Să mai șterg puțin praful!
Pe la sfârșitul lui septembrie am tras o fugă de câteva zile la Durău!
În prima zi, ne-am plimbat doar prin Durău si am servit masa, întrucât am ajuns târziu pentru alte activități.
A doua zi, ne-am urcat pe Vf. Toaca,apoi am continuat până la cabana Dochia, după care ne-am întors la cazare. Un drum lung, nu foarte ffoarte obositor, dar destul de solicitant, cel puțin până la vârf 90% din traseu e doar urcare,
culminând cu cele 519 trepte.
O dată ajunși sus, am beneficiat de o panoramă de kilometri, vremea fiind minunată.
A treia zi am fost pe un traseu mai scurt și datorită febrei musculare dobândită după prima zi , până la cascada Duruitoarea!
Atât la dus, cât și la întors, am avut însoțitori doi căței, care nu erau la primul drum 😁 și ne-au călăuzit prin pădure!
In ziua a patra am plecat spre Cheile Bicazului și Lacul Roșu,
unde am doar am mâncat langosi și am cumpărat Kurtoscalacs, fără să mai urcăm pe nicăieri!
Apoi am plecat spre casa; deși nu am mers încet, s-a cunoscut "lipsa" autostrăzii la consum!
O dată ajuns la Galați, am vorbit la vopsitorie să vopsesc bara spate, pe care o atinsesem la poartă și hayonul, unde l-a dezlipirea ornamentului cromat pe care îl avusesem, se luase și din vopsea, apărând puțină rugină. Dar, deși ii feresc pe alții, uneori nu mă feresc de mine. La o manevră de dat cu spatele, nu am observat la 50cm un copac mai strâmb crescut și chiar dacă senzorii au semnalizat, am oprit după ce m-am lipit de el.
A rezultat îndoirea ușoară a aripii stânga, zgârierea barei și spargerea stocului de pe aripă. 2000 de lei mai târziu, totul este cum trebuie!
Am schimbat și rotle de iarnă între timp.
Am achiziționat de la chinezi un set de footlights cu cablaje pentru spate și le-am înlocuit pe cele de Audi, întrucât se tot întrerupeau. Totodată, am înlocuit ledurile albastre cu o variantă mai puțin luminoasă.
De acum doar motorină și consumabile, urmând o verificare a amortizoarelor și flanșelor în primăvara. Weekend fain tuturor!