Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2023 în toate secţiunile

  1. Vă salut! După 6 ani cu o japoneză aspirată, a venit și rândul meu să intru în lumea posesorilor de VAG Mașina în cauză este un Golf 7.5 GTI, fabricat în 04.2018 pe care l-am adus din Germania acum o lună și jumătate. Sincer să vă zic, planul era să iau un NFL după 2016 dar când am văzut-o pe asta, n-am mai stat să mă gandesc la toate calculele pe care mi le făcusem când am plecat din România deoarece..aia e, am prins o ofertă zic eu destul de bună încât s-o refuz. Ca și dotări, înafară de cele standard existente pe GTI, mașina are ACC, trapă și DSG (venind de pe o manuală și nefiind adeptul cutiilor automate, inițial am fost destul de sceptic privind achiziția unei mașini automate până s-o conduc, după s-a schimbat treaba). Drumul din Germania până în țară a fost ceva de vis, nu-mi venea să cred felul în care se mișca mașina și nivelul de confort din interior la viteze de 130-140 de km/h. Pentru cine este curios de cifre privind consumul de combustibil, cu ACC-ul setat la 140 de km/h, mașina avea un consum instant între 7.5% și 9% (mai mult decât rezonabil zic eu). De la Sibiu până în Pitești, cu câteva depășiri pe alocuri, CB-ul îmi arăta 6.9%. Când am ajuns în țară primul lucru pe care l-am făcut a fost să duc mașina la mecanic pentru o revizie mai amănunțită (ulei, ulei în cutie, bujii) dar unde s-a constatat că trebuia schimbată și pompa de apă deoarece pierdea antigel. Zis și făcut! La momentul actual, am apucat doar să-i activez Apple Carplay-ul și i-am luat un set de Michelin Pilot Alpin 5 pentru iarnă. Pentru anul 2024 intenționez: Soft ECU și TCU deoarece nu zic nu la 300 de cai putere; Admisie: mă gândeam la cea de la Eventuri dar bineînțeles că sunt dispus și la alte variante; Arcuri sport: mă gândeam la cele de la VWR deoarece n-au un drop foarte mare dar totuși mai reduc din wheelgap; Jante de vară: oscilez între un set de Motec MCR2 sau un set de Pretoria pe 19 SH dacă mi-o permite bugetul.
    2 points
  2. Salut, Fost posesor de B6 (benzinar turbo, BWA) si Megane 3 1.5 dCi, actual posesor de B8, ma declar multumit. Sunt al doilea proprietar al B8-ului, masina adusa pe roti de vechiul detinator in 2019, din Germania. L-a servit 4 ani, trecand acum la Skoda Superb 2023, iar acum sper sa ma serveasca si pe mine cel putin inca atat. Din start cand am inceput sa caut masina, nu mi-am dorit urmatoarele dotari: - Panorama -> Vibratii, zgomot de fond inutil, frig (?), intretinere/mentenanta pe care nu mi-o doresc. - Webasto -> Nu e un general valabil, dar inainte sa o cumpar m-am interesat in cercul de prieteni si cunoscuti cu B8 cu dotarea asta si au avut doar probleme cu pompele/cablajele. Plus ca masina va sta in mare parte in interior pe perioada iernii. - Ventilatie in scaune -> Nu am o explicatie pentru care nu mi-am dorit dotarea asta, doar ca am mers in cateva masini cu asa ceva si nu am simtit un 'wow-factor' care sa faca pentru mine dotarea un 'must'. - Volan incalzit -> Am mania de a retapita orice volan prind in mana si as fi pierdut cel mai probabil functia din start. Mereu aleg sa retapitez cu alcantara care nu e un material extraordinar de rece iarna. Am avut dotarea asta pe prima masina (Opel Corsa D) si nu cred ca am folosit-o de mai mult de 3 ori in 2 ani. - DCC -> Nu mi se pare o dotare pentru un B8 non-BiTDI. Mai degraba ceva pe un trackday GTI. Nu vad de ce as vrea dotarea asta stiind costurile inutile de inlocuire a amortizoarelor in cazul unor defectiuni. Mai ales la ce drumuri sunt in orasul meu. Prezentare generala: - Cod motor: DDAA (2.0 TDI 190CP) - Euro 6 cu Adblue - 4Motion - Transmisie automata DSG DQ250 - Culoare: NIGHT BLUE-METALLIC Dotari pe care mi le-am dorit, dar din pacate nu s-au nimerit pe actuala masina: - Side assist - Parbriz incalzit - Camere 360° La capitolul dotari ale masinii, stam in felul urmator: Asistenta - Faruri LED High cu DLA - Lane Assist - Front Assist - Park Assist - Pedestrian Warning (initial credeam ca nu am, dar am testat cu un prieten destul de 'amabil' sa se 'arunce' in fata masinii la o viteza moderata de 22 km/h) - TJA (functioneaza doar cand vrea / sunt vizibile minim 80% marcajele) - Senzori de parcare 360° cu afisaj - Camera marsarier - Camera A5 - Driver Fatigue Detection System (Rest Assist) - TPMS Restul dotarilor prezente: - AID - DYNAUDIO - Kessy (Keyless GO/Entry) - Navigatie 'Discovery Pro' cu Carplay / Android Auto / MirrorLink (harti 2024) - complet dezamagit de calitatea audio redata prin CarPlay (Am incercat YT Music, Spotify Premium si Apple Music) - Lumini ambientale albe pe trim-urile portierelor, pedalier si la manerul de deschidere a portierelor - Puddle lights - Oglizni exterioare incalzite, electromate si rabatabile electric (interior + cheie) - Oglinda retrovizoare electromata (nu stiu daca este sau nu dotare standard pe B8) - Incalzire in bancheta - Priza 230V - Deschidere hayon automat din interior, cheie si functie Easy-Open cu senzor si inchidere pe buton - Scaune cu piele neagra si alcantara, electrice, cu memorii si masaj pentru scaunul soferului - Carlig de remorcare electric - Cotiera fata refrigerata - Torpedou refrigerat Pe partea de anvelope avem asa: - Vara: R18 'Marseille' cu anvelope Pirelli Powergy - Iarna: R17 'Salamanca' cu anvelope Bridgestone Blizzak LM005 Fostul proprietar nu s-a asteptat sa ii ajunga noul Superb asa de rapid si a pus masina la punct cu putin timp inainte de vanzare (Schimb ulei + filtre, revizie haldex, placute, discuri, valva VVT, etc.), singurul lucru ramas fiind revizia la cutie (avand 58k de la ultimul schimb). Am facut revizia cutiei la Iasi la Moldotrans Auto (Dealer autorizat SEAT) pretul fiind 1200 RON (recomand). Voi insonoriza complet portierele pentru ca inca din prima ora de condus am fost complet dezamagit si exasperat de vibratiile de plastice/cleme/cabluri produse de fetele de portiere sau mai bine zis, produse in interiorul acestora. Chiar si la 25% din volum erau puternic audibile baraielile si sunetele produse. Am comandat materialele de pe un site de profil, costul total (fara burete fono pentru fata de portiera) fiind 770 RON. Mi s-a parut destul de 'overkill' buretele respectiv avand in vedere ca eu vreau sa scap de vibratii, nu neaparat sa fac masina silentioasa de afara. Mai jos anexez cateva poze si voi reveni cu update in legature cu insonorizarea. Sa fie intr-un ceas bun si sa nu fie probleme (prea mari).
    2 points
  3. Dupa multa vreme in care nu am mai avut "mini vacante" am zis sa profit anul acesta. Si cum la Constanta nu se organizeaza mai nimic am plecat la mult laudatul targ de Craciun de la Craiova. M-am dus pe A1 si a fost un haous total cu multe accidente iar la intors am schimbat ruta pe la Alexandria(o alegere inteleapta). Pe drum am atins si borna de 54000km: Iar cum drumul a fost foarte aglomerat si cu ploaie torentiala am scos niste consumuri subtiri: ● Craiova - Alexandria ● Craiova - Constanta Cu mentiunea ca media de viteza este mica deoarece la fiecare oprire in benzinarie pentru nevoile juniorului am lasat masina pornita pentru climatizare.
    2 points
  4. Am facut rost de inca un set de "bucatati". Set faruri complete Bora.trebuie reconditionate ornamentele lupelor si izolat cablajul. Sunt Generatia a 2-a. Interne, ballast identice cu Golf4. Starea lupelor si a oglinziilor este mult mai buna decat am vazut pana acum oricare alt set. Am fazut si o mica proba pe o oglinda de rezerva. Initial : Dupa curatare: Un singur strat de vopsea :
    2 points
  5. coresct si scuzele mele. Am nlocuit senzor arbore cotit, crankshaft, cred ca e G28 ....pana acum pare ca s ar fi rezolvat problema. Multumesc de recomandari !
    1 point
  6. Nu mai merge deschiderea usii soferului la atingere maner, cea din dreapta se deschide. De asemenea nu mai urca sau coboara partea din fata a scaunului electric, nu inteleg de ce IT-istii au asa salarii fabuloase cand fac o munca de mantuiala, o sa ma programez la service. De asemenea la 3.000 de km au aparut greierasii in usi cand se ruleaza muzica de pe stick, de pe radio nu face deci are legatura cu bassul.
    1 point
  7. LA temperaturile de acum era suficienta doar una, cand sunt sub -5 grade se pot pune ambele. Masina descrisa aici este fosta mea masina si eu asa procedam cu grilele.
    1 point
  8. Masinuta mea a hotarat ca vrea sa faca galagie asa ca am trimis-o la doctor si i-a fost schimbata cureaua de accesorii, fulia de la alternator si intinzatorul. Inainte de asta a fost pregatita si pentru vremea rea. Masca radiator + cauciucuri Continental WINTERCONTACT Ts 870 puse pe jantele pe 16. Din review-uri, par bune aceste cauciucuri. Sper sa se comporte bine si in realitate.
    1 point
  9. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!