Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.12.2023 în toate secţiunile

  1. Si eu care credeam ca 100-200 ;)) Bine, pe drumuri private ;)) Altfel… 60-130 ;))
    2 points
  2. Cu anvelope de iarna si conditii nu prea ok pentru launch control, cu stage 1 , am reusit pragul de sub 5sec 0-100, cred ca in conditii ideale ar mai scadea 0.2s. Per total sunt super multumit. In primavara vom continua proiectul, pana atunci strangem piesele necesare.
    2 points
  3. lasa 0-100, nu ai nevoie de el, cea mai importanta repriza este 80-160
    1 point
  4. Un mic update si de la mine, la postul din mai 2021. Iata-ne 2,5 ani mai tarziu, perioada in care am facut cam 100.000 km, inclusiv pe drumuri ceva mai proaste. Cam asa arata dupa toata perioada asta. Cu ocazia unei vizite in service in care a trebuit sa schimb mai multe (amortizoare fata cu flanse si rulmenti, bielete antirului, tampon superior motor, vreo 2 rulment), mi s-a recomandat sa schimb si pacatoasele astea de bucse asa ca, vazand ca sunt "consumabile", am trecut inapoi pe cele "goale" (Lemforder). Sa vedem cat tin astea...
    1 point
  5. Cauta atunci daca nu gasesti un "samsar" care aduce masini la comanda - o sa te coste cateva sute de euro in plus, dar aia au testere si isi verifica masinile inainte de a le cumpara. Dar mi se pare riscant sa cumperi o masina fara sa vezi cum arata pe tester DPF-ul, valorile pe injectoare, ambreiaje (daca are DSG). Sincer prefer o masina care a avut dauna la tablarie si a fost reparata bine, decat o loterie din asta din strainatate. E mai ietin sa repari tabla, decat motorul 🙂 P.S. Am avut un prieten care si-a luat un Passat de la DasWelt - aparea cu dauna 10k euro pe Carvertical si la RAR. A avut ghinionul vechiul proprietar sa ii "stearga" in parcare cineva masina si i-a trebuit: far matrix inlocuit, aripa dreapta, usi dreapta, ambele bari (ca s-au rupt urechiusele si a vrut barile noi) si pragurile. Practic masina era super ok, reparata foarte bine si fara airbag-uri sarile sau alte prostii. Dar toti romanii il sunau pe vanzator ca e o "coaja de masina", ca pune vietile oamenilor in pericol si ca stiu ei cum sa citeasca un raport CarVertical! Prostii - o masina se verifica fizic in locatie de catre un "specialist" si apoi se ia decizia de cumparare sau nu.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!