Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.12.2023 în toate secţiunile

  1. Gata, pe azi. Revizia e facuta. Uleiul de rodaj arăta foarte bine. Am bagat 10W60. Pus masina pe dyno, rezultat: 242.5 cp, 290 nm. Exact cum spuneam mai sus, cuplu e constant pe toata plaja de turatii. In poza din postarea de mai sus, se vede de unde aveam acea pierdere de 40 cp inainte de segmentare. Desi initial banuiam un injector. Sunt super multumit. Dyno-ul l-am facut mai mult pentru a ma asigura ca motorul ruleaza in parametri si dpdv al puterii. Nu am mai umblat la partea software deloc fata de versiunea de dinainte de segmentare. Nu prea mai aveam ce sincer. Pops & bangs-ul a fost minimizat de tot, sub 4k rpm nu face deloc, peste face putin, in limita bunului simt. Iar hardcut-ul l-am lasat. Probabil ca ma voi bucura de cateva ori pe an de el, poate pe la evenimente, dar e fain sa stiu ca masina stie sa faca si niste mici flacari. - vezi video cu run-ul pe dyno + hardcut aici: Si o poza cu fisa dyno: La final de zi, ma bucur ca am incheiat complet acest capitol al swapului pe partea tehnica. Mai ramane sa pun si foita de benzinar la ceasuri si sa adaptez si RPM pentru benzina. In rest pot sa continui cu urmatoarele lucruri de pe acel "to-do" list care nu se mai termina niciodata
    2 points
  2. In caz ca ajungi sa schimbi caloriferul, sa iei de la Denso, are canalele mai mari si nu se mai infunda asa repede. Reactioneaza antigelul lor cu ceva din sistem si de acolo acele porcarii de depuneri
    1 point
  3. Salut ! Pentru cine interesează codarea pentru activarea cornering lights la viraje sub 32 km/h sa se aprinda halogenele din far stg/dr (all weather lights). In primul rand codarea este pentru A4 B9 cu xenon, in al doilea rand... odata activat cornering pe luminile "all weather" nu vor mai merge din buton, adica, Audi a evoluat in asa hal inca acum nu mai suporta si cornering si fog light active in acelasi timp. Codarea se face pe Centrala Electrica 09, Long coding, parola acces: 31347 (daca e cazul) si se vor seta urmatoarele: - Fog light configuration: Static_cornering_light_via_foglightpin - Skl config: cornering_light_fvmss - Skl outputs: Skl_via_BCM1 Testat pe A4 B9 2016 cu OBD11.
    1 point
  4. Consum sambata in conditii de trafic normal pe Valea Oltului , un drum dus intors pana la Sibiu , fara autostrada , am mers pe la Talmaciu sa ma relaxez Cu autostrada in functie de trafic fac scot undeva la 7 , pana la Boita consumul e cel mai mic - 6.5 am avut sambata Si Long term ca se apropie de 10.000 si se reseteaza - 8.2 Cel anterior l-am ratat dar era undeva la 8.4
    1 point
  5. ce-mi place ca in acel vodeoclip nu sunt aratate operatiile cele mai importante, scoaterea tevilor din radiator si introducerea lor la loc.
    1 point
  6. Salut, Mersi mult pentru detalii! Foarte tare treaba asta cu tipul care aduce masini si le si verifica. Adevarul e ca la o masina de varsta de peste 10 ani e greu sa gasesti una intr-o stare cat mai aproape de noua....cel putin nu la un pret decent - e greu sa gesesti una de 2-3 ani vechime sa fie tipla. A fost la un moment dat un c2s pe mobile care in pozele de pe anunt arata foarte foarte bine, avea 53k km, iar pretul iesea in jur de 54k net - pret bun dar pana m-am decis eu s-a vandut masina.... Bine, cel mai probabil avea ceva defecte ascunse/mascate, ma asteptam dar arata foarte foarte bine masina (cam cel mai bine din poze dintre anunturile de pe mobile la ora acutala si la pretul de sub 60 000
    1 point
  7. Nu ! Si pana la urma e un Seat. Poti gasi ceva mai bun din gama VAG la banii aia, fie si cu cativa km in plus.
    1 point
  8. Salutare! Eu am recondiționat peste 20 de Egr-uri, doar Originale,toate funcționează perfect,primul a făcut doi ani de zile. Problema lor am studiat-o doi ani de zile. Am căutat documentație pe net,YouTube luni de zile. Într-un final după 6 luni am dobândit informații necesare să reușesc să aduc acest egr la parametrii de fabrică. Din toate câte am recondiționat, toate au avut probleme mecanice care au generat și probleme electronice. Mai exact ele vin calibrate din fabrică. Lucrează într-o anumită plajă de tensiune. Mai apar și probleme mecanice care îl fac să se blocheze, adică rămâne blocat pe deschis. Ori supapa de control vacumatic se defectează (se sparge membrana). Per total,ca să pui un egr recondiționat pe o mașină, trebuie să fie impecabil de curat,rulment nou,roți dințate perfecte,supapă vaccumatică bună, ax clapetă care dirijează gazele prin răcitor fără îngrădire. Iar cel mai important calibrarea!!! Calibrarea se face cu sursă de laborator de precizie mare,un multimetru digital cu trei cifre după virgulă, un modul PWM -Adică Puls cu Modulație și multă dexteritate. Majoritatea spun ca așa ceva nu se reconditionează, în special mecanicii. Asta pentru că nu cunosc îndeajuns principiu de funcționare, valori de lucru și ceva electronică!!!! Acest Egr generează trei coduri de eroare: P407;P 403 și P 401a. Fiecare are specificul ei.
    1 point
  9. NU. cablul de la microfon ce duce acum in modulul de bt trebuie dus in navigatie.
    0 points
  10. Frumoasă povestea, frumoasă mașina, merită pasiunea... drumuri bune cu entuziasm! M-am abonat la topic.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!