Salutare! Eu am recondiționat peste 20 de Egr-uri, doar Originale,toate funcționează perfect,primul a făcut doi ani de zile. Problema lor am studiat-o doi ani de zile. Am căutat documentație pe net,YouTube luni de zile. Într-un final după 6 luni am dobândit informații necesare să reușesc să aduc acest egr la parametrii de fabrică. Din toate câte am recondiționat, toate au avut probleme mecanice care au generat și probleme electronice. Mai exact ele vin calibrate din fabrică. Lucrează într-o anumită plajă de tensiune. Mai apar și probleme mecanice care îl fac să se blocheze, adică rămâne blocat pe deschis. Ori supapa de control vacumatic se defectează (se sparge membrana). Per total,ca să pui un egr recondiționat pe o mașină, trebuie să fie impecabil de curat,rulment nou,roți dințate perfecte,supapă vaccumatică bună, ax clapetă care dirijează gazele prin răcitor fără îngrădire. Iar cel mai important calibrarea!!! Calibrarea se face cu sursă de laborator de precizie mare,un multimetru digital cu trei cifre după virgulă, un modul PWM -Adică Puls cu Modulație și multă dexteritate. Majoritatea spun ca așa ceva nu se reconditionează, în special mecanicii. Asta pentru că nu cunosc îndeajuns principiu de funcționare, valori de lucru și ceva electronică!!!! Acest Egr generează trei coduri de eroare: P407;P 403 și P 401a. Fiecare are specificul ei.