Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.12.2023 în toate secţiunile
-
In "drumul" spre stare impecabila am inlocuit tot ce inseamna risc si consumabile din fata. Termostat antigel,flansa plastic antigel,antigel,termostat ulei ,valva control presiune ulei,simering vilbrochen ,fulie vilbrochen,toate oringurile si suruburile,garnituri ..... toate OE. Ulei ravenol vmp usvo,filtre mann,filtru aer OE . Totul curatat impecabil.5 points
-
Am incercat ceva de genul, dar tot se vedea dupa ce o spalam parca era o obsesie de care am scapat...nu am nimic rational in alegerile astea. In plus, daca am o zi mai trista, imi revin cu o comanda de piese2 points
-
2 points
-
Bună seara, Posesor de 2 săptămâni. De vreo 8 luni am început căutarea unei mașini de familie,la început am scos de pe listă motoarele diesel,urmând rațiunea că mă voi complica cu probleme ale DPF,injectoare,turbo. După multe seri pierdute pe internet și după multe forumuri multimarca răsfoite,am ajuns la concluzia că cerințelor mele ar corespunde cel mai bine un Passat,și văzând problemele specifice benzinarului,m-am hotărât să merg pe varianta diesel.Că o fi bine,că o fi rău, rămâne de văzut.. După câteva mașini vizitate pe plan local,(o singură mașină se apropia de cerințele mele,însă vânzătorul nu a vrut nicicum să lase la preț ),mi-a atras atenția un anunț din Oradea. Vânzătorul, prim proprietar în România din 12.2016,foarte amabil și deschis la negocieri,mi-a trimis o filmare cu mașina,și după 2 zile ne-am și întâlnit. Profitând de faptul că distribuția și uleiul trebuiau schimbate,plus că se schimba și anul,am achiziționat mașina la un preț foarte ok. Ca prime impresii pozitive: -Mașină spațioasă (vin după un Seat Cordoba). -Dotări mai mut că decente,pentru anul 2009. -Câteva mici urme de rugină, mașina provenind din Franța. -Istoric service aproape complet Ca și minusuri: -lipsă încălzirea în scaune. -deși vânzătorul susținea că e fabricație 2010 conform CI,prima înmatriculare este 09.2009. -rigiditate pe spate datorită arcurilor noi schimbate recent de fostul proprietar. -trepidații sesizabile la viteză >100 km/h datorită unei genți lovite,sper ca acesta să fie motivul. Revin zilele următoare cu lucrările care unele au fost făcute deja,altele urmează..2 points
-
@ShadoWzZschimburile de treapta sunt normale ca cele stock. Depinde de la ce firma este powerbox-ul ca sunt multe si diferite si depinde la cati senzori se conecteaza, eu am probat pe aceeasi masina una dupa alta powerbox si stage 1 Dop motorsport nu mai pun ca facusem soft si pe TCU. Am ramas dezamagit de Dop. Eu vorbesc de performante masurate 100-200km/h. Powerbox 10.35s Dop 10.51s. stock 13.1s (golf 7R). Asa cum zici ca powerbox-urile sunt niste gunoaie asa pot fi si softurile niste gunoaie, depinde unde le faci...de aia am precizat si Revo si APR.2 points
-
2 points
-
Ce fain arata ID7 in interior , parca e facut ptr prescolari sa il poata face si ei din plastilina la orele de lucru manual Probabil ca mor de ciuda astia de la concurenta cu iX-uri si alte masini nereusite cand vad expozitia asta de tablete de la VW1 point
-
Daca ai cum, schimbă-i mașinii cât de mult antigel poți din instalație cu ocazia înlocuirii caloriferului din bord. Altfel, schimbând doar ce curge din calorifer, vei ajunge să-l înfunzi iar peste ceva timp pentru ca restul de antigel rămas( și contaminat) o sa ajungă înapoi. Vad ca ții din scurt mașina și e păcat.1 point
-
Salut @cata11. Am suspensie adaptiva. Pot spune ca este destul de confortabila masina pentru jante pe 18. In oras merg numai pe modul CONFORT ce-i drept, dar chiar si pe modul SPORT nu ma pot plange. Unde pot spune ca se simte diferenta intre CONFORT si SPORT este la trecerile la nivel cu cale ferata sau linii de tramvai.1 point
-
1 point
-
@Iani_ la mine este o obsesie aceasta, sa tot schimb piese, orice este putin uzat, indiferent de masina pe care am avut-o, am schimbat. Este o dependenta devenita viciu. 991.1 este considerabil mai scump, cu acelasi numar de km si versiune ( C4S ) decat 997.2 Am citit si eu faza cu dezactivarea tractiunii fata cu frana de mana. A mea avea frana de mana slabita considerabil, nu stiu daca pt a nu freca sabotii cand vrei sa decuplezi puntea fata. Sincer, am incercat de cateva ori dar nu am putut sa imi dau seama, pt ca masina by default este foarte mult setata sa traga spatele mult si sa fie foarte jucausa, comparativ cu Golful 7 R pe care il am si merge ca pe sine. Tot zic ca merg la un stand ITP sa incerc acest trick. @marius1982.11 : nu am dat niciodata cu spuma activa, eu am sampoane auto de la magazine de detailing, cat mai cuminti, am manusi diverse, sealanturi…ma refeream la proprietarul anterior… si decolorarea a fost facuta si de soare. Dar la mine sta in subteran continuu, o spal foarte atent, uneori numai cu apa si atat. Bobinele am citit ca se schimba doar daca au fisuri. Dar la cat de greu este accesul acolo si la cat de maniac sunt, am peferat sa dau 400€ in plus pt liniste suplimentara1 point
-
Pai mai joaca-te si tu in tableta aia si vei descoperi ca exista o setare dedicata pentru ceea ce descrii tu. Presupun ca nici in manual nu ai cautat... Nu mai stiu exact in ce sectiune a meniului, exista optiunea de ON/OFF pentru pornire automata a incalzirii in scaune, separat pentru sofer si pasager. Cand acea optiune este ON, masina va porni automat incalzirea in scaun sub o anumita temperatura exterioara (nu stiu exact care este acea valoare), daca pe scaun este detectat un ocupant. Detectarea prezentei pe scaun se face pe baza asa-numitelor "cantare" care sunt necesare si la avetrizarea pentru purtarea centurilor si probabil si la decizii privind declansarea airbagurilor...1 point
-
Salutare, pana la urma am decis sa merg cu soft MRC, mi s-au parut super-profi si singurii care aveau in portofoliu si soft tcu (restul tunerilor inca nu au dezoltat pt calculatorul nou 2023). Desi ma asteptam la valori mai mari kw si nm in varianta stock, s-a dovedit ca nici macar puterea declarata nu era la locul ei, la unele RS-uri am vazut stock si undeva la 250hp cu 380nm. Acum e cu totul alta masina, inca nu am cronometrat timpii dar se comporta peste asteptari. Pentru stage 2 / 3 cu siguranta voi apela la serviciile lor. Va multumesc pentru indrumari.1 point
-
Mașina se comporta foarte bine, au dispărut toate zgomotele din față. S-a mai ridicat puțin, semn că amortizoarele vechi nu funcționau cum trebuie, Cu ocazia drumului până la București și înapoi, am descoperit că nu îmi mai vine căldură în mașină. Pe lângă gura de aerisire din dreapta, care nu bagă aer deloc, se adaugă probabil, caloriferul din interior. Încă ceva de făcut când se mai încălzește.1 point
-
Buna.De astazi sunt posesorul fericit al unui Karoq 2.0 TDI 4x4 in varianta Style.Am achizitionat auto de la dealer-ul din Sibiu.Oameni extraordinar de amabili,profesionisti adevarati.Primele impresii dupa 500km.Nu prea pot sa ma pronunt inca.Am avut inainte o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg din 2017, cumparata tot de noua.Totusi Karoq-ul mi se pare mai stabil in curbe si cu vizibilitate mai buna .Masina are dotari peste medie,asa am gasit-o in stocul dealer-ului din Sibiu.Am sa revin cu pareri dupa 1500-200 km.1 point
-
Nu ti mila sa dai cu spuma activa pe ea? Vad ca iti pasa de masina . As recomanda sampon cu pH neutru. Asta cu bobinele nu am inteles-o, trebuie schimbate preventiv? Am vazut si pe rennlist ca le schimba unii ca pe acadele. Eu aveam impresia ca astea se schimba doar cand se defecteaza. In rest multe smiles/gallon 🤩1 point
-
Cei de la PHAETONCLUB Rusia (tara in care acest model s-a vandut foarte bine) au facut cea mai detaliata prezentare a "balenei" VW (cu subtitrare in engleza generata de youtube), care demonstreaza cat efort financiar si uman s-a depus pentru realizarea "celei mai bune masini din lume" sau cel putin, ce si-a dorit PIECH sa lase in urma dupa o viata dedicata in industria auto si anume "cel mai bun automobil creat vreodata"! Nu o sa mai existe niciodata vreun model caruia sa i se ofere acest nivel de atentie in realizarea lui. Ca exemplu, daca o bucata de piele analizata la microscop, pentru fabricarea interiorului ar avea mai mult de 3 intepaturi de tantar, ar fi refuzata de cei care aprobau calitatea materialelor.😲 Acest video merita vazut de orice pasionat auto, indiferent de preferintele sale in materie de masini! Enjoy:1 point
-
Revinn cu update: Am schimbat bateria in schimb deabea azi am reusit sa o codez. Dupa codare a disparut eroarea senzorului de nivel (din bord) si erorile "ignition lock deffective" 16366 - control module- internal malfunction; CPU 2 si 01330 - central control module for central convenience (j393) Toate bune si frumoase pana am iesit la testdrive. Dupa cativa metrii au reaparut eroarea ABS, ESP fault, parking brake fault, si brake pads in bord (desi placutele sunt bune). La o scanare in vcds apar asa: 01316- ABS control module - intermitent 013 check DTC memory 00287 - ABS Wheel speed Sensor; rear right (G44) 008 Implausible SIgnal - MIL On. Mentionez ca senzorul a este nou iar cand intru pe advanced measuring values si selectez viteza pe fiecare roata in parte din senzorii ABS valorile (km/h) sunt similare. De asemenea mai am inca o eroare care nu siu daca are sau nu de-aface cu problema mea 02982 - Connection between Radio and Impedance converter 011 - Open circuit Daca mai are cineva vre-un sfat e mai mult decat binevenit. Va multumesc inca odata!1 point
-
Volanul e .....cel original de Golf 4 cu comenzi, pe care l-am modificat pe spate cu padelele luate de pe un volan de Golf 5. Adica taiat din volan, facuta gaura pentru surubul de la padele, pus mastic de parbriz in jurul padelelor. (Masticul ala are exact flexibilitatea cauciucului original de sub pielea de pe volan ) Urmeaza finisarile in jurul padelelor (e aproape gata) si il trimit la retapisat frumos. Bine, modulul pe care il am, are nevoie de input analog pentru Shift + si -. Deci, a trebuit sa desfac padelele bucati, modificata placuta din padele si facute din padele care comunica pe LIN in ... padele care sunt butoane analog (on/ OFF). (2 rezistente date jos si un fir lipit intre 2 circuite).1 point
-
Stiri la aproximativ 2700 km. Ultimele trei-patru sute de km au fost facuti in oras, foarte putini litri de benzina consumata prin oras. Am mers in mare parte fara aaer conditionat, pornindu-l doar cand chiar am simtit nevoia (in ultima perioada). Imi mananca in jur de 5 km din autonomie asa ca sunt momente cand cei 5 km sunt mai importanti decat cele 20 de grade in masina. Imi place foarte mult masina, mai ales din prisma faptului ca ma duc din stanga in dreapta in oras fara sa poluez. Sunt curios cat imi va veni factura la curent pe luna aceasta. O incarc in fiecare zi cand merg cu ea. Abia astazi i-am facut program sa se incarce noaptea, dupa ora 12, astfel incat sa protejez si reteaua din casa de un consum prea mare instant. Ce pot sa va spun e ca am Car-Net pe ea activat, iar prin app-ul de pe telefon o pot controla. Ce e ciudat e ca nu am niciun SIM in masina, sau cel putin nu am activat eu. Dupa cum vedeti, daca sincronizez masina cu aplicatia, aflu si locatia ei exacta .Pot incalzi habitatul, pot claxona ori semnaliza pentru a o gasi printr-o parcare, pot degivra geamurile iarna si o pot porni/opri din incarcare. De asemenea, mai am vreo 2-3 optiuni prin care pot vedea diverse statistici. Abia acum ma obisnuiesc cu ea. Legat de stilul de condus, ca vorbeam mai sus de asta, merg in mare parte in Drive, variind cu Break Mode in zona semafoarelor ori cozilor. Am atasat cateva poze din interior. Daca sunteti curiosi de ceva anume, ori vreti sa stiti ceva, dati-mi de stire si incerc sa va raspund. P.S. - Am infoliat-o in Pearl White si i-am pus folii pe geamuri, dar revin cu poze mai tarziu.1 point
-
Schimbi senzorul si il adaptezi,dai dpf jos il cureti(daca nu este deja colmatat sau fisurat) si apoi te apuci sa cauti cauza colmatarii/infundarii dpf ului!0 points
-
Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis de regulament. Si nu are rost. La tine pare sa mai fie o problema,legata de incarcare,management tensiune,acumulator,alternator...trebuie investigata..0 points
-
Am pornit-o si completat pana a scos tot aerul. Pompa de vacuum nu am iar cu vcds nu merge decat la diesel. Singurul lucru pe care l-am facut inafara de completat a fost sa strang cu mana furtunurile si sa o turez putin pe loc. Mi a dat mesaj de completare de 2 ori. 1 data la primii 10 metrii de mers cu ea, iar dupa ce am completat a mai dat o data la 2 km parcursi. De atunci nu a mai scazut nivelul deloc. Am facut 2000km, inclusiv un drum mai lung pe autostrada. Si in manualul de service de la Skoda scria sa folosesti pompa de vacuum dar asta este singurul pas pe care l am sarit.0 points
-
@talmctlnSalut! Scuze că răspund așa târziu dar nu am mai intrat de ceva vreme pe forum. Problema a fost la pompa CP3. Nu am reușit să o testez fiindcă cel cu care vorbisem pentru testare s-a răzgândit așa că am riscat și am luat o altă pompă CP3, model de Renault, am pus-o pe mașină și de atunci merge fără probleme.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00