Mie parbrizul incalzit mi se pare util intr o singura situatie... cand traiesti intr o zona in care e foarte frig foarte mult timp, si ai drumuri lungi pe ger, de ti ingheata lichidul de parbriz si sau se depune gheata pe stergatoare. De ex Subaru are pe anumite modele zona de jos a stergatoarelor incalzite sa topeasca zapada de pe ele... in rest e inutil, si foarte scump ( daca n ai casco ). Sa si explic de ce...
Nu stai la casa, nu ai garaj, etc... cobori la masina iarna, -10 grade, parbrizul complet inghetat. Din casa nu l poti porni, da? Ajungi la masina ve faci, o pornesti si dai drumul la incalzirea din parbriz... si astepti, minute bune pana se dezgheata, in masina RECE, si cu motorul rece pornit pana isi fave treaba... daca te grabesti, te enervezi si dai la.racleta, sa mearga mai repede, ca si cum nu ai avea parbriz incalzit... deci logic, cam inutil.
Daca ai Webasto? Pornesti din casa/telecomanda cu 20 30min inainte... toate geamurile dezghetate, masina calda in interior, la.VW incalzeste si apa/antigelul, deci motorul e semicald cand ajungi si pornesti masina, nu mai stai, pornesti direct si pleci!
Dpmdv Webasto e de departe solutia cea mai buna, chiar daca poate la.achizitie pare mai costisitoare, in timp isi dovedeste clar utilitatea.
As alege oricand webasto in detrimentul parbrizului incalzit.
Comfortul oferit de Webasto nu se poate simti decat dupa o iarna in care il.folosesti... pana sa nu am asa ceva, si eu consideram un moft/snobism.