După ce am citit ce ai scris m-am uitat pe manualul de service și am văzut că sunt piese separate.
Am rememorat cele petrecute și:
- la comanda de pe site-ul autokarma flansa era descrisa ca rulment, ceea ce m-a indus în eroare, crezând că vine ansamblul flanșa plus rulment.
Ulterior citind la info suplimentar, am văzut că nu are rulment. M-am uitat pe site și acest rulment se poate comanda separat
Când am vorbit cel care mi le schimbase, i-am spus că nu am comandat acest rulment și că altă explicație pentru pocnituri nu există. Din păcate până pe 8 ianuarie a zis că nu mă poate ajuta. Așa că am mai tăiat de pe listă un "mecanic" din două motive: nu a realizat ca flansa nu avea rulment si mai ales ca mi s-a părut că se eschivează să își indrepte eroarea.
Am sunat pe altcineva și am avut noroc de două ori: mi-a comandat și montat rulmenții și nu am stricat nimic altceva în cei aproape 800km parcurși fără rulmenți...
In primele zile ale lui ianuarie urmează iar un drum la București și voiam să fiu sigur că nu se întâmplă nimic cu mine sau cu mașina. Acum mașinuța mea merge iar lin, fără zgomot!
Vă urez să aveți sărbători liniștite, drumuri bune și tradiționalul "La mulți ani!"
LE: de obicei mă sună de la autokarma un consilier de vânzări și mă mai întreba el. La această comandă am sunat eu la suport și l-am întrebat dacă e totul în regulă cu comanda, iar cel de la autokarma a zis că da. Nu vi s-ar părea ciudat să comande cineva amortizoare, flanșe, protecții, arcuri, bielete antiruliu și să refoloseasca rulmenții? Măcar o întrebare nu strica...