Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2023 în toate secţiunile

  1. Ho ho ho... va las niste poze Ca sa functioneze padelele cu modulul de la Van der Veer Engineering, trebuiau facute "analog" asadar, cele 2 rezistente date jos de la microswitch-ul din padele si facuta punte . Nu-s eu electronistul perfect care stie sa faca lipituri perfecte, dar ... functioneaza. Si modulul de la VdV Engineering: Preia info de pe CAN engine/ABS si face el comunicarea cu cutia + preia semnal de la padele (analog) + Vehicle speed output + Reverse lights = Scap de micsroswitch-ul de pe schimbator pt becurile de mers inapoi (au functionat bine deocamdata). Mai trebuie sa vad daca imi ajung cei 2 extra pini din panglica de la volan, daca nu, iau varianta cu 10 pini (1J0959654J) si fac legaturile separat (Masa, iluminat, Shift UP, Shift down). Yuhuuu! Drumuri bune si sarbatori fericite!
    4 points
  2. VW a luat decizii idioate lansand ID3-7 in loc sa fi inceput cu un astfel de ID2 de ex (sau cel mult acesta trebuia sa fie aici astazi). Este pe nicaieri cu minunata electrificare si actualele masini, nici gand sa fie la nivelul Tesla care astazi mie (care nu sunt mare fan electrice) imi pare ca nu are rival, cu preturi exorbitante raportate la (mai nou) o calitate sensibil sub ce livrau inainte. Eu astazi nu cred ca am un model VW pe care sa il apreciez in mod deosebit. Raman "clasicele" Polo/Golf/Passat cu bubele aferente noilor vremuri, pe partea electrica nu mi-as lua nimic de la ei.
    2 points
  3. VW e pe nicaieri cu modelele electrice. Nimic notabil sau dezirabil, calitate slaba pe multi bani.
    2 points
  4. Care va concura cu cele 20+ masini chinezesti ce vor inunda fiecare segment de piata an de an.
    2 points
  5. @zidanneda, din pacate n-am fost atent pe moment. Daca asculti atent se aude un tacanit la un momendat, care apoi dispare. @CristiALFdaca va fi nevoie, merg si la Bucuresti, merg destul de des oricum. Intre timp, impreuna cu un amic care e pasionat de VAG mai tot cercetam si se pare ca exista o problema care apare tot mai des la 2.0 si in special 1.8 pe partea de axe cu came, mai exact la regulatorul/magnetul de la VVT. Am gasit un video in care explica super bine, o sa il las aici si daca e cineva curios sa citeasca neaparat si comentariile.
    1 point
  6. Au început să vină cadourile de crăciun de la chinezi 😀 Și o mica urare de la MFD
    1 point
  7. In Germania au lasat-o mai moale cu electricele, mai ales dupa ce statul a decis sa nu mai ofere ajutor financiar la achizitie. Producatorii ofera discounturi incercand sa compenseze. Iar normele euro 7 vor fi ceva mai blande, ca sa nu se tensioneze situatia. Deci fara stres pentru termice. Intre timp poate vedem si ceva combustibili sintetici...
    1 point
  8. Eu nu as lua nimic electric si sper sa nu ni le bage pe gat cu forta astia cu ecologismul.
    1 point
  9. Ce pot spune, mulțumesc și Sărbători Fericite! A funcționat după ce am făcut ce mi-ai spus.
    1 point
  10. pune pe can in "instalation list" clima.
    1 point
  11. Fals, porneste la rece in anumite conditii ... exact cum descrie colegul. In special daca nu s-a putut finaliza cu succes in ciclurile anterior de mers.
    1 point
  12. Pe fata placutele se schimba cand mai au 2mm (noi, fara suport, au 14mm, suportul inca 5-6mm pentru un total de ~20mm) Discurile se schimba 21 de mm (cele de 276) respectiv 22mm cele de 288/312mm Pe spate placutele au 11mm de material si se schimba tot la 2mm. Discurile la 8mm (cele de 253) respectiv 10mm (cele de 272).
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!