Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2024 în toate secţiunile

  1. Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.
    2 points
  2. Mie parbrizul incalzit mi se pare util intr o singura situatie... cand traiesti intr o zona in care e foarte frig foarte mult timp, si ai drumuri lungi pe ger, de ti ingheata lichidul de parbriz si sau se depune gheata pe stergatoare. De ex Subaru are pe anumite modele zona de jos a stergatoarelor incalzite sa topeasca zapada de pe ele... in rest e inutil, si foarte scump ( daca n ai casco ). Sa si explic de ce... Nu stai la casa, nu ai garaj, etc... cobori la masina iarna, -10 grade, parbrizul complet inghetat. Din casa nu l poti porni, da? Ajungi la masina ve faci, o pornesti si dai drumul la incalzirea din parbriz... si astepti, minute bune pana se dezgheata, in masina RECE, si cu motorul rece pornit pana isi fave treaba... daca te grabesti, te enervezi si dai la.racleta, sa mearga mai repede, ca si cum nu ai avea parbriz incalzit... deci logic, cam inutil. Daca ai Webasto? Pornesti din casa/telecomanda cu 20 30min inainte... toate geamurile dezghetate, masina calda in interior, la.VW incalzeste si apa/antigelul, deci motorul e semicald cand ajungi si pornesti masina, nu mai stai, pornesti direct si pleci! Dpmdv Webasto e de departe solutia cea mai buna, chiar daca poate la.achizitie pare mai costisitoare, in timp isi dovedeste clar utilitatea. As alege oricand webasto in detrimentul parbrizului incalzit. Comfortul oferit de Webasto nu se poate simti decat dupa o iarna in care il.folosesti... pana sa nu am asa ceva, si eu consideram un moft/snobism.
    2 points
  3. 1 point
  4. Ti-am răsfoit puțin topicul și am ajuns la concluzia că, ce am pățit eu cu montajul flanșelor fără rulmenți e apă de ploaie față de de ai tras tu. Legat de oglindă, sunt 100% convins că unul dintre cei care manevrează pe ferry este cel care ti-a dat oglinda peste cap. Și eu la prima traversare spre Thasos am pățit ceva similar, în sensul că m-am întors și l-am văzut cu mâinile pe oglindă când se pregătea sa tragă de ea, l-am fluierat, s-a oprit și le-am rabatat din telecomanda. Păcat că te tot chinui cu planetara aia de ceva timp. Iar legat de baterie și la mine a murit subit, când am schimbat-o, iar cu încărcătorul ăla de la lidl nu reușești sa ii ridici decât voltajul, după ce se duce amperajul poți sa o lași la încărcat toată noaptea și nu trece de 11V. Eu am mers pe Varta Silver, nu ai avut-o că alternativa?
    1 point
  5. NU mai stiu cu exactitate, undeva la 80 si ceva toate 3 roti mai putin dreapta fata care avea 65%, pe uma am urcat-o iar pe elevator si au fost curatati si gresati culisatii etrierului si NU a mai bagat-o pe stand, am mers cu ea in probe pe Splaiul Unirii, franeaza beton...inclusiv plina cu pasageri (am testat si asa). Breaking news… Ieri cand sa ies din compex am deschis geamul ca sa pun cartela ca sa ridic bariera, poc, trosc, bum sa auzit in usa, pe urma NU a mai vrut sa se ridice gramul de la sofer neam. Aveam niste dezmembrari prin zona si am intrebat de macara, NU aveau pt masina mea deja “rara”. Am tras pe drepta, am desfacut usa, m-am chinuit sa dau jos izolatia fonica STP si am vazut ca macaraua e nituita pe tabla zincata si avea cablul rupt. Am dat fuga la Autokarma si am cumparat o tabla zincata cu macara noua (210Lei) de la Metzger. Am montat-o si conectorii, boxa, fata de usa am lasat pt a doua zi ca deja se inserase. Astazi am motat totul la loc (NU a mai pozat), am testat si totul e ok la batranica! PS: Macar am avut noroc de vreme buna!
    1 point
  6. 🙂 Nu de la aia 5000km se poate intampla ceva! Daca aveai probleme le vei avea inainte si dupa schimb. Deci stai linistit ca e ok! In schimb daca aveai cutia uzata se poate ca simptomele sa se accentueze dupa schimbul de ulei ("pleaca" mizeria si se plimba mai usor prin cutie). Dar nu are absolut nimic daca ai schimbat 5k km mai tarziu uleiul. Data viitoare il schimbi cu 5k km mai repede 😄
    1 point
  7. Si am inceput. Am pus trim reflectorizant de rs la haion si semnalizari dinamice. Avea dreptate @Al Bundy, este imposibili sa le schimbi la generatia asta fara sa dai oglinda jos.
    1 point
  8. E perfecta pentru scopul ei! Tu, peste 1 sapt: - jante pe 20 - arcuri - soft - admisie - chrome delete - sport cat - high flow exhaust -> hello tiguan R
    1 point
  9. Vezi ca ai un F in TSI ;))
    1 point
  10. Am montat și lămpile la picioare spate. Urmează să ajungă semnalizările dinamice în oglinzi. Cred ca e făcut așa sa nu intre sub pedale.
    1 point
  11. Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."
    1 point
  12. Stiau cine o cumpara si l-au lasat sa faca retrofit. Legat de jante, daca pastrezi masina mai mult de 4 ani, ramai pe 18 pentru ca, de unde vin eu, 215/55/17 si 235/45/18 sunt apropiate ca pret. Uneori mai ieftine cele de 18.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!