Buna seara,
Azi ma imbat!
Am reusit sa rezolv dilema! Am pus niste poze cu ce era in DPF ul meu! Meritul total este a lui Lupo_bv, MULTUMESC MAESTRE!
Cand mi-ai zis ca "asta ar putea fi cauza pentru lipsa de aer" mi s-a aprins becul. Dar meritul tau deplin este pentru ca m-ai invatat sa citesc graficele....si aseara cand am pus ultimile log-uri pe site, am facut si eu graficele....si ce sa vezi....debitul de aer era jale.....mult mai naspa decat in ultimul log trimis.
Culmea e ca ieri am verificat DPF-ul cu un "mecanic", adica l-a decuplat de la capete, a bagat o sarma prin el si culmea sarma a iesit foarte usor, eu am pus un furtun cu aer comprimat dar nu am fost multumit pentru ca jetul se oprea undeva......ca atare astazi, dupa ce am vazut graficele am hotarat sa dau DPF ul jos. O sa ma coste asta pentru ca eu am o varsta(60+) si l-am dat jos cu masina pe roti, fara canal, doar ridicata pe cric si capre...cred ca am facut 'sus-jos sub masina' de cel putin 20 ori pentru ca am lucrat singur.
Nu lungesc vorba, am facut proba dupa ce am pus totul la loc si.......stii ca ziceam ca urca dealul ala cu a 5 a, azi mi s-a parut ca mergea si a 6 a.....
Multumesc pentru tot ce am invatat de la voi zilele astea de cand am postat despre problema mea.....inainte nici nu stiam sa fac diferenta intre un scan si un log si acum pot sa "citesc" un log...MARE LUCRU!
Daca pana acum nici nu ma gandeam sa pun un DPF nou pe masina, acum o sa incep sa ma gandesc serios la unul nou chiar daca pretul este jale mare 6000 lei+