Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2024 în toate secţiunile

  1. Singurul Golf din RO nascut Alltrack si ajuns Golf R. Sa iti traiasca fara segmentari si re-pistonari !
    4 points
  2. Valori rotunde dupa 7.5 ani
    3 points
  3. Detaliam intr-un post anterior similaritatile dintre Bentley Flying Spur si Phaeton, impartind aceasi platforma, sistemul complex de suspensie, cutie de viteze, chiar si motor, (W12) in prezent impartind acelasi V8 cu Audi, Porsche, Urus, multe componente mecanice si electrice, cel mai complex sistem de aer conditionat pe 4 zone, cu dezumidificator integrat montat pe vreo masina, pana si detaliile interiorului, volanului, scaunelor, asemanarea sistemului multimedia, navigatie, chiar si ceasurilor de bord, create la cel mai inalt nivel de detaliu. Am constatat ca si gurile de ventilatie de pe usi, cele care dezaburesc/dezgheata geamurile laterale sunt impartite de cele 2 modele, o dotare pe care am vazuto prezenta doar pe Bugatti (Piech fiind cel care a creat si Veyronul) aceasta dotare fiind pastrata si pe modelele noi din gama. Un alt detaliu care m-a fascinat este cheia Phaetonului, care este similara cu cea a fratilor aristocrati, fiind grea, produsa din metal polisat, scotand modelul din segmentul VW al "poporului". Sunt convins ca si pretul pieselor pe care cele 2 modele il impart este similar, un alt "detaliu premium" pe care mi l-am asumat.😔 😕
    2 points
  4. Salut,daca crezi orice auzi, e posibil sa nu mai iesi ziua pe strada ca sa nu te arda soarele.Eu cred mai degraba ca ai inteles gresit ce au zis meseriasii.Daca intelegeai ca este din cauza bateriei,cind da mai multa tensiune si curent unui injector,era mai plauzibil,altfel nu are logica,un bec nu se arde niciodata daca primeste mai putina tensiune,din contra. Daca ati studia mai mult timp constructia si functionarea unui injector common rail ati intelege probabil ca defectiunea unui injector este cauzata in general vorbind de calitatea combustibilului,in 99,99% din cazuri,iar in unele cazuri,cum sint injectoarele piezoelectrice,datorita calitatii componentelor electronice folosite in procesul de fabricatie,un exemplu elecovent fiind chiar unul din injectoarele folosite in grupul VAG continental-siemens 03L130277B pentru care in principiu sa folosit pentru descarcarea pachetului de cuart o rezistenta de 200 k de 0,250w tip bobina,dupa care,in modelul 03L130277S sa folosit rezistenta de 200k si 0,500w SMD. Cine a studiat electronica stie care este diferenta intre componentele SMD si cele mai vechi,bobina,pelicula de carbon,etc. Pe de alta parte,inteleg si punctul de vedere al ,,meseriasului" si eu aplic aceeasi politica cind vreau sa vind ulei de motor pe care il cumpar vrac pe 1,5 eur litrul,si vreau sa il vind 8 eur/l.
    2 points
  5. Salutare si la multi ani! 2024 a inceput cu o vizita la MRC tuning, am vorbit cu Cezar in decembrie si am facut programarea pentru 3 ianuarie. Asa cum am scris in topicul initial, principala "problema" a masinii era delay-ul considerabil la acceleratie, chiar si cu selectarea modului sport. Dupa stage 1 problema pot spune ca a disparut, raspunde semnificativ mai bine la pedala. Nu strica nici plusul de putere, de la 248cp/580nm stock la 310cp/680nm stage 1. Sa aveti un an senzational!
    2 points
  6. La cat mai multi km cu bucurie !
    1 point
  7. Diferenta e ca acel contor nu e propietatea mea personala ,dar si la ele au fost si sunt “solutii” In cazul autoturismelor cineva trebuie sa investeasca mult in dezvoltarea si implementarea acestori limitari ,constructorii sigur nu au nevoie de asa cheltuiei. A mai fost o tentativa (mai importanta ) privind imobilizarea motorului pt persoanele aflate in ebrietate ,si ….
    1 point
  8. Poate asa se mai trezesc baietii din visare. E bine ca se doreste o schimbare, dar ce s-a facut anii astia e bataie de joc. Per total, cei mai castigati cu BEV-urile cred ca sunt acei early adopters, care au beneficiat in schimbul curajului si a finantelor de costuri aproape 0 la utilizare timp de cativa ani buni. ...ah da, si cei cu tesla care au platit pachetul de curent gratuit pe viata. Acum insa e nevoie de un efort mult prea mare ca sa detii un BEV, lucru care le face inutile. Unde mai pui ca pe spatele lor s-a facut o intreaga campanie de re-popularizare a mijloacelor de transport in comun. Ok, o fi mai eficient cu trenu, tranvaiu etc dar lasa ma pe mine sa deci oe banii mei.
    1 point
  9. Sa scoata snowmobilele din garaj.😁
    1 point
  10. Va salut! Dupa ce am citit toate cele 101 pagini, am reconditionat injectoarele la baietii din Otopeni. Pretul pentru recontionat a fost de 2800 lei. Injectoarele se strica din cauza tensiunii slabe a bateriei si mi s-a recomandat sa schimb bateria la 3-4 ani. Baietii de acolo mi-au spus ca le-a venit masina cu 1 milion de km cu injectoarele originale si ca propietarul a fost sfatuit sa schimbe bateria la 3 ani si d-asta au tinut atat. Recomand service-ul din Otopeni, sunt foarte transparenti si foarte deschisi. Bateria schimbata este un MACHT NORDIK 12V 72Ah 700A.
    1 point
  11. In 2023 s-au vândut cam 15 milioane de mașini noi în SUA, din care 1 milion electrice, deci cam 7%. Iar trendul este în creștere. In UE au fost vândute, până în Octombrie, 9,7 milioane de mașini noi din care 1,4 milioane electrice. Deci cam 15%. Față de SUA, în UE procentul este dublu.
    1 point
  12. Totul se duce intr o directie total gresita, dar poluam topicul degeaba... iar isteria asta cu electricele, alta spalare pe creier...
    1 point
  13. Sper ca nu incalc regulamentul forumului... daca exista o asemenea incalcare, rog un moderator sa stearga acest topic. Am gasit pe forumul din UK manualul de reparatii pt skoda superb 3V varianta english. Cum si la noi sunt destui utilizatori care isi doresc acest manual, atasez link-ul de descarcare: [moderat] Succes!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!