Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2023 în toate secţiunile

  1. In "drumul" spre stare impecabila am inlocuit tot ce inseamna risc si consumabile din fata. Termostat antigel,flansa plastic antigel,antigel,termostat ulei ,valva control presiune ulei,simering vilbrochen ,fulie vilbrochen,toate oringurile si suruburile,garnituri ..... toate OE. Ulei ravenol vmp usvo,filtre mann,filtru aer OE . Totul curatat impecabil.
    5 points
  2. Am transformat LDW (Lane Departure Warning ) in LKA (Lane Keep Assist) LDW doar avertiza cand masina ajungea langa una din linii LKA averizeaza,trage de volan,si "tipa" daca nu tin mana de pe volan cateva secunde.
    2 points
  3. Face bine, am tot mers cu masina. Am mai comandat piese. Deocamdata a ajuns plasticul de la baza parbrizului care era putin decolorat de la soare si spuma activa. L-am si montat, cam o ora a durat. Totodata am comandat si multe piese pt o revizie pe care o vad normala. Bujii, bobine, garnituri pt tobele care se demonteaza pt acces la bujii, tampoane motor pe care desi nu le simt slabite, imi doresc sa fie noi, toate suruburile de fixare noi, vas de expansiune, buson vas de expansiune, antigel, curea de accesorii, placute frana spate impreuna cu niste cleme autoadezive care lipesc placutele de pistonasele de frana...toate originale, in valoare de putin peste 2000euro. Cand vor ajunge, le fac poza si le postez. Totodata se pare ca importatorii nu mai pot aduce piese de caroserie originale Porsche. Peste tot am intrebat si le da ca sunt nelivrabile. Oricum eu iau totul de pe doua site-uri straine si ies mai bine ca suma finala, doar ca dureaza 3-5 zile de cand dau comanda pana le strang ei si livreaza si inca 5-7 zile pana imi ajung acasa.
    2 points
  4. Crede-mă.... am 20 ani de experienta numai pe gama VAG, solutii software, electronica si electrica. Daca va zicem care sunt procedurile, ce aveti de facut....si voi incepeti ca ati citit nu stiu ce si cum... nu facem decat sa ne consumam timpul reciproc. Nu exista la Passat B6 si B7 sa montezi modulul confort, fara adaptare parte imobilizare. La alte modele Golf 5, Golf 4, Passat B55 si B5, Octavia 2, Leon....alte discutii, acelea nu au componenta de imobilizare in modulul confort. Daca iti montezi modul nou, atunci cu ODIS original iti pot pune masina online cu fabrica si ti-l adaptez via obd, fara sa desfacem, fara programator, etc. Cu modul second-hand, doar desfacute, programator, etc...
    1 point
  5. Am avut si eu powerbox pe s3 si era un bullshit total, marginal mai rapida masina pe 400m , cu 0.1s mai rapida. Cutia ezita pe schimbari de treapta la blana pentru ca probabil intra intr.o oarecare protectie datorita cuplului marit neraportat catre ea si nu sunt unicul care a simtit asta.
    1 point
  6. Un mic update si de la mine, la postul din mai 2021. Iata-ne 2,5 ani mai tarziu, perioada in care am facut cam 100.000 km, inclusiv pe drumuri ceva mai proaste. Cam asa arata dupa toata perioada asta. Cu ocazia unei vizite in service in care a trebuit sa schimb mai multe (amortizoare fata cu flanse si rulmenti, bielete antirului, tampon superior motor, vreo 2 rulment), mi s-a recomandat sa schimb si pacatoasele astea de bucse asa ca, vazand ca sunt "consumabile", am trecut inapoi pe cele "goale" (Lemforder). Sa vedem cat tin astea...
    1 point
  7. Cam de 2 ani am observat ca incalzirea interioara e functionala in conditii mai extreme (sub 0 grade afara si cu AC deschis pentru dezaburire) doar pe partea stanga a masinii, adica la sofer. Evident eu nu as fi observat , si nici voi probabil ca nu ati observa (ca sofer), dar sotia a cam inghetat la o cursa mai lunga in toiul iernii. Dupa multe investigatii pe internet si nu numai, am ajuns la concluzia ca caloriferul masinii e infundat pe partea dreapta, datorita unui design slab, canale subtiri ce sunt predispuse la a aduna tot ce circula prin lichidul de racire (chiar daca il schimbati periodic, un rest de la o garnitura ce s-a desprins nu are cum sa mai iasa la un schimb de antigel). Problema se poate verifica cu un senzor de temperatura (ceas cu senzor pentru exterior, termometru cu infrarosu etc) sau cu interfata VCDS se poate vedea clar diferenta de temperatura stanga dreapta. La mine era cam de 20-30 de grade in functie de frigul de afara. In manualul service Elsa se parea ca schimbarea caloriferului nu e chiar o problema, se demonteaza putin din tubulatura de admisie pentru a ajunge la furtunele de alimentare, pe langa turbina, au quick release si ies rapid (intre cele 2 capete de tevi este un surub ce trebuie slabit pentru a putea deplasa mai mult tevile interioare) si foarte putin langa pedale la sofer (caldura in interior trebuie setata pe HIGH, pentru a misca o parghie din dreptul caloriferului). M-am prezentat la un service sa schimb caloriferul, acolo specialistul sustinea ca trebuie dat jos bordul, ca asa stie el, am renuntat la ideea de a schimba la service si am comandat piesele necesare. Calorifer, 2 garnituri o-ring si 2 cleme de prindere (pentru cazul in care cele de pe masina s-ar rupe). Dupa ce am demontat tot am incercat sa scot caloriferul din tevile, sunt sigur ca se poate cumva, dar nu fara scule speciale ce departeaza capetele de tevi, asa ca am ales varianta romaneasca, taiat. La montat intra fara probleme. Sigur exista si varianta spalarii caloriferului dar nu stiu cat de eficienta este, dupa cum se vede exista o "gelatina" prinsa pe partea dreapta a caloriferului, jos, care blocheaza circulatia lichidului de racire. Am sa verific mai multe substante sa vad care o dizolva si revin cu un update.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!