@EEXCALADE
Teava de esapament nu e neagra, dar e o masina de 12 ani, asa ca nu stiu cat de curata ar trebui sa fie... Recent a cazut partea din spate a esapamentului pe traversa din cauza coroziunii unui colier care asigura prelungirea... s-a inlocuit in aceeasi zi cand a cazut (o zi cu regenerare si aia ). Asadar nu pot exclude deteriorari fizice la DPF sau evacuare, dar cu atata electronica m-as astepta sa apara o eroare macar intr-o astfel de situatie... Anulat nu e, masina a avut doi proprietari, primul a lucrat doar cu reprezentanta, iar eu o am de 9 ani.
Valoarea de compensare la ralanti a primului injector e ceva mai mare (stabil +0.3/+0.4, rar +0.7) decat a celorlalte. In mers nu am vazut decat 0.0...02 deci nu ajuta, iar piscand acceleratia mai cresc valorile, dar raman sub 1 inainte sa citeasca tot 0.0...02. Motorul suna perfect si nu scutura in afara regenerarii, nu scoate fum niciodata in rest. Mai pot testa ceva relevant cu VCDS legat de injectoare sau DPF?
@adrian001, @nicusan
Discutia daca pregatirea regenerarii e sau nu regenerare e deja filozofica... transformarea efectiva a funinginii in cenusa n-a inceput inca, dar combustibil suplimentar se introduce deja ca sa ridice temperatura. Din ce spuneti voi rezulta ca pregatirea regenererarii si/sau regenerarea in sine apare si la temperaturi mai mici afisate in bord. Intrebarea e daca aveti si fum la inceput sau nu?
Ms