Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.12.2023 în toate secţiunile

  1. Fals, porneste la rece in anumite conditii ... exact cum descrie colegul. In special daca nu s-a putut finaliza cu succes in ciclurile anterior de mers.
    3 points
  2. Dupa alergat zilnic pe autostrazi, Baloo necesita o baita, aglomeratie mare la spalatorie, am asteptat ceva, dar trebuia data jos sarea! Inapoi la nani 😴 in garaj, concediu pana anu' viitor!
    2 points
  3. Vorbim despre CFHC, 2.0 tdi-cr. Teava la care este prins vine de după filtru de particule. Presiunea atmosferică ce senzor o măsoară?
    1 point
  4. Si uite că a venit și iarna. Cel puțin pe hârtie pentru că aici a nins doar o zi, maxim două. Cu toate acestea, pregătirile pentru iarnă au decurs cum se cuvine și anume: Am cumpărat 2 cauciucuri pe față noi Taurus Winter dot 2023 pret 600 de lei ambele. Pentru că știam de problemă și am vrut să evit distrugerea în timp a cauciucurilor, am schimbat bieleta de direcție stânga. După schimbarea bieletei, clar a urmat reglajul geometriei care a costat 220 de ron și din fericire a fost făcut ca la carte. Odată cu bieleta, am schimbat și garnitura de la capac și cea de la pompa tandem. Pret schimb bieletă direcție stanga FAG, garnitura capac Elring, garnitura pompa tandem Elring + manopera a fost cam 330 de lei parcă. Cu ocazia asta, pot spune că sunt și eu pregătit de iarnă și am rezolvat și problemele de la direcție pe care le aveam. Cauciucuri noi, direcție ok, reglaj corespunzător = mașină fericită. Cel puțin momentan deoarece iarna vine și cu o grămadă de gropi noi de care dau inevitabil eu fiind nevoit să fac naveta la munca 30km. Vă las și niște poze cu operațiunea care a fost făcută în 31 Noiembrie. Pe lângă această mentenanță înainte de iarnă, astăzi am făcut un upgrade de estetică la interior prin schimbarea nucii de la schimbător cu tot cu acel manșon și ramă cromată. Cea veche era posibil cea originală și extrem de uzată, așa că acum arată foarte bine. Singurul lucru cu care încă mă obișnuiesc este înălțimea de la cel nou care este puțin mai înalt față de cel vechi. M-am gândit și să scurtez acea tijă dar nu cred că e necesar, cel puțin momentan. Cred că e o chestie de obișnuință sincer.
    1 point
  5. Asa zice documentatia oficiala intr-adevar, ca tre sa fie 70 de grade minim ca sa inceapa, si eu am citit acum vreo doua zile exact documentul de mai sus... la alte motoare poate fi 50, dar pt 1.6 CR e scris clar 70. De aia nu am crezut nici eu pana cand am facut calculul cu km pe baza datelor de la ultima regenerare. Momentan nu am alta ipoteza din pacate. La mine cand ajunge temperatura in jur de 70 in bord (in timpul presupusei regenerari), atunci incepe sa se rareasca fumul si sa se linisteasa scuturatul, devine doar tremurat, tot mai fin, aproape imperceptibil spre final, dar de atatia ani cu masina aud cand nu merge perfect echilibrat. Paranteza. Ce am mai observat in timpul investigarii cu VCDS a fost ca temperatura citita de VCDS (IDE00025 Coolant temperature) e cu vreo 10 grade mai mica decat cea afisata in bord... nu stiu exact care de unde isi ia valoarea. Pana la 80 pe VCDS ambele au urcat cam cu aceste 10 grade diferenta... cand VCDS arata intre 80 si 92, acul statea nemiscat dept in bord la 90. Daca in bord eu nu vad temperatura corecta, ci mai mare, asta ar insemna ca regenerarea incepe chiar la temperaturi mai mici decat am descris in post... sau poate sunt parametri diferiti. Am incalzit in seara asta motorul stand pe loc si cu piciorul pe acceleratie pe la 1500-2000, ca in mers n-am reusit, au fost -3 grade afara, deci am urmarit concret cum creste temperatura. M-am gandit ca ideal ar fi sa pot urmari o regenerare cu VCDS... Tehnic ar fi posibil poate, daca pot forta o data ca sa nu se temine regenerarea (cu opriri dese) si ziua urmatoare sa pun testeru, numai ca nu pot conduce si testa simultan. Se poate porni regenerarea si direct din VCDS, am fost de fata cand s-a facut asta acum 6 ani la schimbarea unui senzor. Doar ca nu stiu daca la statul pe loc se va comporta la fel ca si in mers. Si nu stiu ce parametri as putea sa urmaresc, ca sa si aflam ceva relevant. La DPF nu am vazut ceva care sa indice cand si cat combustibil suplimentar introduce... poate valorile senzorilor implicati in regenerare. Daca documentatia oficiala spune intr-un fel, iar noi constatam altceva, inseamna ca iar ne-au pacalit (ceea ce ma indoiesc), sau mai degraba e o problema cu un echipament folosit de algoritmul care declanseaza regenerarea... Si daca ma gandesc bine, ar mai fi varianta ca nu ne uitam unde trebuie sau nu citim cum trebuie documentatia... dar e totusi destul de clar cel putin in linkul de mai sus.
    1 point
  6. Am tecut la anvelopele de iarna ,dar mai intai am trimis jantele la vopsit ,OEM Graphite Lucios. La demontare am gasit un senzor care nu mai avea o bucata din el,am pus unul nou ,OE. Valve noi Huf,plumbi negri si colantat capacele in negru lucios (momentan nu am gasit un gri asemanator) Setat in bord 18 Winter si asteptam zapada 🏂
    1 point
  7. Si faptul ca ECU-ul modifica parametrii normali de functionare ai motorului pentru a aduce motorul/DPF-ul mai repede la temperatura optima de regenerare sa inteleg ca pentru tine nu face parte din procesul de regenerare ?
    1 point
  8. Nu am nicio intentie de a discuta in contradictoriu, deci acest raspuns va fi ultimul din partea mea in ce ne priveste. Cei 7 ani de acasa m-au invatat: - sa ascult inainte sa vorbesc; am descris amanuntit si relativ documentat o situatie, inclusiv am venit cu niste date logate, dar am primit un raspuns care dovedeste ca interlocutorul nu a citit postarea, sau in orice caz, nu cu atentie. - sa vorbesc doar daca am ceva de spus; eu am citit cu atentie si de mai multe ori raspunsul primit si am ajuns la aceeasi concluzie (ca si interlocutorul, ceva mai tarziu) ca nu ma ajuta cu nimic... daca imi spunea sa citesc un anumit articol, sa urmaresc un anume set de parametri sau sa caut o anumita corelatie, folosind VCDS intr-un anume fel, cred ca m-as fi descurcat - sa nu subestimez persoana cu care discut; nu suntem toti mecanici de meserie, dar poate unii suntem capabili sa intelegem o problema - sa nu ma consider atotstiutor si posesorul adevarului absolut; mecanica e stiinta complexa, cu multe variabile... cat traim, invatam; cum o afirmatie reflecta experienta fiecaruia, apar si contradictii, asta n-ar fi asa o problema mare - sa nu fiu agresiv verbal inutil si excesiv; eu am incercat sa scriu la obiect dupa cum se poate constata toate cele bune si scuze pentru citat
    1 point
  9. Kilometrajul de la momentul testarii minus 180km (valoarea de la terminarea ultimei regenerari, vezi in test) = valoarea notata de mine in masina, cand a inceput scuturatul si fumul saptamana asta+ 6km. Distanta parcursa in acea zi pana cand turatia a scazut sub 1000 a fost de aproximativ... 6km. Mai mult, daca intr-o zi cu scuturat, fum si 1000 rpm am mers putin si cu opriri, ziua urmatoare incepe la fel... exact in acelasi interval scurs de la pornire (cateva minute), dupa aceeasi distanta parcursa (1-2km). Asadar pana azi am banuit, dar acum as zice ca e sigur legat de regenerare. Ceea ce am scris e rezultatul observatiilor de mai multe luni, in care am avut aceste episoade de fum, scuturat si turatie crescuta repetate la 1-2 zile, dupa acelasi tipar, apoi nimic 1-3 saptamani. Despre scuturat stiu ca era prezent si acum 3 ani cel putin (ma surprindea si atunci ca aparea tot cam pe la aceleasi semafoare)... posibil si mai demult, dar la vremea aceea nu am remarcat fum, poate era sau poate nu. Faptul ca masina creste turatiile, scutura si iese combustibil nears se potriveste cu injectarea de combustibil suplimentar pentru ridicarea temperaturii in DPF, asa cum e descris in specificatiile procesului de regenerare. Pe masura ce temperatura creste, combustibilul suplimentar arde si nu mai iese fum, asa cum nu trebuia sa iasa de la inceput. Iar pe masura ce se injecteaza mai putin combustibl suplimentar scade si tremuratul. E un mister de ce regenerarea ar incepe inainte ca acul de temperatura sa se fi miscat de pe 50 macar... asta sper sa aflam, dar momentan nu vad alta explicatie. Daca totul ar merge dupa manual, probabil n-ar scoate nici fum, nu-i asa? Deci daca sunt idei, ce masuram sau verificam in continuare, sunt binevenite... indiferent la ce concluzie duc. Urmatoarele postari descriu fenomene similare, insa fara date din loguri https://vwforum.ro/topic/140009-fum-alb-regenerare-dpf-skoda-yeti/ https://vwforum.ro/topic/12651-service-uri-in-cluj-napoca/?do=findComment&comment=3102892 https://vwforum.ro/topic/44032-filtru-diesel-de-particule-dpf/?do=findComment&comment=3103348
    1 point
  10. Se pare ca nu ai cei 7 ani de acasa,nu am ce sfat particular sa-ti dau cand tu ai folosit ptr prima data un vcds si ai zero cunostinte despre management la un siemens-continental! Asa cum ai primit raspuns de la excalade,regenerarea nu pornește niciodata la prima pornire!
    1 point
  11. Nu porneste nici o regenerare la rece . Regenerarea porneste doar dupa ce se indeplinesc cateva conditii (una din ele e ca antigelul sa aiba minim 80 grade)
    1 point
  12. Sustin ca scoate fum cand face regenerare dupa o pornire la rece... nu am scris nicaieri ca face regenerare la fiecare pornire. Intr-adevar, daca nu termina regenerarea intr-o zi, incearca si ziua urmatoare la cateva minute dupa pornire, dar asta e normal. Fumul la regenerare, mai exact la inceputul ei, nu e. Din comentariul tau deduc ca nu citesti, dar dai sfaturi generaliste care nu spun nimic.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!