Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.01.2024 în toate secţiunile
-
De curand a intrat in familie un phev care duce in conditii optime +60km. Parerea mea este ca daca aceeasi baterie (ca dimensiune fizica) ar avea densitate energetica dubla sau tripla, ev-urile ar deveni total inutile. Un phev cu un real world range de + 150km cred ca acopera peste 90% din utilizarea medie statistica a unui vehicul.4 points
-
@razvancc am vazut 122C pe Transalpina. Cu 196CP. Pe pista de incercare de langa “casa de la tara” 130C. Vara asta, prin octombrie, am bagat un drum e Doiciland… la 255km/h pe GPS era ok… 135C.2 points
-
Bine ca nu a nimerit si in mijlocul unei rafuieli cu arme , ca sa fie realitatea completa despre civilizata America lu' peste Daca ai strazi late iti iei masini late , nu pitici sa faca sandwich ceilalti Nu vad cum poti avea o parere buna despre locuitorii unei mega-tari care voteaza presedinte pe Trump Ce e mare nu inseamna ca e si de calitate , unde se invart banii nu inseamna ca vei gasi civilizatie Luam cel mai apropiat exemplu - Bucuresti2 points
-
2 points
-
Si a venit !!!!! Mai bine zis m-am dus eu dupa ea, ca singura nu avea cum sa vina de la Valcea. Si da, tot de la Nurvil a fost achizitionata deoarece acolo am primit cel mai bun pret. Dupa cum scrie si in titlu masina este un Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion, cu ceva dotari optionale fata de standard, ajungand la un pret de 59.149 Euro . Si tot de la Aaron am primit oferta, pretul a fost mai mic decat cel oferit de PBV1. Nu o sa insir dotarile standard, astea se pot vedea in orice configurator. O sa prezint dotarile optionale prezente pe masina: Aer conditionat automat Air Care : Climatronic, cu reglare pe 3 zone, inclusiv filtru alergen si elemente de comanda spate pentru "Climatronic" si 2 interfete USB-C in fata si 1 priza incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W Alarma antifurt: -imobilizator electronic, senzor supraveghere interioara, back-up horn, protectie antitractare Camera spate "Rear View"- camera video spate cu redare imagini pe ecranul radioului Covoras portbagaj cauciuc (detasabil) Faruri LED Matrix : -Dynamic Light Assist, reglare dinamica a distantei de iluminare ,iluminare dinamica la virare, lumini de drum cu LED, faruri LED ceata cu lumina de viraj inclusa, lampi spate LED cu luminare dinamica la virare Jante aliaj "Kalamata"8J X18,anvelope airstop 245/45 R18 Pachet Ambient Plus: iluminare ambientala habitaclu in 30 culori , iluminare suplimentara la nivelul, plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri luminate inserate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED Pachet iarna extins: scaune fata si locuri laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite automat Pachet"Easy Open" cu functie Safelock : senzor deblocare portbagaj, sistem Keyless Access cu buton pornire, actionare electrica pentru capacul portbagajului respectiv hayon Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Park Assist (Asistent parcare laterala), inclusiv Park Pilot (semnale acustice fata/spate) pentru Sistem proactiv de protectie PPZ Plafon in culoare negru titan (in locul culorii standard ) Privacy Glass: geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Scaun sofer ergoComfort : cu reglaj electric pe 14 directii,functie memory, functie masaj si easy entry, oglinzi exterioare rabatabile electric cu functie memory, iluminare în dreptul portierelor fata si înclinare oglinda pasager la cuplare marsarier, suport lombar scaun pasager cu reglare electrica Sistem de navigatie Discover Pro : display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 23,3 cm si sensor de proximitate, digital Cockpit, redare harta 3D, interfata telefonie mobila Comfort cu functie de incarcare, - receptor digital radio DAB+, app-connect wireless, streaming si internet, comanda prin gesture, comanda vocala (* comanda vocala este oferita doar in limbile engleza, germana si spaniola Sistem proactiv de protectie pasageri si Side Assist cu Rear Traffic Alert Volan multifunctional piele incalzit si comenzi pentru cutia de transmisie DSG Ce nu am montat pe masina: Trapa ( nu am simtit niciodata nevoia unei trape + intretinere anuala scumpa) , Webasto (nu mai sunt iernile de altadata plus ca in 3-4 nimute motorul este la 90 grade) , Sistem de sunet ( nu sunt mare meloman si sunt multumit de sunetul standard), Carlig (nu am avut nevoia sa tractez), piele (scumpa si oricum interiorul este o combinatie de tesatura, piele si alcantara), si Area view ( am pus doar camera pe spate). Cireasa de pe tort este ca masina a venit cu : Suspensie cu reglare adaptiva DCC inclusiv selectarea modului de conducere. Suspensia cu reglare adaptiva reactioneaza automat in functie de conditiile de condus, tinand cont de actionarea franelor, acceleratiei si directiei. In plus, soferul poate alege una dintre cele trei configuratii prestabilite: confort, normal sau sport. garda la sol coborata cu cca.10 mm Am activat : - beep la inchidere si deschidere - heart beat buton pornire - incuiere din telecomanda cu motor pornit - geamuri sa functioneze si dupa luare contact si deschidere usa - stingere lenta iluminat interior. Urmeaza retrofit lumini picioare spate, lampile de picioare spate comandate au venit mai repede decat masina si semnalizari dinamica in oglinzi. Trebuie sa-i cumpar covorase de cauciuc si anvelope de iarna cu jante. Am gasit ceva la vanzare , as lua tot jantele KALAMATA pe 18. Nu as mai pune table si capace de plastic si nu stiu daca intra jante pe 16 ca pe 17 cam greu de gasit de tabla. Sau sa iau de aliaj pe 17 de iarna ? In toata masina sunt leduri numai lampa de iluminat portbagajul este bec halogen. Cum or fi putut sa faca asta ?1 point
-
Pai nu , era vorba ca ii vedem pe altii ca pe niste zei si ne asteptam ca pe acolo sa fie altceva decat este La noi ce sa fie bine ? E putred totul si ne mai tine inertia in picioare Despre noi am spus mereu ca am o parere extrem de proasta doar ca nu mai am o parere buna nici despre altii in ultimul timp De aia am mai multe degete , sa arat cu fiecare unde trebuie si cum trebuie1 point
-
1 point
-
sigur ai vrut sa afirmi lucrul acesta? este F important la cati KM se fac reviziile indiferent de ce uleiuri folosim1 point
-
Adica? Eu daca pun Mobil1 in motor sunt la nivel de AMATORI doar pentru ca nu e un ulei de nisa?😆 As fi pus Red Line 0W-20 dar nu avea norma VW pentru garantie, asa ca Mobil1 0w20 mi s-a parut o alternativa convenabila la Castrol imbuteliat in bidoane VAG, am fost multumit la primul schimb si am ramas cu uleiul asta pe toata perioada garantiei. Acum, ca masina a iesit din perioada de garantie, nu mai sunt convins sa trebuie sa complic sa schimb uleiul cu unul teoretic superior. Echipa castigatoare nu se schimba.1 point
-
Ce sa zic mai @dercos nu toti suntem asa caldurosi, si m as cam indoi sincer ca tu la 0 grade te sui in tricou in masina... dar, fiecare cu ale lui Pana dau caldura si cele mai noi masini in cateva minute (bune deobicei), crede ma ca e foarte ok sa intri intr o masina incalzita, sa nu mai vorbesc de situatia in care mai ai si un copil...1 point
-
Nu este asa complicat, dureaza cateva ore tot retrofitul ACC, daca esti profesionist. Doar ca trebuie sa inlocuiesti si pompa abs, montezi radarul, manetele, calc de coloana (daca cel existent nu suporta), cablezi si codezi, etc E adevarat ca CCS e mult mai usor si costa mai putin.1 point
-
Poate la Diesel-urile vechi, altfel masinile noi dau caldura in cateva minute. Eu la temperaturi de 0 grade ma urc direct in tricou in masina. Pe parbriz pun o protectie si plec cu el uscat. Toate sunt mofturi, daca le privim obiectiv1 point
-
Ma refer, in general la calitatea uleiului, fata de Castrol - Liqui este destul de superior, iar Pakelo fata de amandoua este net superior, asta o spun testele si reteta uleiurilor, cei de la pakelo se lauda cu el pentru ca are o reteta buna, cu aditivi etc. In plus la noi in tara ce bagam noi in motoare totul e contrafacut. Pakelo este un brand de top in aceasta categorie, avand in vedere ca pe el scrie clar PROFESSIONAL USE ONLY. De ce foarte multi care baga Castrol sunt nemultumiti oare? Pe mine unul m a convins. Eu am venit cu parerea mea si receniza mea stricta. Cumparat pe banii mei, testat pe motorul meu si sunt mai mult decat multumit. And there is more, masina mea nu este "mega basic" absolut deloc. Doar vreau o durata cat mai lunga a motorului meu. Te inteleg, Andrei cu calitatile din fisele tehnice, dar tine cont ca esti in Romania, si totul este contrafacut si nu mai respecta ceea ce se afla pe acele fise. Poti avea incredere doar in unul strain in zilele noastre. Corect, nu exista "ulei minune", dar exista variante foarte bune de care poporul nu prea stie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Skoda 1.6 TDI 101 CP. Am ajuns cu ea la 5.200 km. Ultimul drum Târgu Mureș - Botosani 300 km 2 persoane portbagaj pe jumate plin , clima nu pornita tot timpul - consum 5,6. Oare o sa mai scada consumul ? Mi se pare cam mult......1 point
-
Daca se discuta de consum instant la acea viteza este irelevant. Sunt foarte multi factori care influenteaza consumul instant (vant, inclinatie, incarcatura, roti, carosabil).1 point
-
Salut, a mai fost schimbata distributia. In kitul de la Dayco am incredere pt 100.000 km. Cureaua e teflonata. Intinzatorul de la accesorii este pe arc asa ca am schimbat doar rola. pentru a schimba intinzatorul cu totul trebuie sa dai electromotorul jos. Alta distractie faina. Totodata la schimbarea distributiei la 100.000 km recomand si schimbarea curelei pompei de ulei. Eu am luat pe original si inauntru era tot Dayco.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00