Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2023 în toate secţiunile
-
In "drumul" spre stare impecabila am inlocuit tot ce inseamna risc si consumabile din fata. Termostat antigel,flansa plastic antigel,antigel,termostat ulei ,valva control presiune ulei,simering vilbrochen ,fulie vilbrochen,toate oringurile si suruburile,garnituri ..... toate OE. Ulei ravenol vmp usvo,filtre mann,filtru aer OE . Totul curatat impecabil.3 points
-
Face bine, am tot mers cu masina. Am mai comandat piese. Deocamdata a ajuns plasticul de la baza parbrizului care era putin decolorat de la soare si spuma activa. L-am si montat, cam o ora a durat. Totodata am comandat si multe piese pt o revizie pe care o vad normala. Bujii, bobine, garnituri pt tobele care se demonteaza pt acces la bujii, tampoane motor pe care desi nu le simt slabite, imi doresc sa fie noi, toate suruburile de fixare noi, vas de expansiune, buson vas de expansiune, antigel, curea de accesorii, placute frana spate impreuna cu niste cleme autoadezive care lipesc placutele de pistonasele de frana...toate originale, in valoare de putin peste 2000euro. Cand vor ajunge, le fac poza si le postez. Totodata se pare ca importatorii nu mai pot aduce piese de caroserie originale Porsche. Peste tot am intrebat si le da ca sunt nelivrabile. Oricum eu iau totul de pe doua site-uri straine si ies mai bine ca suma finala, doar ca dureaza 3-5 zile de cand dau comanda pana le strang ei si livreaza si inca 5-7 zile pana imi ajung acasa.2 points
-
1 point
-
Buna.De astazi sunt posesorul fericit al unui Karoq 2.0 TDI 4x4 in varianta Style.Am achizitionat auto de la dealer-ul din Sibiu.Oameni extraordinar de amabili,profesionisti adevarati.Primele impresii dupa 500km.Nu prea pot sa ma pronunt inca.Am avut inainte o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg din 2017, cumparata tot de noua.Totusi Karoq-ul mi se pare mai stabil in curbe si cu vizibilitate mai buna .Masina are dotari peste medie,asa am gasit-o in stocul dealer-ului din Sibiu.Am sa revin cu pareri dupa 1500-200 km.1 point
-
Cei de la PHAETONCLUB Rusia (tara in care acest model s-a vandut foarte bine) au facut cea mai detaliata prezentare a "balenei" VW (cu subtitrare in engleza generata de youtube), care demonstreaza cat efort financiar si uman s-a depus pentru realizarea "celei mai bune masini din lume" sau cel putin, ce si-a dorit PIECH sa lase in urma dupa o viata dedicata in industria auto si anume "cel mai bun automobil creat vreodata"! Nu o sa mai existe niciodata vreun model caruia sa i se ofere acest nivel de atentie in realizarea lui. Ca exemplu, daca o bucata de piele analizata la microscop, pentru fabricarea interiorului ar avea mai mult de 3 intepaturi de tantar, ar fi refuzata de cei care aprobau calitatea materialelor.😲 Acest video merita vazut de orice pasionat auto, indiferent de preferintele sale in materie de masini! Enjoy:1 point
-
@ShadoWzZschimburile de treapta sunt normale ca cele stock. Depinde de la ce firma este powerbox-ul ca sunt multe si diferite si depinde la cati senzori se conecteaza, eu am probat pe aceeasi masina una dupa alta powerbox si stage 1 Dop motorsport nu mai pun ca facusem soft si pe TCU. Am ramas dezamagit de Dop. Eu vorbesc de performante masurate 100-200km/h. Powerbox 10.35s Dop 10.51s. stock 13.1s (golf 7R). Asa cum zici ca powerbox-urile sunt niste gunoaie asa pot fi si softurile niste gunoaie, depinde unde le faci...de aia am precizat si Revo si APR.1 point
-
1 point
-
Verifica toate conexiunile bateriei, firele de plus si cele de masa. Daca sunt curate si au contact ferm, schimba bateria.1 point
-
Ma refer la cele fara start-stop, deci implicit si a ta 😉.1 point
-
Asta asa e. Dar facand regenerari dese(nu stim daca sunt complete sau nu) am solicitat test presiuni cu motor pornit/oprit, informatii ce nu au fost furnizate. In concluzie,am recomandat inlocuirea senzorului pres diferentiala,stiind ca sunt probleme cu acesti senzori. Te salut, @vlahdacoroman1 point
-
Sa venim si cu rezolvarea ca asa e frumos - dat jos chederul complet de pe usa - avand o burta semnificativa a fost sectionat fara mila - au rezultat : 1 cheder cu banda dubluadeziva veche lipita pe el 1 usa cu banda dubluadeziva veche pe toata zona unde a fost chederul - capitolul I = curatat usa - prima data se ia o bucata autofiletanta Bosch si un disc de cauciuc dedicat - rezultat zero fix pix , s-a tocit jumatate de disc si nu s-a luat absolut nimic de pe usa - pus banda de hartie protectie pe plasticul de sus de la usa si spray etichete Sonax cu miros de lamaie , zero efect , banda dubluadeziva nu se misca de pe usa dar miroase a lamaie - incerc alte 3 tipuri de spray si am supriza ca cel mai ieftin si modest dar si cel mai urat mirositor , sa fie singurul care are efect - cu niste scule de plastic de la Yato , rabdare si manusi se rezolva asa , cm cu cm - strat de spray pe zona cu banda lipita , asteptat 3 secunde , cu sculele de plastic se ia primul strat care devine moale - se repeta operatiunea de 4-5 ori pana se iau toate straturile - se avanseaza cate 3-4 cm cu rabdare -la final se curata bine tot cu laveta udata cu spray - capitolul II - curatat cheder - nu se curata cu absolut nimic, nici cu spray-ul de etichete nu e ok , chederul e moale - am surpriza sa se ia putin cu o anumita pila din firma , bun , deci asta e solutia - pus chederul cu fanta pe o placa de plastic si cu ajutorul autofiletantei si periilor de slefuit se curata rapid 90% din banda adeziva veche - recomand pe cele galbene care sunt foarte moi - la final cu spray etichete si o laveta se curata cat se poate de bine toata suprafata chederului , nu conteaza ca au ramas urme de banda veche pe cheder , nu e in relief - tot cu chederul pus cu fanta pe placa de plastic se aplica adeziv de cauciuc Bison in strat extrem de subtire - se aseaza noua banda dubluadeziva cm cu cm si se preseaza apoi cu o bara de metal grea 10 minute pe rand pe portiuni - se lasa la uscat 24 de ore - capitolul III - se curata bine tabla de pe usa acolo unde vine chederul , se usuca , se aplica primer-ul cu care a venit banda dubluadeziva cauciucata 3M - pas cu pas se aplica chederul si se trage folia de protectie de pe banda , simultan se preseaza in interiorul fantei cu o racleta lata de la Yato din trusa - am ales partea dinspre exterior mediana pentru zona unde se vor uni cele doua parti ale chederului - am decupat chederul de la o banda si l-am introdus in interiorul celuilat capat al benzii sa se creeze continuitate si sa nu fie spatiu unde sa intre praf - in acest fel pot vedea oricand daca are tendinta sa se dezlipeasca sau sa se departeze sa intre praf A fost ceva de munca dar am facut asta pe bucati in timp cand prindeam momente libere - usa de exemplu a fost curatata in 5 zile iar chederul in vreo 4 zile Niste Gummi Pfleger apoi pe cheder si lucrarea e gata - cand o sa mai observ ceva pete sau urme de lipici pe undeva pe cheder le voi curata , acum ce a fost important s-a facut1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00