Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.12.2023 în toate secţiunile

  1. Am pus catalizator, Am îmbrăcat downpipe în fibra de sticlă, am prelungit tips-ul actual de la toba pentru ca nu m-am indurat sa tai din bara iar lucrurile au început sa aibă alt miros, la propriu și ceva mai putina gălăgie, cât ne lasă cutia de viteze (3000 ture la 110km/h) De asemenea am trecut la upgrade-ul clasic de frâne, suporți etriere de 312mm cu discuri și plăcute "ceramice" de la trw. Momentan mulțumit, chiar și pe frig tot e mai bine decât ce era înainte. Dacă tot am zis frane, am schimbat tot. Furtuna, conducte spate, furtuna punte și lichid. Au rămas doar conductele de la punte spre pompa, și de la pompa spre furtunile fata. În rest,brand new. Totodată, dacă am reușit sa vând fostele jante (mi le.doream de iarna, dar ilegal cu 225 40 18 nu vreau sa merg iar legal cu 245 35 18 nu îmi permit financiar nici chinezării, căutați de curiozitate) și am achiziționat toată bucsaraia fata. Pivoți, bucși pline oem(e deja destul de dura suspensia de la eibach by KW, nu era loc de poliuretan), bielete antiruliu și de direcție cu capete de bara și rulmenți față cu protecții pentru discurile. Astea urmează sa le.montez weekendul acesta. Am mers pe meyle-hd unde am găsit și unde nu am găsit, am pus lemforder( dacă pe a4 a.tinut meyle HD ca în prima zi timp.de 6 ani, pe mine m-au convins). Și pana termină ucraineanul display-ul orizontal, am mai montat unul vertical pe un a4 b7, abia aștept sa pun pe broască. Deja m-am gandit cum să fac serigrafia, renunțăm la vitezometrul analogic, si trecem la digital.
    6 points
  2. Da, din Hamburg, gasita pe mobile.de . Vanzatorul destul de rece, asa scria si in review-urile sale, mi-a trimis cam tot ce am cerut. Mi s-a parut ok masina, am zis ca merg eu sa o iau, impreuna cu un prieten care a fost si mecanic. Dar cu greu puteam lipsi cateva zile de la job amandoi si dupa un calcul, toata distractia ma costa aproximativ 1200euro minim...plus ca exista si probabilitatea ca masina sa se strice pe drum, ceea ce putea deveni un cosmar si ca timp si financiar. Am intrebat printre cunoscuti de recomandari de persoane serioase care aduc masini, insa unul singur mi-a spus ca o si testeaza la fata locului, ceilalti au zis ca doar o incarca si o aduc. Omul super ok, a zis ca el merge saptamanal cu platforma in zona aia a Europei si poate merge sa o vada si daca nu imi place sau nu este ok masina, sa ii platesc 150euro deranj. Am asteptat 2 saptamani pana a putut ajunge sa o vada...mi-a trimis zeci de poze, care m-au dezamagit putin ca ordin estetic, insa dupa un discount de 800euro si fiind si singura varianta eligibila pt caietul meu de sarcini, am zis ca o iau. El a vazut masina vinerea, la intoarcerea spre Romania. Luni am platit-o si peste inca o saptamana a incarcat masina si a adus-o la mine acasa, pretul fiind de 800euro plus TVA. Totul cu factura, asigurare. Nu stiu de ce, in realitate, masina arata mult mai bine decat in pozele facute de el acolo, ceea ce a devenit o surpriza placuta. Dupa ce am adus-o acasa, am inceput sa descopar probleme care lui i-au scapat si vanzatorul le-a ascuns. Nu grave, dar incat sa ma faca sa inteleg ca nu o pot vedea ca pe o masina aproape noua, ci ca pe una care este un proiect de aducere la starea initiala a unei masini aproape noi. Stopul dreapta il vazuse el la cumparare ca avea apa in el, fiind o problema comuna...oranamentul acela reflectorizant el nu a vazut ca este crapat, dar in poze apoi, am vazut ca nu am analizat atent ca se vedea. Deci minus 4600lei cu asta...incuietoarea usii de la pasager nu arata usa deschisa, si geamul functiona defectuos din cauza asta...lucru care i-a scapat la cumparare. Trapa nu functiona 100% corect pe deschidere, a trebuit alt motoras nou ( este problema f comuna a lor asta) minus 500euro. Daca vedea toate astea, poate mai negociam ceva cu vanzatorul...Ideea este ca alta masina cu aceleasi dotari si pret similar nu exista pe mobile...nu am prea avut variante. Bugetul meu maxim fiind de 60.000euro...Ah si nu am istoricul service. Vanzatorul mi-a pozat o mapa cu istoricul service, ceea ce de fapt erau facturi de service, dar relativ putine pt varsta masinii. Asa ca am mai bagat mii bune de euro in lunile urmatoare...prezentate anterior
    2 points
  3. 1 point
  4. sal.. cel mai multumit pe RCA am fost la Meridian Vest. Am refacut cateva elemente la Passat-ul B6, care avea un verde-rosiatic inchis. A iesit nuanta mai bine ca la cateva reprezentante vw. De Metrotehnica nu ma pot pronunta, dar la celelalte doua nu prea am avut experiente placute la revopsiri.
    1 point
  5. Problema la DPF reprezinta doar efectul unei defectiuni ,NU si cauza. Monitorizati si intretineti motorul ,doar asa evitati problemele la DPF. Exemplu : Aprox 80% din km facuti in RO
    1 point
  6. Da… dar nu gasesc niciunde vreo informatie despre lansarea lui PS5S care gasisem ca va avea putin alta denumire. Azi mi-au ajuns si piesele pentru urmatoarea revizie. In afara de placutele spate, totul va fi schimbat preventiv.
    1 point
  7. Ai de mama mea ce preturi pentru o banala revizie, la reprezentanta. Cost real sub 1000 lei Nu e jaf filtrul de polen, cam tot devizul ala Ne intoarcem la vremurile cand masina era "un lux" 🙂
    1 point
  8. Preturile de la dealer astea sunt, dar eu nu inteleg de ce schimbati si filtrul de polen la ei??? sa dai 300 lei pe un filtru Mann/Mahle (ca ala e OE) si 50 de lei pe manopera, mi se pare jaf! Un filtru Mann/Mahle antialergen este 60 de lei. Unul cu adevarat bun (anti praf mic, antialergen, etc) este 90-100 lei. Dureaza fix 30 de secunde sa il schimbi singur si nu are legatura cu garantia. Mai bine foc la banii aia 🙂 La inspectie au verificat si lichidul de frana si daca ai rechemari in service/update-uri pe unitatea media?
    1 point
  9. 1 point
  10. am folosit metabond gold pe masina , nu am observat nimic special , acelasi consum, putere , cuplu ..........concluzie -150 lei aruncati pe geam.
    1 point
  11. Treci pe 0w20. Nu conteaza la cati km faci reviziile, pui norma recomandata de producator, iar pentru DADA uleiul recomandat e 0w20 cu VAG 508/509.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!