
  9. Detaliam intr-un post anterior similaritatile dintre Bentley Flying Spur si Phaeton, impartind aceasi platforma, sistemul complex de suspensie, cutie de viteze, chiar si motor, (W12) in prezent impartind acelasi V8 cu Audi, Porsche, Urus, multe componente mecanice si electrice, cel mai complex sistem de aer conditionat pe 4 zone, cu dezumidificator integrat montat pe vreo masina, pana si detaliile interiorului, volanului, scaunelor, asemanarea sistemului multimedia, navigatie, chiar si ceasurilor de bord, create la cel mai inalt nivel de detaliu. Am constatat ca si gurile de ventilatie de pe usi, cele care dezaburesc/dezgheata geamurile laterale sunt impartite de cele 2 modele, o dotare pe care am vazuto prezenta doar pe Bugatti (Piech fiind cel care a creat si Veyronul) aceasta dotare fiind pastrata si pe modelele noi din gama. Un alt detaliu care m-a fascinat este cheia Phaetonului, care este similara cu cea a fratilor aristocrati, fiind grea, produsa din metal polisat, scotand modelul din segmentul VW al "poporului". Sunt convins ca si pretul pieselor pe care cele 2 modele il impart este similar, un alt "detaliu premium" pe care mi l-am asumat.😔 😕
    1 point
  10. Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra. Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD. Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc. Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.
    1 point
  11. Salutare si la multi ani! 2024 a inceput cu o vizita la MRC tuning, am vorbit cu Cezar in decembrie si am facut programarea pentru 3 ianuarie. Asa cum am scris in topicul initial, principala "problema" a masinii era delay-ul considerabil la acceleratie, chiar si cu selectarea modului sport. Dupa stage 1 problema pot spune ca a disparut, raspunde semnificativ mai bine la pedala. Nu strica nici plusul de putere, de la 248cp/580nm stock la 310cp/680nm stage 1. Sa aveti un an senzational!
    1 point
  12. concediu de iarna de data asta: Bucuresti - Arad - Budapesta - Viena - Innsbruck - Cortina - Milano - retur prin Slovenia spre casa ... 3 persoane + bagaje peste tot, mers legal ...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!