Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2023 în toate secţiunile
-
6 points
-
3 points
-
Salut, Fost posesor de B6 (benzinar turbo, BWA) si Megane 3 1.5 dCi, actual posesor de B8, ma declar multumit. Sunt al doilea proprietar al B8-ului, masina adusa pe roti de vechiul detinator in 2019, din Germania. L-a servit 4 ani, trecand acum la Skoda Superb 2023, iar acum sper sa ma serveasca si pe mine cel putin inca atat. Din start cand am inceput sa caut masina, nu mi-am dorit urmatoarele dotari: - Panorama -> Vibratii, zgomot de fond inutil, frig (?), intretinere/mentenanta pe care nu mi-o doresc. - Webasto -> Nu e un general valabil, dar inainte sa o cumpar m-am interesat in cercul de prieteni si cunoscuti cu B8 cu dotarea asta si au avut doar probleme cu pompele/cablajele. Plus ca masina va sta in mare parte in interior pe perioada iernii. - Ventilatie in scaune -> Nu am o explicatie pentru care nu mi-am dorit dotarea asta, doar ca am mers in cateva masini cu asa ceva si nu am simtit un 'wow-factor' care sa faca pentru mine dotarea un 'must'. - Volan incalzit -> Am mania de a retapita orice volan prind in mana si as fi pierdut cel mai probabil functia din start. Mereu aleg sa retapitez cu alcantara care nu e un material extraordinar de rece iarna. Am avut dotarea asta pe prima masina (Opel Corsa D) si nu cred ca am folosit-o de mai mult de 3 ori in 2 ani. - DCC -> Nu mi se pare o dotare pentru un B8 non-BiTDI. Mai degraba ceva pe un trackday GTI. Nu vad de ce as vrea dotarea asta stiind costurile inutile de inlocuire a amortizoarelor in cazul unor defectiuni. Mai ales la ce drumuri sunt in orasul meu. Prezentare generala: - Cod motor: DDAA (2.0 TDI 190CP) - Euro 6 cu Adblue - 4Motion - Transmisie automata DSG DQ250 - Culoare: NIGHT BLUE-METALLIC Dotari pe care mi le-am dorit, dar din pacate nu s-au nimerit pe actuala masina: - Side assist - Parbriz incalzit - Camere 360° La capitolul dotari ale masinii, stam in felul urmator: Asistenta - Faruri LED High cu DLA - Lane Assist - Front Assist - Park Assist - Pedestrian Warning (initial credeam ca nu am, dar am testat cu un prieten destul de 'amabil' sa se 'arunce' in fata masinii la o viteza moderata de 22 km/h) - TJA (functioneaza doar cand vrea / sunt vizibile minim 80% marcajele) - Senzori de parcare 360° cu afisaj - Camera marsarier - Camera A5 - Driver Fatigue Detection System (Rest Assist) - TPMS Restul dotarilor prezente: - AID - DYNAUDIO - Kessy (Keyless GO/Entry) - Navigatie 'Discovery Pro' cu Carplay / Android Auto / MirrorLink (harti 2024) - complet dezamagit de calitatea audio redata prin CarPlay (Am incercat YT Music, Spotify Premium si Apple Music) - Lumini ambientale albe pe trim-urile portierelor, pedalier si la manerul de deschidere a portierelor - Puddle lights - Oglizni exterioare incalzite, electromate si rabatabile electric (interior + cheie) - Oglinda retrovizoare electromata (nu stiu daca este sau nu dotare standard pe B8) - Incalzire in bancheta - Priza 230V - Deschidere hayon automat din interior, cheie si functie Easy-Open cu senzor si inchidere pe buton - Scaune cu piele neagra si alcantara, electrice, cu memorii si masaj pentru scaunul soferului - Carlig de remorcare electric - Cotiera fata refrigerata - Torpedou refrigerat Pe partea de anvelope avem asa: - Vara: R18 'Marseille' cu anvelope Pirelli Powergy - Iarna: R17 'Salamanca' cu anvelope Bridgestone Blizzak LM005 Fostul proprietar nu s-a asteptat sa ii ajunga noul Superb asa de rapid si a pus masina la punct cu putin timp inainte de vanzare (Schimb ulei + filtre, revizie haldex, placute, discuri, valva VVT, etc.), singurul lucru ramas fiind revizia la cutie (avand 58k de la ultimul schimb). Am facut revizia cutiei la Iasi la Moldotrans Auto (Dealer autorizat SEAT) pretul fiind 1200 RON (recomand). Voi insonoriza complet portierele pentru ca inca din prima ora de condus am fost complet dezamagit si exasperat de vibratiile de plastice/cleme/cabluri produse de fetele de portiere sau mai bine zis, produse in interiorul acestora. Chiar si la 25% din volum erau puternic audibile baraielile si sunetele produse. Am comandat materialele de pe un site de profil, costul total (fara burete fono pentru fata de portiera) fiind 770 RON. Mi s-a parut destul de 'overkill' buretele respectiv avand in vedere ca eu vreau sa scap de vibratii, nu neaparat sa fac masina silentioasa de afara. Mai jos anexez cateva poze si voi reveni cu update in legature cu insonorizarea. Sa fie intr-un ceas bun si sa nu fie probleme (prea mari).1 point
-
Eh, merge pus si pe G4. orice se poate daca vrei neapărat! Unii au pus si pe alte masini non-vag.1 point
-
Trebuie sa iei in calcul ca e doar o filmare ... vizual si auditiv lucrurile pot sa fie diferite la fata locului, mai ales cu telefonele moderne care incarca cu orice pret sa stabilizeze imaginea. Filmeaza-l pe al tau daca nu esti convins. Mie imi suna a ... diesel fara nimic iesit din comun.1 point
-
Cauta atunci daca nu gasesti un "samsar" care aduce masini la comanda - o sa te coste cateva sute de euro in plus, dar aia au testere si isi verifica masinile inainte de a le cumpara. Dar mi se pare riscant sa cumperi o masina fara sa vezi cum arata pe tester DPF-ul, valorile pe injectoare, ambreiaje (daca are DSG). Sincer prefer o masina care a avut dauna la tablarie si a fost reparata bine, decat o loterie din asta din strainatate. E mai ietin sa repari tabla, decat motorul 🙂 P.S. Am avut un prieten care si-a luat un Passat de la DasWelt - aparea cu dauna 10k euro pe Carvertical si la RAR. A avut ghinionul vechiul proprietar sa ii "stearga" in parcare cineva masina si i-a trebuit: far matrix inlocuit, aripa dreapta, usi dreapta, ambele bari (ca s-au rupt urechiusele si a vrut barile noi) si pragurile. Practic masina era super ok, reparata foarte bine si fara airbag-uri sarile sau alte prostii. Dar toti romanii il sunau pe vanzator ca e o "coaja de masina", ca pune vietile oamenilor in pericol si ca stiu ei cum sa citeasca un raport CarVertical! Prostii - o masina se verifica fizic in locatie de catre un "specialist" si apoi se ia decizia de cumparare sau nu.1 point
-
1 point
-
Panorama am avut si eu, si in afara de un feeling de luminozitate, in rest doar batai de cap. Senzatia e faina, dar as fi preferat sa fie plafon paforamic doar, adica fix, fara mecaniste si scurgeri si alte probleme inutile. Webasto, si acum dupa 200k km webasto functioneaza fara probleme, si l-am folosit din toamna pana in primavara, cand era rece afara. O dotare care a fost si va fi tot timpul de lista de dotari OBLIGATORII. Dpmdv merita cu varf si indesat chiar in favoarea parbrizului incalzit. Ventilatia, dupa preferinte, vara isi face treaba, adica se simte, oferind un comfort sporit. Volan incalzit, se poate si fara DCC, e destul de scump, si nu are ce cauta la track day sau altele, dar oferta o dinamica mai buna pe sport totusi, pentru adeptii stilului. In aproape 150k km, nu cred ca am mers cumulat 1000km cu suspensia pe Sport e destul de tare si in comfort si da, sunt destul de scumpe amortizoarele... Dintre cele dorite, iar camerele 360 ar fi obligatorii dpmdv, chiar daca esti mare sofer si stii parca si fara senzori, iti usureaza foarte mult "viata" la volan, mai ales cand trebuie sa te inghesui in locuri mai inguste.1 point
-
Posibil baterie 12v pe duca/descarcata. Eu am patit de curand cu sistemul start/stop care nu mai functiona, iar dupa ce am schimbat bateria si-a revenit. Fara alte semne/erori.1 point
-
1 point
-
Am gasit o rezolvare pt resetarea geamurilor. Step 1: Start the engine. Make sure your VW Eos is in Park and the engine is running. This will provide the necessary power to operate the window regulator. Step 2: Open the door and close the latch in the door lock. Open the driver's door and close the latch in the door lock. This will ensure that the door is fully closed and the window regulator is in the correct position to start the reset procedure. Step 3: Lower the door window completely. Using the window control switch, lower the door window completely until it reaches the fully open position. This will allow the window regulator to fully extend and prepare for the reset process. Step 4: Close the door window and block it with your hand. Once the window is fully open, press the window control switch to close the window. As the window starts to close, use your hand to gently block it from closing completely. This will create a resistance that the window regulator will need to overcome. Step 5: The door window will lower (reverse). As you continue to block the window from closing, you will notice that the window regulator will start to reverse, lowering the window again. This is a normal part of the reset process and indicates that the regulator is being recalibrated. Step 6: Close the door window again within 5 seconds and block it with your hand again. After the window has lowered a few inches, release your hand and allow the window to close completely. Then, immediately press the window control switch to close the window again. As the window starts to close, block it with your hand again, just as you did in Step 4. Step 7: The door window should stop. As you block the window from closing, the window regulator should automatically stop. This indicates that the reset process is complete and the window regulator has been recalibrated. Step 8: Close the door window again within 5 seconds. Without releasing your hand, press the window control switch to close the window again. This final step ensures that the window regulator is in the correct position and will function properly. ____ Ideea e sa ai fie motorul pornit, dat jos de tot geamul, ridicat din switch, bagat mana sa se opreasca - trb sa coboare singur un pic, de la protectie, Apoi din nou ridicat, din nou pus mana si blocat, acum a2a oara geamu doar se opreste, nu mai si coboara Apoi iar, a3a oara la fel, tura asta avut grija, geamu va continua sa se ridice! Toate astea, trb facut imediat, la un interval de sub 5 secunde intre operatiuni.1 point
-
Problema rezolvata cu aproximativ 1200 de lei. Am montat pompa orginala cu codul 04E121600CS si schimbat cureaua tot pe original 04E121605E. Am facut o singur in 2 ore deci manopera 0.1 point
-
Am si eu probleme cu pornirea ,tot asa se opreste motorul dupa 1 sec. Chestia persista de vreo 2 luni si mi se intampla frecvent chiar si de cateva ori pe zi. Eu am passat din 2006 si am cheie care se infige in bord. Tre sa spun ca am schimbat o data bordul dupa un accident. Am citit mai sus ca e vorba de fire ceva. Sunt electrician de meserie asa ca as putea sa fac ceva singur dar imi trebuie putina informatie de detaliu. Poate stie Al Bundy ceva...?!?1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00