Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2023 în toate secţiunile

  1. @moroenius... nu. Ok...avem climatronic pe 3 zone, bancheta incalzita, sound actuator, parbriz nou. Urmeaza MIB3. Multumesc prietenului meu Ciprian Stan pentru tot ajutorul (in mare parte munca lui la climatronic si organizarea firelor).
    4 points
  2. No' azi am testat anvelope allseason pe vreme de iarna si dupa un drum prin Muntii Apuseni si pe campuri acoperite cu zapada is multumit , nici macar n-am pus selectoru in "off road". Aderenta foarte buna si pe umed si pe gheata ( portiunea de drum dintre Capusu Mare si Dangau e plina de gheata si copaci cazuti - aviz celor ce frecventeaza zona ), n-am avut emotii.
    1 point
  3. Să mai șterg puțin praful! Pe la sfârșitul lui septembrie am tras o fugă de câteva zile la Durău! În prima zi, ne-am plimbat doar prin Durău si am servit masa, întrucât am ajuns târziu pentru alte activități. A doua zi, ne-am urcat pe Vf. Toaca,apoi am continuat până la cabana Dochia, după care ne-am întors la cazare. Un drum lung, nu foarte ffoarte obositor, dar destul de solicitant, cel puțin până la vârf 90% din traseu e doar urcare, culminând cu cele 519 trepte. O dată ajunși sus, am beneficiat de o panoramă de kilometri, vremea fiind minunată. A treia zi am fost pe un traseu mai scurt și datorită febrei musculare dobândită după prima zi , până la cascada Duruitoarea! Atât la dus, cât și la întors, am avut însoțitori doi căței, care nu erau la primul drum 😁 și ne-au călăuzit prin pădure! In ziua a patra am plecat spre Cheile Bicazului și Lacul Roșu, unde am doar am mâncat langosi și am cumpărat Kurtoscalacs, fără să mai urcăm pe nicăieri! Apoi am plecat spre casa; deși nu am mers încet, s-a cunoscut "lipsa" autostrăzii la consum! O dată ajuns la Galați, am vorbit la vopsitorie să vopsesc bara spate, pe care o atinsesem la poartă și hayonul, unde l-a dezlipirea ornamentului cromat pe care îl avusesem, se luase și din vopsea, apărând puțină rugină. Dar, deși ii feresc pe alții, uneori nu mă feresc de mine. La o manevră de dat cu spatele, nu am observat la 50cm un copac mai strâmb crescut și chiar dacă senzorii au semnalizat, am oprit după ce m-am lipit de el. A rezultat îndoirea ușoară a aripii stânga, zgârierea barei și spargerea stocului de pe aripă. 2000 de lei mai târziu, totul este cum trebuie! Am schimbat și rotle de iarnă între timp. Am achiziționat de la chinezi un set de footlights cu cablaje pentru spate și le-am înlocuit pe cele de Audi, întrucât se tot întrerupeau. Totodată, am înlocuit ledurile albastre cu o variantă mai puțin luminoasă. De acum doar motorină și consumabile, urmând o verificare a amortizoarelor și flanșelor în primăvara. Weekend fain tuturor!
    1 point
  4. Posibil scurt circuit pe linia senzorului de temperatura lichid racire, temp exterioara, etc ..si sa iti arda acel circuit din ceasuri. Am întâlnit de mai multe ori. Oricum, trebuie verificat
    1 point
  5. Nu. Poate sa fie defecta, daca bateria e ok. Verifica cu un receptor se frecventa, daca emite, cand apesi butoanele
    0 points
  6. La masinile echipate cu Kessy, nu poti face sincronizare telecomanda cu vcds, asa simplu. Telecomanda este parte a sistemului de imobilizare, la acestea
    0 points
  7. Aprinde un blitz de la telefon, pune-l sa bata in oglinda cu contactul pus si acopera senzorul de lumina de pe partea de plastic a oglinzii, partea ce bate spre parbriz. Trebuie sa se inchida la culoare, daca funcționează
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!