Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.12.2023 în toate secţiunile
-
Salutare, operatiune realizata cu succes. In urma logului facut ieri, am realizat ca pompa functioneaza, dar era obturata cel mai probabil si nu facea debit. Astazi de dimineata am plecat la Bacau la @EEXCALADE si am realizat operatiunea pe loc. In 2 ore eram deja la drum. Before: After: In urma procedurii, totul functioneaza perfect, nu mai am un ESP care se aprinde complet aleatoriu la kickdown/plecari mai fortate. Totodata, s-a constatat ca flansa de la cardan (spate) este distrusa si necesita inlocuire. Cel mai probabil si cea din fata de la cutie necesita inlocuire asa ca acum ma pun sa caut un service care sa realizeze operatiunea asta + o eventuala verificare a rulmentului intermediar de la mijlocul axului cardanic (la recomandarea lui @EEXCALADE). Ma declar multumit si recomand cu toata inima sa mergeti la el. Un om onest, curat si care explica pe intelesul tuturor operatiunile facute. Urmeaza sa schimb flansa/flansele si sa vedem ce-o mai fi.3 points
-
3 points
-
Reinvii postarea cu acumularea de apa in filtru de aer, deoarece nu e prima data cand gasesc filtrul de aer ud la baza sau cu urme atunci cand fac revizia..... Si Touareg NFL are aceeasi problema ca cel FL.... Pt rezolvare la NFL trebuie 2 piese, ambele cu acelasi cod, dar cu o litera in plus la final 7P6805962C si 7P6805962, cost 180 lei ambele piese. Dupa 2015 am inteles ca s-ar fi montat piesa 7P6805962, dar degeaba ca nu deviaza picaturile de apa de pe far si trebuie montata si piesa 7P6805962C. 7P6805962C 7P68059622 points
-
2 points
-
Update la problema de mai sus. Initial ma programasera pentru Luni 18 Decembrie dar nu am mai avut rabdare mai ales ca am observat si linistitorul martor de check engine tot cu galben. Asa ca azi dimineata m-am infatisat de urgenta la poarta service-ului si 30 minute mai tarziu m-am lovit de ...problema bucuresteanului modern: cabluri roase de soareci.2 points
-
Am incercat ceva de genul, dar tot se vedea dupa ce o spalam parca era o obsesie de care am scapat...nu am nimic rational in alegerile astea. In plus, daca am o zi mai trista, imi revin cu o comanda de piese2 points
-
Prezint si eu noua jucarie, luata doar pentru suflet, contrar criticilor multor apropiati. Recunosc ca poate este o alegere ilogica, insa pe mine ma bucura si chiar aveam nevoie de un nou proiect. Este un 997 facelift, din 2010, Carrera 4S cu multe optionale, 100.000km si fara probleme serioase, cel putin la prima vedere. Am planuri mari, sa o fac cat mai aproape de impecabila, insa nu este usor, piesele nu sunt usor accesibile nici logistic, nici financiar, nici ca documentatie (forumuri/youtube). Si vreau sa fac singur cat mai multe chestii la masinuta. Am dorit sa fie facelift pt a avea noul motor cu injectie directa si a scapa de vechile probleme la motor cu arborele intermediar. Totodata si interiorul este mai fresh ( daca putem numi asa un interior din 2010). Ca si dotari am dorit sa fie neaparat Carrera 4S ( motor mai mare, mai puternic, si sa fie AWD ), PDK ( prima generatie, 7 trepte ) , am dorit sa aiba sub 120.000km, evacuare cu clapete ( PSE), suspensie adaptativa electronic, pachet Sport Chrono ( mod de circuit si cronometru vintage pe bord), scaune cu 18 ( parca) reglaje electrice, lectie invatata de la cealalta masina, Mk7 R cu scaune stock si f incomode pt mine, jante model Turbo pe 19, faruri dinamice, culoarea sa fie neagra, si sa coste maxim 60.000e. Si am gasit una singura, pe mobile, in Hamburg. Deci alegerea a fost simpla. Din intamplare are si trapa, sonorizare Bose, oglinzile heliomate, conectivitate bluetooth. Ca si prime impresii dupa vreo 500km, masina este mult mai jucausa decat Golf 7R la acceleratii in curba, este foarte solida, amortizeaza placut denivelarile, sunetul motorului este interesant, dar incomparabil cu motoarele in V, acceleratia este instantanee, fiind aspirata ( are 3.8l si 385 cai ). Ca si parti negative gasesc prea incurcat meniul de infotainment, sonorizarea slaba la volum normal, lipsa comenzilor pe volan ( din cauza configurarii cu volanul sport care are padele, dar nu are comenzi pe volan ) si voi mai adauga pe masura ce merg cu ea.1 point
-
1 point
-
Cu siguranta s-au intarit bine de tot (vechime plus frig), de acolo si ruperea aderentei. Au tinut atatia ani?1 point
-
Ce fain arata ID7 in interior , parca e facut ptr prescolari sa il poata face si ei din plastilina la orele de lucru manual Probabil ca mor de ciuda astia de la concurenta cu iX-uri si alte masini nereusite cand vad expozitia asta de tablete de la VW1 point
-
In sfarsit a venit si lampa de portbagaj din China. Acum pot spune ca masina e full led.1 point
-
Hahaha, tare asta! ma regasesc si eu in acest scenariu din cand in cand (comandat piese, scule, solutii de detailing, etc). PS: si la Golf e mai copt acel plastic de sub stergatoare, eu il mai "palmuiesc" din cand in cand cu CarPro Perl, care il folsesc pe toate trim-urile de plastic negru si anvelope.1 point
-
In "drumul" spre stare impecabila am inlocuit tot ce inseamna risc si consumabile din fata. Termostat antigel,flansa plastic antigel,antigel,termostat ulei ,valva control presiune ulei,simering vilbrochen ,fulie vilbrochen,toate oringurile si suruburile,garnituri ..... toate OE. Ulei ravenol vmp usvo,filtre mann,filtru aer OE . Totul curatat impecabil.1 point
-
Felicitari pt achizitie, nu stiu de ce iti doresti turbo. poate pt ca nu ai :). e adevarat, acum 2 ani jumate la banii astia luai turbo si la vreo 40k un Carrera S (997). Sunetul caracteristic de motor aspirat insa e de neinlocuit, parerea mea, mai ales daca inlocuiesti evacuarea. turbo era si preferatul meu din copilarie (cat am "frecat" NFS 5, mama mama), pt ca avea eleronul si prizele de aer mai mai agresive, soldurile late si evident puterea si cuplul, dar pe strada in viata reala astea nu sunt cele care conteaza tocmai de aceea porsche nu face masini catre 7-800 de cai. Fara permis poti ramane cu ambele insa cu cel aspirat e mai greu LOL. Tipa putin mai mult si mai tare pana ajunge la aceeasi viteza. Generatia asta nu are probleme cu IMS, insa daca tin bine are probleme cu uzura la cilindri, bore scoring, porsche facand economie la acel coating rezistent de Nikasil pt a proteja mediul inconjurator si au mai aplicat doar la modelele turbo si GT. Pe langa masina din semnatura am condus 718 GT4 anul acesta 700km pe la passo stelvio si silvretta si 992 C4S acum 2 ani prin padurea neagra. Pt cine intreba mai sus, 718 GT4 e fun si el, evident, insa...insa, rapoartele cutiei de viteze cam lunga comparabil cu 911 si sunetul putin diferit, fiind cu OPF. cum? 718 Cayman S, Porsche in 4 cilindri? aici la mine se trage linia. Sunt constient ca nu toata lumea isi permite asa masina, insa eu la toti care ii intalnesc si care sunt impatimiti de masini sport le recomand cu cea mai mare calura sa inchirieze macar o data in viata de la porsche direct sau carvia(germania) sau uatevar, a nu se considera reclama. Este clar o experienta de neutat si asta mai ales daca esti impatimit al marcii si nici macar nu este scump. acum 2 ani am platit 950 euro pt 3 zile si 1200km inclusi cu un C4S. A fost ceva fabulos, la superlativ. Masina aia statea pe drum nemaipomenit, practic nu avea body roll. Asta a fost ce m-a socat putin mai tare decat puterea. Eu am un MK4 ALH de 150cp si 325Nm, na, asa cum trage golful la 60 la ora, asa trage aia la 180-200, si nu exagerez. Si pe autostrada la viteza de croaziera(germania) de 190 era la 2500RPM in treapta 8 si un consum de invidiat chiar si pt un passat dizel AVF, double LOL, adica 10 si ceva 11 si ceva exteraurban. Socant. Evident nu mers non stop sportiv. Cat mai multi km cu zambetul pe buze1 point
-
Foarte bine ca ai putut sa o faci tu. Si eu am avut experiente foarte proaste cu reprezentata, revizie completa cu inspectie generala ce a costat ~7k euro si nu imi raspundeau la telefon sa imi zica cand e gata masina, si nu sunt genul care insista aiurea cu telefoanele. Arata bine cu jante de turbo, eu am optat pentru jantele de GT31 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie! Cerintele suna ca un caiet de sarcini la o licitatie publica a politiei romane 🤣1 point
-
1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00