Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.12.2023 în toate secţiunile

  1. 1100 de km de la engine rebuild. Mers pana in 3k rpm. Pe finalul rodajului a mai vazut si 4k. Maine merg sa ii fac revizia. Si dupa, daca este timp, o punem pe dyno sa vedem ce scoatem.
    4 points
  2. Am tecut la anvelopele de iarna ,dar mai intai am trimis jantele la vopsit ,OEM Graphite Lucios. La demontare am gasit un senzor care nu mai avea o bucata din el,am pus unul nou ,OE. Valve noi Huf,plumbi negri si colantat capacele in negru lucios (momentan nu am gasit un gri asemanator) Setat in bord 18 Winter si asteptam zapada 🏂
    3 points
  3. 4 luni mai tarziu si alti 4000km adunati in bord. La 188000 s-a facut revizia anuala, ca de obicei filtre mahle toate si ulei Mobil 1 Esp 5w30. S-a mai inlocuit si termostatul deoarece de cand a venit vremea rece ajungea destul de greu la 90 grade in bord, totul ok acum. Am renuntat la a 4 iarna cu anvelopele all season Vredestein, le pastrez pentru vara viitoare si acum am luat dedicate de iarna. Desi mai aveau carne cam 5.5mm toate , iarna trecuta la munte in zapada ezitau destul de tare iar daca prindeau anul asta vreo zapada mai serioasa stateai cu emotii cu ele. Problema lor a fost de fapt ca stateau foarte bine pe ploaie in teste dar medii pe zapada si aveau canelurile de degajare destul de mici pt zapada. Alte mici probleme din cauza varstei aparute in ultima luna, yala de la portbagaj a murit iar butonul de deschidere facea si el figuri demult, apasam de multe ori pana reuseam sa deschid. Asa ca l-am vizitat pe @F l o r i n(multumesc si pe aceasta cale) si am schimbat yala si butonul , cel din urma a fost luat de mine inainte sa ajung la el. Bonus mai aveam si o eroare de mult timp pe partea electrica a contactului si l-am schimbat si pe acesta sa nu avem surprize. Yala si contact oem ambele, iar butonul l-am luat eu de pe epiesa aftermarket, am gresit ca si cel oem nu era asa de scump. 189.000km si mergem mai departe 😀
    1 point
  4. @EEXCALADE Teava de esapament nu e neagra, dar e o masina de 12 ani, asa ca nu stiu cat de curata ar trebui sa fie... Recent a cazut partea din spate a esapamentului pe traversa din cauza coroziunii unui colier care asigura prelungirea... s-a inlocuit in aceeasi zi cand a cazut (o zi cu regenerare si aia ). Asadar nu pot exclude deteriorari fizice la DPF sau evacuare, dar cu atata electronica m-as astepta sa apara o eroare macar intr-o astfel de situatie... Anulat nu e, masina a avut doi proprietari, primul a lucrat doar cu reprezentanta, iar eu o am de 9 ani. Valoarea de compensare la ralanti a primului injector e ceva mai mare (stabil +0.3/+0.4, rar +0.7) decat a celorlalte. In mers nu am vazut decat 0.0...02 deci nu ajuta, iar piscand acceleratia mai cresc valorile, dar raman sub 1 inainte sa citeasca tot 0.0...02. Motorul suna perfect si nu scutura in afara regenerarii, nu scoate fum niciodata in rest. Mai pot testa ceva relevant cu VCDS legat de injectoare sau DPF? @adrian001, @nicusan Discutia daca pregatirea regenerarii e sau nu regenerare e deja filozofica... transformarea efectiva a funinginii in cenusa n-a inceput inca, dar combustibil suplimentar se introduce deja ca sa ridice temperatura. Din ce spuneti voi rezulta ca pregatirea regenererarii si/sau regenerarea in sine apare si la temperaturi mai mici afisate in bord. Intrebarea e daca aveti si fum la inceput sau nu? Ms
    1 point
  5. Senzorul trimite un raspuns electric liniar corespunzator cu deformarea elementului piezo functie de diferenta de presiune existenta pe element. In lantul de transmisie de la senzor la ECU pot aparea mici deviatii din cauza elementului piezo, a tensiunii de alimentare de 5V care in realitate poate fi de la 4,9 V la 5,1V sau a rezistivitatii firelor electrice care leaga senzorul de ECU (lungimea lor). Deviatiile in limite mici sunt perfect normale si acceptate. Offset-ul este valoarea de corectie a deviatiei semnalului care ajunge la ECU astfel incat cu motorul oprit valoarea citita de ECU sa fie de 0 KPa. Raspunsul ideal al senzorului ar trebui sa fie o dreapta conform link-ului de mai jos: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f45-216d-sat/components-connectors/components/components-with-b/b300-exhaust-gas-pressure-sensor-before-diesel-particulate-filter/1VnYcHiI9p In realitate senzorii aftermarket au probleme cu stabilitatea senzorului piezo, a timpului de raspuns si a formei curbei de raspuns. Singurii producatori aftermarket care respecta calitatea si dau o durata aproximativa de viata de 400.000 km a senzorilor lor sunt Bosch si Delphi.
    1 point
  6. Multumesc! Sigur ca da, oricand!
    0 points
  7. @mihai.onu94cu 8.5 si et35, am cam 5mm pana la amortizor și nu îmi atinge aripa. Pe spate merge chiar mai bine, dar nu vreau sa umblu cu distanțiere și nici lowrider. @oldtimercraiova mulțumesc frumos! Abia aștept sa vină căldura și să găsesc un dg250 de 1.9tdi.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!