Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.12.2023 în toate secţiunile

  1. ...pot fi multe (inclusiv bateria masinii "pe duca" si intra Load Management si taie consumatorii). Iti face la fel si AC-ul daca il deschizi? (sa functioneze cateva secunde si apoi sa se stinga becul) Pune un tester si vezi ce erori ai.
    1 point
  2. 1 point
  3. Tot e mare presiunea. Ai facut adaptarea senzorului nou? O turatie ridicata poate indica un acumulator slab,o incarcare defectuoasa(alternator), cablaj corodat..etc. Sigur ai eroare ceva de tensiune scazuta. De aceea nu merge nici SS.
    1 point
  4. @EEXCALADE, @florilar1 Valori O2s (sper) din timpul plimbarii de regenerare, doua citiri din doua opriri. IDE00021 Engine RPM 984 /min IDE00196-ENG100000 Engine oil temperature-TOIL 73 °C IDE00558 Voltage of oxygen sensor bank 1 sensor 1 (broadband sensor) 0.741 Lambda / 0.000 V IDE00589 Fuel pressure 25820 kPa rel IDE04678-ENG102558 Oxygen sensor 1 Bank 1: Status Calibration O2-Signal-LV_LSL_AD_STATE 00000001 IDE04680-ENG99353 Oxygen sensor 1 bank 1: voltage raw value O2 signal-Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe) 2.964 V IDE05468-ENG102329 Oxygen sensor 1 bank 1 ceramic temp-TTIP_MES_LS_UP[1] 830.0625 °C IDE05654-ENG100606 Oxygen sensor enhancement adaptation factor-FAC_LSL_GAIN_AD[1] 0.95389 IDE05665-ENG103851 Oxygen value calculated-LAMB_EXT_CLC_FIL 6.8770 IDE05681-ENG100704 Oxygen sensor controller register-STATE_LSL_IF_SPI_RD[1] 108 IDE05682-ENG103046 Oxygen sensor plausibility status-STATE_SYM_DIAG_PUC_LSL_UP[1] VLS_OK IDE05683-ENG99980 Oxygen sensor diagnosis status-STATE_SYM_OBD_LSL_LSH_UP[1] NO_SYM IDE00021 Engine RPM 780 /min IDE00025 Coolant temperature 81 °C IDE00589 Fuel pressure 28070 kPa rel IDE04678-ENG102558 Oxygen sensor 1 Bank 1: Status Calibration O2-Signal-LV_LSL_AD_STATE 00000001 IDE04680-ENG99353 Oxygen sensor 1 bank 1: voltage raw value O2 signal-Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe) 2.007 V IDE05468-ENG102329 Oxygen sensor 1 bank 1 ceramic temp-TTIP_MES_LS_UP[1] 500.0000 °C IDE05654-ENG100606 Oxygen sensor enhancement adaptation factor-FAC_LSL_GAIN_AD[1] 0.95389 IDE05665-ENG103851 Oxygen value calculated-LAMB_EXT_CLC_FIL 5.4854 IDE05681-ENG100704 Oxygen sensor controller register-STATE_LSL_IF_SPI_RD[1] 228 IDE05682-ENG103046 Oxygen sensor plausibility status-STATE_SYM_DIAG_PUC_LSL_UP[1] VLS_OK IDE05683-ENG99980 Oxygen sensor diagnosis status-STATE_SYM_OBD_LSL_LSH_UP[1] NO_SYM Am facut si o logare in mers a compensarilor pe cilindri, plimbarea de dupa regenerare a fost scurta, valorile de 0.0002 multe, dar: - partea buna e ca totul e in limita +/-1mg/stroke - partea ciudata e ca in mers semnul deviatiilor se inverseaza... cilindrul 1 care la relanti are +0.4 +0.6, in mers ajunge la -0.6, iar cilindrul de la -0.2 ajunge la +0.6. https://ibb.co/86n2HMg (<-click pe link, apoi pe poza pt a mari) Daca toate astea va spun ceva, explicati-mi si mie, ms
    1 point
  5. Infractorul asta mic a cedat dupa 12 ani. Duminica, dupa un drum de 200 km am constatat ca apa nu urca mai mult de 65-70 grade desi afara erau +7 grade celsius. L-am comandat dupa codul OE si schimbat iar acum avem acul inapoi la 90. Masina momentan are 113k, un consum mediu de 5,5L/100km si o tinuta de drum extraordinara.
    1 point
  6. Se pot activa si pe Romania daca se introduc datele necesare, am facut si testat in Romania, totul bine, semnele sunt preluate si din navigatie Sunt importante si ceasurile, pe modele 2010-2011 nu pot fi afisate, am incercat, am cautat si un flash pt a face upgrade, dar nu gasesc Este suficient sa ai module 85 si 8E, limitarea la tine ar fi ceasurile.
    1 point
  7. Deoarece masina dansa foarte urat in curbe denivelate am mers la o verificare amanuntita a articulatiilor. Bucse, pivoti, brate, etc se prezentau foarte bine cu exceptia amortizoarelor spate care aveau urme de scurgeri si mi s-a recomandat un test de amortizoare pe stand. Rezultatul testului SS-53% si DS-56% ...ambele cu rosu pe stand deci defecte. Asa ca am comandat un set nou de amortizoare spate cu tot cu protectii si pentru ca uleiul la cutie avea aprope 50k l-am comandat si pe ala cu tot cu filtru si mi-am luat de-o grija. Urmeaza uleiul la motor + filtrele si lichidul de frana care are 2 ani de la ultimul schimb.
    1 point
  8. Sincer informatia din postul de mai sus si altele similare nu are nicio legatura cu titlul postului si nu aduce valoare pentru forum daca nu postati si codarile efective. Fara codari isi are locul doar pe topicul masinii personale. Multumesc.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!