Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2023 în toate secţiunile

  1. S-au montat si rotile de iarna de la modelul pre-facelift, nu voiam sa trec la jante mai mici de 20" , consider ca stric aspectul masinii cu sigla RS.
    4 points
  2. Salutare, Revin cu operatiunea 'insonorizarea balenei'. Ma declar multumit, in proportie de 95%. Am scapat de greierasii din portierele de pe spate (99%), dar la cele din fata inca mai am de lucru. Daca initial, inainte demontarea fetelor de portiera sunetul era ok pe partea stanga, dupa montare a aparut un nou barait; suspectez ca s-a desprins vreun cablu / clips.. In schimb, la portiera pasagerului (dreapta fata), situatia e mult mai complicata. Dupa montarea insonorizantului, am observat ca macaraua (bucata de plastic alb) vibreaza extraordinar de tare si rezoneaza in orice bucata de tabla neinsonorizata din interiorul portierei. Urmeaza zilele astea cand o sa fie putin mai cald (momentan maxima e de -1c) sa desfac din nou, sa dau jos macaraua si sa insonorizez si sub ea, sperand asftel sa scap complet de sunetele de genul. Nu stiu daca sunt singurul care intampina problema asta, dar DYNAUDIO-ul are mult prea mult bass chiar si cu dif-urile setate la -7/-8 din -9. In functie de frecventele melodiilor (nu, nu ascult melodii 'bass boosted' sau remix-uri nebune, doar mainstream-uri din playlist-uri random de pe YT), vibratiile portierei sunt sau nu mai pronuntate. Pe interiorul portierei (spre tabla exterioara) am folosit 3x straturi vibro STP BLACK SILVER, 1,8MM (am luat un Bulk Pack si au mai ramas cam 4 coli) si 2x straturi termo STP ACCENT 6MM. Pe interiorul portierei unde stau toate cablurile am folosit 2x straturi vibro + 2x straturi termo (unde era nevoie de 2) iar pe fata de portiera am folosit in zonele de contact si unde se intanlesc cabluri 2x vibro + 1x strat termo. La imbinarea dintre fata de portiera si caroserie am folosit STP MADELINE ANTI SQUEAK TAPE (x1 per fiecare portiera). Am cumparat si burete fonoabsorbant 4x coli 100x50 cm cu 6cm grosime pe care am renuntat sa-l mai montez din frica de a nu se mai clipsa fata de portiera (fiind atat de gros). Totusi am sa incerc cand desfac tot iarasi sa montez. Mai jos anexez cateva poze cu operatiunea. Revin cu update cand fac si ultimele modificari. O seara minunata.
    3 points
  3. Un mic update : ceasuri digitale 2020 noi. In modul asta am km reali ai masinii. Totodata facut si update la MiB ca sa mearga cu noile ceasuri. Multumesc pentru rabdare si retrofit lui @sabinx. Recomand cu incredere.
    1 point
  4. Preturile de la dealer astea sunt, dar eu nu inteleg de ce schimbati si filtrul de polen la ei??? sa dai 300 lei pe un filtru Mann/Mahle (ca ala e OE) si 50 de lei pe manopera, mi se pare jaf! Un filtru Mann/Mahle antialergen este 60 de lei. Unul cu adevarat bun (anti praf mic, antialergen, etc) este 90-100 lei. Dureaza fix 30 de secunde sa il schimbi singur si nu are legatura cu garantia. Mai bine foc la banii aia 🙂 La inspectie au verificat si lichidul de frana si daca ai rechemari in service/update-uri pe unitatea media?
    1 point
  5. Aveti grija la balamale dupa modificari , cu cat sa ingreunat usa ?
    1 point
  6. Se pare ca nu mergea Kessy din cauza inghetului, am vazut pe grupul UK ca si altii au problema asta, pe la pranz si-a revenit. Deci nu e de la IT-isti :)))
    1 point
  7. Eu am folosit cativa ani Mobil 1 esp 0w30 si original vw oe 0w30, dupa care am trecut la Motul Specific 504 507 5w30. Toate schimburile la 10.000km. La 0w30 a trebuit sa completez din cand in cand, dar nesemnificativ... 100 poate max 200ml intre schimburi, dar asta doar cand a fost alergata mai tare si sustinut ( vara, autostrazi, viteze neortodoxe - nu in romania! ), la 5w30 nu a trebuit sa completez niciodata. Diferente majore n am simtit intre ele, cred ca tot mi s a parut a fost placebo. Regenerarile s au echilibrat si se fac tot pe la 350km semi urban. Eu am ajuns la concluzia ca nu e chiar asa important uleiul, atata timp cat: 1 respecta norma impusa 2 il poti schimba cat mai des 3 e totusi un ulei de marca ( mobil, motul, aral, shell, lm, oe, etc ) si il poti cumpara dintr o sursa sigura la un pret corect. La schimburi la 10k cred ca majoritatea uleiurilor bune isi vor face treaba suficient de bine.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!