Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2023 în toate secţiunile

  1. Oil ash residue este cum trebuie, raportat la nr de km, presiunea diferentiala este buna si ea. Daca nu ai regenerari dese sau alte simptome care sa te ingrijoreze, tot inainte . PS: Apasa inca o data pe casutele cu ND, inchise la culoare, le-ai debifat din greseala.
    2 points
  2. Salutare! Lucrez cu uleiuri de foarte mulți ani in domeniul naval. Toate tipurile de ulei, ulei angrenaje de vreo 4 feluri(in functie de viteza de rotatie si temp de functionare) hidraulice(macarale, usi/porți hidraulice) uleiuri instalatii frig, etc, sper ca ați înțeles... In cartea de uleiuri am scris negru pe alb intervalul de schimb de ulei pentru fiecare agregat si ATENȚIE durata de viata a uleiului. Adica uleiul poate deveni neconform si doar stand in magazie. Pentru orice ulei din magazie cand ajunge la 5 ani vechime trebuie sa trimit mostra din lotul respectiv la laborator pentru analize. Din experiență va spun ca cele mai solicitate uleiuri sunt cele hidraulice, au cele mai mari temperaturi si presiuni de lucru si ciclurile acestea pot afecta structura chimica a uleiului si a diferitilor aditivi. Ca idee, la instalatiile hidraulice de presiuni medii si volum mic de ulei (<20L) schimbul se face anual indiferent de numarul de ore de functionare. Pentru cele de presiuni si volume mari la 3 ani se trimit mostre la laborator si la 5 ani se schimba uleiurile. Lucrez in domeniul naval de aproape 20 de ani si nu am auzit in viata mea de ulei "pe viață " cu atat mai puțin in instalatii hidraulice de mecanica fina cu tolerante foarte mici. Fiecare face ce vrea cu masina lui dar cand citesc povesti cu uleiuri pe viață ma simt dator sa imi exprim opinia profesională. Eu daca maine as lucra la VW si ar veni unul să-i schimb uleiul la mecatronic nu as face-o deoarece oficial nu am procedura de executie si normativ. Este o chestiune de garanție si responsabilitate. Din pacate orice producător de masini este interesat de functionarea din timpul garanției, avariile ulterioare fiind doar producatoare de profit fara nici un fel de responsabilitate, ceea ce este ideal pentru un producător. Sistemul de economie de piață este unul bazat pe consumerism iar orice producator ce face un produs foarte bun, pe termen lung, va avea probleme financiare deoarece nu face profit post vânzare pe eventuale reparatii si daca nu se strica atunci nu va fi inlocuit si deci va avea vanzari mai mici. Philips era sa intre in faliment la un moment dat deoarece facea becuri ce nu se stricau niciodată, excelente dpdv ingineresc dar falimentare in termeni economici pentru companie. Azi mai mult ca oricand se face design cu uzura programată din considerente economice. PS: eu mi-am schimbat uleiul in cutie si mecatronic DQ200 la 5 ani si 65.000 km, in acelasi timp si lichidul de frână a doua oară, antigelul prima oară. Tot atunci am facut si distributia desi cureaua cu teflon este garantata pe durata de viata a masinii (altii spun 120k sau 240k) deoarece masina mea sta parcata afară in soare,ploaie,zapada. Daca o tineam in garaj poate schimbam mai tarziu. Acum am 85.000 km si merge perfect. Este masina de familie cu care soția e cărăuș pentru 3 copii mici asa ca nu mi-aș face rau intenționat.
    2 points
  3. Salutari! M-am hotarat sa imi fac (singur) retrofit la Side Assist pe Kodiaq asa ca mi-am comandat un kit de pe Aliexpress. Pretul pe Aliexpress a fost de $212.87 la care am mai platit si vama cand mi-a venit la posta. Atasez doua poze. Dupa ce m-am uitat pe retrofitul lui @sabinx de aici, am realizat ca am cateva necunoscute. Ma puteti ajuta cu raspunsul la cateva intrebari? Radare - care este master si care este slave, care vine pe stanga si care pe dreapta? Cablajul care vine din spate de la radare, se trage prin stanga sau prin dreapta (am volanul pe stanga, binenteles). CAN-ul pare ca are un fel de conector in care faci "hijack" pe niste cabluri deja existente, care ar fi locul cel mai bun pentru conectarea CAN-ului. Dar +/-? Presupunerile mele sunt: radar master stanga (slave dreapta), cablaj tras pe partea stanga a masinii, conexiunile canbus/+/- legate in pragul din stanga/sofer. Orice ajutor imi este de mare folos. Si voi incerca sa documentez toate procedura. Cat despre codare/parametrizare voi incerca singur, si daca nu reusesc voi cere ajutor. Multumesc!
    1 point
  4. --asa se aud injectoarele. la sarcina mica merg la ~170 bari si se aud. (la rece, pana se incalzeste catalizatorul la 300 grade, ai pana la 5 injectii mai mici ca sa nu se condenseze vaporii de benzina pe cilindrii si sa ajunga in ulei, apoi trece pe 1-3 injectii) --ar mai fi o varianta ca tachetul de la pompa de inalte sa se auda cum calca pe acea cama cu 4 lobi, ceva uzura, desi ambele sunt din inox
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!