Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2023 în toate secţiunile
-
In sfarsit am luat masina de la infoliat. Am apelat la aceeasi firma care mi-a infoliat si s3-ul si am ales urmatoarele : - infoliere completa cu folie transparenta Oraguard270 - faruri/stopuri/proiectoare protejate cu PPF transparent - chrome delete pe toate elementele cromare inclusiv roof rails si capacele oglinzilor tot in negru lucios - inscriptiile si badge frontal in negru.8 points
-
2 points
-
Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.1 point
-
Buget de 40~50k ? Am inteles bine ? La bugetul asta nu gasesti un Q5 cu dotari si km putini si garantie ? Daca gasesti o masina impecabila cu istoric sigur si cu vanzator serios , e ca si cum ti-ai fi luat-o noua acum 12 luni luni cu 70k , adica e practic noua ptr durata ei de viata Si ai masina faina inca x ani de acum incolo , e alta clasa Ca dupa Tiguan-ul normal de acum nu intoarce nimeni capul in afara de momentul cand verifica daca s-a incuitat , pana si Kodiaq-ul arata mai bine din afara1 point
-
Si uite asa am ajuns de avem gadgeturi pe roti in loc de masini... Pe la altii nu iti face nimic cu ochiul?1 point
-
Breaking News... Am primit "cadoo" 5L de ulei Motul 5W40 si am cumparat un filtru Mann desi este cam devreme am zis ca e bun peste iarna. Cand am schimbat rotille, am vazut ca placutele de pe spate erau aprope de limita, asa ca am cumparat un set de la Brembo performaance si am facut programare la service. Am facut schimbul de ulei si filtru ulei, am inlocuit placutele spate si am facut testul pe bancul de franare ITP1 point
-
Oricare dintre variante se poate face. Pt geamuri electrice spate, trebuie tras cablaj, alimentari, can-uri si calc de usi compatibile, plus cablaj usa aferent si codari1 point
-
Cele mai bune oferte la Audi si Seat sunt la Porsche Bucuresti Vest. Insa, daca spui ca ai o relatie mai speciala cu Porsche Bucuresti Nord, poti suna la ei sa iti faca legatura la un dealer Audi. Insa, asa cum am zis, cam la 15% reducere te poti astepta acum, plus 3500 euro de la rabla (daca mai poti sta o luna-doua). Daca faci test cu Audi Q5, o sa iti cam treaca cheful de Tiguan si Kodiaq, sa nu zici ca nu ti-am spus.1 point
-
E perfecta pentru scopul ei! Tu, peste 1 sapt: - jante pe 20 - arcuri - soft - admisie - chrome delete - sport cat - high flow exhaust -> hello tiguan R1 point
-
Dupa cum ziceam, ca sa fac rodajul, am inceput sa folosesc masina ca si daily driver. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Daca inainte, ma lua cu durerea de cap cand trebuia sa pornesc TDI-ul cu Firaduri, acum cold-startul e o placere. Plus plimbarile si sunetul motorului, chiar daca il aud doar pana la 3k rpm. Chiar azi ma uitam peste topic, si citeam toate etapele prin care a trecut.. cum a ajuns de la stickere peste tot ca sa acopere defectele, trunk setup din parchet si jante replici, la un aspect clean si simplu. Probabil si o maturizare a gusturilor.. varsta asta..1 point
-
500 si un pic de ron transport inclus de la chineji suporta rear camera - si am citit ceva si de front.1 point
-
1 point
-
Nu cred ca se poate face cumva vreo comparatie oricat de mica ar fi ea cu 1.4mpi cu 80cp si acest diesel CR cu 90cp. Avem 230Nm la diesel care este CR (rampa comuna) si multi dintre voi stiti prea bine ce inseamna acest lucru, asadar fata de 132 Nm la 1.4mpi, si la ce turatii se ating aceste valori, si cu ce consumuri si cate si mai cate diferente enorme. Asa ca oricat de offtopic ar fi mesajele noastre aici totusi haideti sa nu mai facem comparatii aberante. ... Revenind la subiect consider ca pentru cineva care isi doreste un diesel chiar putintel mai economic, si in plus mai economic mai ales la pretul de vanzare fiind cu aprox 700 euro mai ieftin decat cel de 105cp, iar daca este vorba de un credit diferenta este per total de peste 1000 de euro cu tot cu dobanda, cred ca este o alternativa demna de luat in calcul. Va rog mult sa nu revenim la povestea cu cei 50-60 cp de pe fabie sau polo sau 80 pe golf insuficienti, ... nu inteleg de ce nu putem sa vedem dincolo de "lungimea" sculei (scuzati expresia) mai exact aici dincolo de marimea hergheliei de sub capota. Si sa va dau 4 exemple concrete, 4 accidente recente din care 3 grave cu cunoscuti de ai mei. In toate accidentele fiind implicate masini VW, Seat, Skoda cu 1.9tdi trei dintre ele si unul de 2.0tdi. Toate cele 4 cu peste 100 de cp, in toate cele 4 cazuri cauza a fost VITEZA. 1. un accident soldat cu moartea sotiei (copilul nou nascut in scaun isofix a supravietuit dar tatal va trebui sa ii explice toata viata de ce el nu a cunoscut-o niciodata pe mama) conducea cu aprox 120-130km/h in afara localitatii noaptea pe drumul moldovei. 2. un accident in vestul tarii unde o skoda octavia 2.0tdi s-a facut aproape acordeaon in jurul unui copac intr-un sant din cauza competitie cu un necunoscut. Din fericire nimeni nu a murit dar masina a ajuns la dauna totala si cei doi soferul si pasagerul s-au ales cu traume pe viata. 3. un accident in afara localitatii unde din cauza vitezei excesive a pierd controlul directiei a intrat pe acostament si apoi s-a rasturnat dar pentru ca a avut centura soferul a supravietuit, masina dauna totala era de nerecunoscut. 4. altcineva de curand intr-un rond in bucuresti a pierdut directia si a facut un usor accident ( explicatia soferului : fuge domle spatele masinii este instabila in curbe Seat Leon 1.9tdi 105cp) si acum eu va intreb pe voi ce masina este stabila in sensul giratoriu la vreo 60km/h daca nu chiar 70 ??? Cate exemple trebuie sa mai dam ca sa incetam cu discutiile de motoare suficiente sau nu, stiu pe cineva de aici de pe forum care are Skoda Octavia 2 cu 1.4mpi este sofer profesionist cu peste 2.000.000km si are si rulota care incarcata are peste 1tona si face concedii in lung si in lat in tara si in afara si nu s-a plans o secunda de motor... Cautati oamenii de genul acesta, avem ce invata de la ei. Nu suta in 9,2 sec face diferenta fata de 11,5 sau 14 ci capul si mintea soferului. Cati dintre noi nu ne-am nascut in batrana Dacia care ne-a carat cu amaratii ei de vreo 50cp cu acea cutie cu doar 4trepte, era un vis cine avea cu 5trepte si nu a mai murit nimeni cu cai putini. Si acuma cu 5trepte nu mai suntem multumiti si vrem cu 6-7 ... Cu totii ne grabim catre ceva anume, dar nimeni nu stie catre ce ... e trist ... adrenalina ? pai o data de doua ori adrenalina si a treia oara in copac si jumatate din familie moarta sau mai rau familia unui nevinovat participant la trafic decedata in intregime. Habar nu avem ce se intampla in jurul nostru, am 26 de ani si o biata Solenza care a suportat cu stoicism acest Bucuresti infect si cei 75cp mi s-au parut suficienti pentru tara asta si pentru ce se intampla in jurul nostru. Si da stiu cum e sa accelereze un tir pe care il depasesti si sa nu mai ai rezerve, iti iei marje si renunti la depasire in conditii de siguranta, dar asta nu mi s-a intamplat f des. De cele mai multe ori insa a trebuit sa reduc drastic viteza ca sa las pe unii si altii fata sa depaseasca pentru ca s-au bazat pe cei 100 si ceva de cai si ... nu au fost de ajuns. De curand aproape ca am fost aruncat in sant pe centura bucurestiului de un nenorocit cu un Audi deci avea lejer peste 100cp. A fortat a depasit tirul, l-am vazut am franat, am redus drastic am muscat din sant in dreapta ca sa nu intre in mine si nici macar nu a incetinit ca sa vada daca nu am sarit in sant. Cat timp trebuie sa treaca pana cand intelegem cu adevarat ca mai bine 10-15 minute in plus pana la destinatie decat sa nu mai ajungem deloc, ce pret are viata noastra ??? ... ce il costa pe cel din lista de mai sus sa ridice 5mm piciorul de pe acceleratie si poate ca astazi sotia lui ar fi fost in viata si copilul lui ar fi avut mama ? Sincer va spun ca sunt ingrozit de ce se intampla in jurul nostru. Zilnic indiferent de distanta evit posibile accidente si ma intreb oare nimeni nu mai pune nici un pret pe VIATA ? Cam atat a fost OFF TOPIC-ul meu. Am deschis acest Topic in ideea ca eram interesat de un consum mic, un pret mai mic per total cu peste 1000 euro fata de dieselul clasic si ideea de diesel motor mai durabil sa ii zicem, dar de aici si pana la a spune ca este un motor insuficient si la a-l compara cu 1.4mpi ... cred ca cine face o astfel de comparatie este un posibil numar in lista de accidente de mai sus. Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit acest post.1 point
-
5N0965561A are partea superioara ambutisata din fabrica 5N0965561 are partea superioara prinsa in 3 suruburi lungi. E simplu,te uiti la pompa si iti dai seama ce trebuie. Cat despre rulmenti...imposibil sa nu iti poata aduce (identifica) rulmentul corect la un magazin de piese.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00